Asuntoauton omistus alkanut kiinnostaa, mutta missä sitä voisi säilyttää, jos ei ole omaa pihaa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokrahalleja on monessa paikassa, mutta ovat melko tyyriitä. Olen myös kiinnostunut matkailuauto sta, mutta tuo säilytys on niin kallis, että sillä melkein vuokraa viikoksi matkailuauton. Eikä sillä tosiaan olisi montaa viikkoa vuodessa käyttöä.
Minä mietin ostoa monta vuotta. Kolme vuotta sitten lopulta ostin. En ole katunut. Se lähtö on omalla retkeilyautolla helppo, kun omat kamppeet on valmiina autossa. Siitä vaan auton kyytiin ja menoksi. Tulee tehtyä paljon sellaisia fiilis-reissuja suunnilleen tunnin varoajalla. Myös päivä rannalla on tosiaan päivä rannalla, kun on jääkaapista lähtien kaikki mukana. Välillä käy autossa kahvilla tai syömässä ja päivä jatkuu. Jos budjetti antaa periksi, niin suosittelen.
Tämä! Oli aivan huippuhyvä ostos. Vielä parempi ja monikäyttöisempi kuin luultiin. Että esimerkiksi kun käydään miehen kanssa hiihtämässä niin minä lopetan aiemmin, ja menen lämpimään autoon, lämmitän ruokaa tai juon vaikka kahvit ja odottelen miestä rauhassa. Plus paljon paljon muuta.
Ja retkeilyautoa suosittelen ennemmin kuin asuntoautoa. Peltikuorinen pärjää talvellakin ulkona. Muutenkin näppärämpi ja helpompi.
Talon yhtiöltä voi vuokrata auto paikan ilman tolppaa
Vierailija kirjoitti:
Talon yhtiöltä voi vuokrata auto paikan ilman tolppaa
Ai voi? Ihan kaikilta maailman taloyhtiöiltä? Vau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokrahalleja on monessa paikassa, mutta ovat melko tyyriitä. Olen myös kiinnostunut matkailuauto sta, mutta tuo säilytys on niin kallis, että sillä melkein vuokraa viikoksi matkailuauton. Eikä sillä tosiaan olisi montaa viikkoa vuodessa käyttöä.
Minä mietin ostoa monta vuotta. Kolme vuotta sitten lopulta ostin. En ole katunut. Se lähtö on omalla retkeilyautolla helppo, kun omat kamppeet on valmiina autossa. Siitä vaan auton kyytiin ja menoksi. Tulee tehtyä paljon sellaisia fiilis-reissuja suunnilleen tunnin varoajalla. Myös päivä rannalla on tosiaan päivä rannalla, kun on jääkaapista lähtien kaikki mukana. Välillä käy autossa kahvilla tai syömässä ja päivä jatkuu. Jos budjetti antaa periksi, niin suosittelen.
Kuulostaa niin upealta 🌺🌊🍃
Vierailija kirjoitti:
Osta matkailuauto niin on pienempi säilytettävä. Mulla on parkkipaikalla.
Eiköhän AP juuri sellaista tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta matkailuauto niin on pienempi säilytettävä. Mulla on parkkipaikalla.
Eiköhän AP juuri sellaista tarkoittanut.
Juu Ei. Ne on kaksi ihan eri asiaa. Kesämökki/teltta. Linja-auto/ minibussi. Einstein/ sinä.. kaikki ihan eri asioita. Ainoa sama asia on sinun ja äitisi isä.
4500 km takana kevään jälkeen matka-autolla. Nyt viikko kotona ja sitten taas reilun viikon reissu.
Vierailija kirjoitti:
4500 km takana kevään jälkeen matka-autolla. Nyt viikko kotona ja sitten taas reilun viikon reissu.
Miksi? Jos olisit ajanut koko matkan 80 km/h niin olet kuluttanut pelkkään ajamiseen 56 tuntia ja 15 minuuttia aikaasi? Käytännössä 2 ja puoli päivää?? Mitä vtun lomaa se on jos viikon lomasta käyttää puolet pelkkään autossa istumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos olisit ajanut koko matkan 80 km/h niin olet kuluttanut pelkkään ajamiseen 56 tuntia ja 15 minuuttia aikaasi? Käytännössä 2 ja puoli päivää?? Mitä vtun lomaa se on jos viikon lomasta käyttää puolet pelkkään autossa istumiseen?
Onko sulla ollut keväästä saakka lomaa? Et ainakaan mukavia asioita ole tehnyt, kun olet noin kärttyisä.
Tarkoitat varmaan retkeilyautoa. Se on pienempi kuin asuntoauto. Molemmat ovat matkailuautoja.