Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat kaunistaa kaunista mutta rumentaa rumaa? Onko sellaisia?

Vierailija
20.07.2024 |

Itse sanoisin pisamat.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, millä kotikonsteilla pääsee luomista eroon? Otan heti käyttöön! 

Minulla oli pimpsukan vieressä sellainen ällö varsiluomi. Tilasin wishin kautta (Wish ei ole kauppa, vaan kaupankäyntialusta) sellaisia kumilenkkejä, jotka on tarkoitettu luomenpoistoon. Tuurilla sain sellaisen paikalleen, oli todella hankalaa kun en siihen kohtaan edes näe, paitsi peilin edessä hankalassa asennossa taiteillen ja siltikin on hankalaa. Eli onnistuin kuin onnistuinkin saamaan lenksun paikalleen. Siinä sitten kokeilin aina vaistomaisesti vähän väliä, että onko se vielä paikallaan. Yhtenä kertana kokeilin ja tajusin, että luomea ei ole enää missään. En tiedä milloin ja missä on irronnut, mutta se oli mahtava tunne se. Ei mitään ongelmia jälkeenpäin. Eikä ole kasvanut takaisin edes osittain.

Voisihan jossain helpossa kohdassa olevan varsiluomen myös leikata irti, jos kestää kivun. Tai sitten puuduttaa voiteella. 

Vierailija
22/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tai ei yhtään meikkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tummat hiukset korostavat kasvoja. Kauniilla siis näyttää naama kauniilta, rumalla entistä rumemmalta. Itse pidän tummista hiuksista, mutta ikävästi korostaa kasvojani, joka aknen takia huonoin osa itseä. 

Vierailija
24/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka ruma iso nenä, niin sen korostaminen nenäkorulla rumentaa. Normaalissa nenässä koru voi olla kaunistus.

Vierailija
25/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, millä kotikonsteilla pääsee luomista eroon? Otan heti käyttöön! 

itse poltin muutaman möhkyrän (ne kotikonstit). Käytin kyllä puudutetta no worries. Ei ole tullut syöpää. Jätin ne kalliit plastiikkakirurgiset toimenpiteet. Itsellä toimi. Oli sitten semmonenkin happo (natriumhydroksidi) sekin tepsi. Ja en tosiaankaan ole mikään hullu. Tietty jos on jotain epäilystä että syöpää voisi tulla tai jotain Niin silloin ehkä kannattaa mennä ainakin lääkärin kautta. Sitten syylänpoistoaineet, verruxin oli joskus ja  puudutteita emlaa vaikka.Itse tein näin ja se on tietty harkinnan varassa mitä pystyy tekee. Ja aikaa on kulunut. Omasta kokemuksesta suosittelen mutta tosiaan ihmiset on erilaisia niin harkinnan varassa. Kyllä ihmisen iho kestää mutta toki saattaa kirpaista.

Natriumhydroksidi ei ole happo vaan vahva emäs, lipeä.

Vierailija
26/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkikirja jossa on paljon numeroita kaunistaa rumemankin------

Vierailija
27/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaat värit, nenäkoru, mustat, punaiset tai platinablondit hiukset, vartalonmyötäiset vaatteet.

Vierailija
28/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos huulipuna tai liian tumma tukka ei sovi, niin olet auttamattomasti ruma. Onko se näin? Voi onko niin että kaikille ei sovi vaan huulipuna tai musta tukka?

Vierailija
29/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyköistuvat joustokankaiset vaatteet

Vierailija
30/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaamisella naiset saavat itsensä näyttämään samannököisiltä kuin muut. Peitetään persoonallisuus pakkelilla ja käyttäydytään yhtä diivamaisesti. Surullista miten maailma voi ahdistaa niin paljon että pitää piiloutua kuorikerroksen taakse eikä saa antaa lupaa itselleen olla sellainen kuin on ja hyväksyä muut sellaisina kuin ovat kaikkine inhimillisine virheineen.

Kaukaisista ajoista lähtien on naiset koristellut itsensä kaulakoruilla, rannekoruilla, yrttejä kasvoihin hierottuna. Jospa on gewneissä tämä? Syy ei ole siinä, etteikö hyväksyisi itsensä, vaan taipumus koristella vaan. Muten kukin onnistuu, on yksillöllistä. 

Vierailija
31/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat, jotka joko kaunistavat tai rumentavat ovat käytös, asenne, älykkyys. Ihmisiin, eläimiin, luontoon ja asioihin suhtautuminen. Kun ihmistä katsoo pintaa syvemmälle, niin luonne ja persoona tekevät ihmisestä kokonaisuuden ja sen perusteella ihminen vaikuttaa kauniilta tai rumalta. 

Vierailija
32/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat, jotka joko kaunistavat tai rumentavat ovat käytös, asenne, älykkyys. Ihmisiin, eläimiin, luontoon ja asioihin suhtautuminen. Kun ihmistä katsoo pintaa syvemmälle, niin luonne ja persoona tekevät ihmisestä kokonaisuuden ja sen perusteella ihminen vaikuttaa kauniilta tai rumalta. 

Noup. Voi olla fyysisesti kaunis, ja tympeä luonne. Se ei kuitenkaan poista fyysistä kauneutta. Myöskään kiva luonne ei poista fyysistä rumuutta. 

Vierailija
33/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne. Voi sekä kaunistaa että rumentaa ihmistä. Mikä nyt on ruman määritelmä nykyään, kaikilla tuntuu olevan aivan helvetinmoinen vaatimuslista. Ja jos kaikki kohdat täyttyy niin "kelpuutetaan" toviksi ja voi säilyttää ihmisarvonsa. Voi Jeesus mitä pelleilyä sanon minä

Vierailija
34/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noup. Voi olla fyysisesti kaunis, ja tympeä luonne. Se ei kuitenkaan poista fyysistä kauneutta. Myöskään kiva luonne ei poista fyysistä rumuutta. 

Aika kolkko päänsisäinen maailma sulla. Mun omasta mielestä ei niin viehättävä henkilö saattaa muuttua oikein puoleensa vetäväksi jos huomaan että omaa hyvät arvot ja kohtelee mua sekä kanssaihmisiä kunnioittavasti/on jalat maassa ja tällä planeetalla. Sen sijaan se paskamainen tai muuten vaan ynseä luonne todellakin( ainakin mun mielestä) tappaa sen ulkoisen vetovoiman täysin kokonaan. Me ihmiset käytetään muutenkin niin paljon aikaa oman ulkokuoren huolitteluun että se ulkonäkö on todellakin vaan tuote ja kertoo mun mielestä sen, millasen kuvan me HALUTAAN itse antaa muille, ennen kun avaamme suumme. Oli se sitten halu sulautua massaan tai tuoda jokin erityispiirre esiin. Jos on kusipää niin se ulkokuori nahistuu ainakin mun silmissä samantien täysin nollaksi.... 

Vierailija
35/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen ihminen on edes ruma? En ole varmaan oikeasti koskaan ajatellut kenestäkään, että on kasvoista ruma. Toiset on tietenkin kauniimman/komeamman näköisiä ja kiinnittää huomion, mutta en katso ketään ajatuksella onpa ruma ihminen. Kertokaa millainen on ruma ihminen, ajatteletteko te joistain ihmisistä, että onpa ruma? Luonne sen sijaan voi todellakin olla ruma. 

Vierailija
36/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovipussi päähän. Läskillä näkyy makkarat edelleen.

Kaunkstaako se kaunista 

Vierailija
37/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne. Voi sekä kaunistaa että rumentaa ihmistä. Mikä nyt on ruman määritelmä nykyään, kaikilla tuntuu olevan aivan helvetinmoinen vaatimuslista. Ja jos kaikki kohdat täyttyy niin "kelpuutetaan" toviksi ja voi säilyttää ihmisarvonsa. Voi Jeesus mitä pelleilyä sanon minä

Esim Jelena Välbe

Vierailija
38/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millanen ihminen on edes ruma? En ole varmaan oikeasti koskaan ajatellut kenestäkään, että on kasvoista ruma. Toiset on tietenkin kauniimman/komeamman näköisiä ja kiinnittää huomion, mutta en katso ketään ajatuksella onpa ruma ihminen. Kertokaa millainen on ruma ihminen, ajatteletteko te joistain ihmisistä, että onpa ruma? Luonne sen sijaan voi todellakin olla ruma. 

Nainen= Jelena Välbe

Mies= Se Trumpin mrhaa yrittänyt. Ei tekonsa vaan kasvonpiirteiden takia. 

Vierailija
39/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oversize-vaatteet näyttää kauniilta siron ja hoikan päällä tehden tästä entistäkin pienemmän.

Sen sijaan ylipainoisen oversize vaate tekee todellistakin isommaksi.

Vierailija
40/41 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin jos katsotaan valokuvia. Mutta elävän ihmisen kyseessä ollen tympeästi käyttäytyvä kaunis ihminen ei näytä enää kauniilta ja ruma , mutta ihana ihminen taas näyttää tai ainakin tuntuu kauniilta. Kauneus on katsojan silmässä ja käytös vaikuttaa valtavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi