kustannustoimintaa?
saako jostain maksullista kustannuspalvelua? NVL:n arviointipalvelu tarjoaa tietääkseni arvion käsikirjoituksesta kokonaisuutena, mutta ei varsinaista tekstin korjaamista. Mistä sellaisat palvelua voisi saada, että käsikirjoituksen sujuvuutta parannettaisiin samaan tapaan kuin kustantamoissa?
Kommentit (4)
mutta kyse on lasten saduista, eikä sitä mitä tahansa kehtaa antaa! :]
Sisältyyköhän omakustanteen hintaan se että joku asiantuntija parantelee tekstiä? Olen tosin vielä kahden vaiheilla, kannattaako siitä maksaa useampia satasia.
Olisi kuitenkin mielenkiintoista nähdä, miten joku muokkaisi näitä satuja. Olen tavallaan sokeutunut tekstille, enkä usko osaavani enää olennaisesti muuttaa sitä sujuvammaksi. Jos sinä kävisit ne läpi, mikä olisi hinta? Tekstiä on noin 11 600 merkkiä, 13 eläinsatua noin 50 sivulla.
Itse veloitan tekstin editoinnista 25 € h + alv. Vaikea arvioida, kauanko tuollaiseen menee, mutta karkea arvio on jotakin 8 ja 15 tunnin väliltä (Pitäisi nähdä sivut, niin voisi sanoa tarkemmin). Ihan ilmaista se ei siis tietenkään ole. En osaa sanoa, tekeekö joku halvemmalla :)
Sieltä löytyy tietoa omakustantamisesta.
niin kyllähän sitä kustannustoimittajat sen jälkeen parantelee. Mutta tarkoitat varmaan tekstin muokkausta jo ennen kustantajalle lähettämistä. Itse teen freenä tekstin editointia ja kielenhuoltoa, lähinnä kirjakustantamoille, mutta miksei sitä voisi tehdä yksityisellekin kirjoittajalle. En kuitenkaan missään nimessä voisi taata, että teostasi käsittelyn jälkeenkään julkaistaisiin!! :)