MAALISTEN TOKApäivä..
Tulipas tyhmä alku.. Noh, tehty mikä tehty..
Eilistä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9488790&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (44)
TAPPI; Käyhän Iltalehdestä lukasemassa sun pahimmasta painajaisesta.. On oikein kuvakin.. :D Kiva tollai vaivaset kuus ja puol kiloa. Aikast köntti. ;)
LEANNA; Niinhän se tukka yleensä lähtee ja se on harmi se. Kun niin lapsen näköinen vauva muuttuu yhtäkkiä niinkö vauvannäköseks. Jännä kyllä sekin, että tummia ne masussa kasvavat pehkot useimmiten ovat, vaikka miten ois vaaleat sitten oikeesti. Jänskää.. Mä oon täällä nyt ihan innoissani.
No teillä ei oo sitten pelkoa, että näyttäis joka lapsi samalta. ;) Kivakiva. Aika hauska oli lukea tota ja kuvitella. (Myönnän, menin kolmosen kohdalla jo sekasin ja mä PIIRSIN ne simmut ja hiukset väreineen paprulle, että tajuis paremmin..) :D
Meillä on nää lapset niinkö siitetty siellä sun täällä, joten ovat mitä ovat, mutta..
Ykkönen on ihan isänsä näköinen, on siniset silmät ja vaaleat hiukset. Kakkonen on tismalleen äitinsä näköinen eikä mun miestä siinä lapsessa siis ole tippaakaan.
Kolmonen on sitten ihan oma tapauksensa. Molemmilla vanhemmilla on vihreät silmät niin lapsella on sitten aivan ihanat tummansiniharmaat. Isänsä hiukset on tällä eli paksut, maantienruskeat, mutta taipuisuus on sitten multa peritty. Kasvoista taas on tismalleen kuin minä pienenä. (Eli tulee siis todella kaunis isona.. :D ) Hän jaksaakin aina kysellä, että mitä kaikkea hän on perinyt kummaltakin. :)
Eli tämä nelonen on sitten suuri arvoitus. Onneksi tämä ja seuraavat tulee olemaan sitten vertailtavissa, kun samoista vanhemmista ovat. Jänskää kyllä. Ja vaikken ekaa (tosiaankaan) oota niin ekalta tää tuntuu, kun ei noista aiemmista mitään muista, kumpikaan. Meillä on niinkö kaikin puolin uusi alku täällä. :) Mä uskon, että Hermanni ois isäänsä tullut, sellai pitkä ja hoikka ja vihreät simmut vois saada multa ja sitten hiukset vois saada sellaset paksut vaikka luojan lahjana.. :D
Papu
Vieläkö maalisten sekalaiseen seurakuntaan mahtuu mukaan yksi esikoistaan odottavai täiseltä susirajalta ? Mielenkiinnolla olen muutaman viikon ajan seuraillut teidän keskusteluja, ja niin kivalta sakilta vaikutatte, että olisi mukava päästä juttuihin mukaan. Mutta perisuomalaiseen tyyliin kysytään ensin ennen kuin tuppaudutaan :)
Raisa 33+6
Lisäisin vielä tuohon kuvaukseeni lapsista näin:
Esikko on aivan kuin minä lapsena.
Kakkonen saanut näköään isänsä äidiltä,itseäni en löydä hänestä etsimälläkään.
Kolmas myös aika lailla näköiseni mutta huomattavasti tummempi.
Neljäs on ilmetty isänsä
ja viides taas kuin minä tai veljeni.
Leanna,toisaikainen palsta terrori
Kaikilla 5:llä ollut kunnon tukka,kakkosella pitkä musta peikkotukka.Mutta...
Kaikilta on vauvatukka lähtenyt 3-6kk pois.Lakit olleet täynnä irronneita hiuksia ja tyynyssä.Sitten oma tukka onkin kasvanut vauhdilla.
Kakkosella onkin ihan luonnonsäkkärä tukka nykyään ja blondeja ovat kaikki vaikka syntymätukka mustaa tai tummaa.
No oikeestaan kolmas on brunette=)
Se on ollut jännä seurata minkä värisiä silmiä ja hiuksia tullut lapsille.
Mun miehen hiukset on kiharat ja mulla suorat.Molemmat ristiverisiä.Silmät vihreät kummallakin.Lähisuvussa ruskeita silmiä.
Esikolla siniset silmät ja vaalea aivan suora tukka.
Kakkosella vihreän ruskeat silmät ja tosiaan ihan säkkärät.
Kolmosella vihreät silmät ja ruskea,luontuva tukka(1-2v oli myös ihan " afro" mutta suoristunut siitä)
Nelkulla vihreät silmät ja vaalea piikkisuora tukka.
Viitonen sinisilmäinen ja kaikkista blondein.Ihan eemeli,niin ulkonäöltä kuin luonteelta=)
Miltä mahtaa kuutonen näyttää,ei malttais odottaa=)Jännää on miten eri näköisiä jälkeläisiä voi samat 2 ihmistä saadakkin!!!!
G:Miten teillä jo lapsellisilla on mennyt,isän/äidin näköisiä?Kummalta peritty silmät/hiukset?
Ja ekaa odottavilta voisin kysyä,onko tullut jo jokin ajatus miltä lapsi saattaa näyttää?