Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä eineksiä (eli kaupan valmistuotteita) teillä syödään??

Vierailija
01.02.2007 |

meillä noin kerran kuussa kalapuikkoja ja kerran kahessa kuussa nugetteja. Tortilla" levyt" ostetaan valmiina, niitä ehkä kerran kahessa kuussa. Siinähän ne varmaan suunnilleen olikin....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään. Esimerkiksi ranskalaisia, tortillakuoria, pizzapohjia, kasvishernekeittoa, kasvishampurilaisia, italianpata-aineksia, porkkana- ja kasvispihvejä, joskus olen ostanut myös valmiita vispipuuroja evääksi. Ennen lasta leivottiin aina pitsapohja itse ja tortillakuoretkin joskus, ja kasvispihvejä tein aina itse jättisatsin pakastimeen, mutta nyt ei enää ole saatu aikaiseksi... Mutta kyllä minä tästä vielä kunnostaudun... Tai olen aloittanut jo, kun lapsi alkaa pikku hiljaa syödä " tavallista" ruokaa, niin tulee tehtyä sille parempaa itse ja syötyä samalla sitä samaa sitten, mahdollisesti muutamilla muunnoksilla.

Vierailija
2/6 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eldoradon pakastepinaattivelli on ihanaa!

(ottaa ed. iltana jääkaappiin sulamaan, niin seukki päivänä on sulanut velli, joka on helppo lämmittää pennit kattilan alla niin ei pala pohjaan ja tulee nopeaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinaattilättyjä, soijanakkeja, pizzaa, valmis hampurilaisia, ranskalaisia, pussipastoja, mummonmuussia, nakkeja, lihapullia, porkkanalättyjä, lihapiirakoita, kasvispihvejä, ym. ym.

Vierailija
4/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmispizzoja, lihiksiä, hamppareita, kalapuikkoja, valmisaterioita....

Vierailija
5/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä einesten mausta (vaikkakin voivat olla varsin hyviä nykyään?) ja rakastan ruuanlaittoa, siispä laitan mieluummin itse.

Vierailija
6/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hernekeitto

*pizzapohja

*pinaattiletut

*porkkanaletut

*pinaattikeitto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme