Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan seksiä koko ajan....

Vierailija
09.09.2008 |

Mulla synnytyksestä 5kk, eka lapsi. Ei voisi seksi vähempää kiinnostaa. Unissani kyllä on vipinää, mutta että todellisessa elämässä... Ei kiitos. Ehkä joskus vielä huvittaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä on ihan käsittämätöntä.

Tietysti vaikuttaa se että olemme miehen kanssa erillään viikot nyt....mutta kun viikonloppuna ollaan yhdessä,niin se on perjantaista sunnuntai iltaan yhtä naimista:D:Dmonta kertaa päivässä...joskus puolen tunnin välein.

Ja miehen ei tarvi ku hiukka katsoa "kutsuvasti" tai koskettaa sinne,niin mä olen ihan valmis hommiin:D

sit joskus näemme viikollakin,ja se todellakin on naimista.

Ja tähän väliin huomautus emme ole lapsettomia vasta suhteen aloittaneita!!!meillä on 4 lasta,ollaan kylläkin alle 26v.

Mutta siis mua ihmetyttää tää ainainen seksin haluaminen....tää on IHANAA!!!!

Vierailija
2/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teidän lapset on viikonloput? Kun ei ne nyt voi olla niin vanhoja että olisivat kavereiden luona koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina saa siksi ajaksi leffan lapsille pyörimään et voidaan nopsasti käydä naimassa.....ja kyllähän noi vanhimmat lapset pitää nuorimmille seuraa.Vanhin muksu 6.5v

Vierailija
4/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva että sängyssä luistaa, mutta tajuat kai itsekin, että tuo hyvänolon hakuisuus on menyt vähän yli.

Urheiletko, tapaatko ystäviä, nautitko hyvästä ruuasta, harrastatko kulttuuria, käsillä tekemistä tai teetkö aivotyöskentelyä jne.

Elämä on kokonaisuus, joka täyttyy niin monesta eri osa-alueesta, sinulla varmaan tässä elämänvaiheessa lasten huoltamisesta ja kasvattamisesta mutta koita löytää elämääsi muutakin sisältöä.

Ja toivottavasti himosi mieheesi säilyy pitkään pitkään.

Vierailija
5/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen kotityöt,käyn töissä....teen ihan näitä normaaleja asioita.....mutta kyllä vaan seksille löytyy aikaa kun sitä tarpeeksi haluaa....

Ja kiitos,kyllä himoni mieheen säilyy piiiitkääänn:D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan