Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroon lastensuojelun asiakkuudesta

Vierailija
14.07.2024 |

Ihan lyhyesti mainittakoon, että olemme lapseni kanssa olleet 4 vuotta lastensuojelun asiakkaana, ja tapaamisia sossun kanssa 3x vuodessa, kaiken varalta, jos ilmenee huolenaiheita. Eli ei käytännössä mitään kunnon syytä, vaan pitävät pelkästään silmällä. Olen jo pitkään luullut, että lopettaisivat asiakkuuden itse, mutta joka kerta tulee päätös jatkamisesta. Mielestäni on tämä on tosi turhauttavaa, ja olen miettinyt, että jos ehdotan itse asiakkuuden päättämistä. Miten toimin, jos sossu ei suostukaan purkamaan sitä? Tai mitä jos alkavat seuraamaan enemmän, koska täytyyhän minun olla epäilyttävä, jos en avoimesti halua heitä kotiini. En vain jaksa, että joku vieras ihminen kutsuu itsensä meille kylään ja siitä ei ole meille mitään hyötyä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai se niin ihmeellinen asia ole sanoa, että toivoo seurantakäyntien päättyvän. Sittenhän kuulee myös vastauksen perusteluineen. En toimi sosiaalialalla, mutta voin hyvin uskoa, että silläkin sektorilla osa asiakassuhteista saattaa "jäädä päälle" eli rutiiniksi, kun kukaan ei ehdi/jaksa esittää kysymystä "miksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän