mitä eineksiä (eli kaupan valmistuotteita) teillä syödään??
meillä noin kerran kuussa kalapuikkoja ja kerran kahessa kuussa nugetteja. Tortilla" levyt" ostetaan valmiina, niitä ehkä kerran kahessa kuussa. Siinähän ne varmaan suunnilleen olikin....
Kommentit (6)
Mutta eldoradon pakastepinaattivelli on ihanaa!
(ottaa ed. iltana jääkaappiin sulamaan, niin seukki päivänä on sulanut velli, joka on helppo lämmittää pennit kattilan alla niin ei pala pohjaan ja tulee nopeaa).
pinaattilättyjä, soijanakkeja, pizzaa, valmis hampurilaisia, ranskalaisia, pussipastoja, mummonmuussia, nakkeja, lihapullia, porkkanalättyjä, lihapiirakoita, kasvispihvejä, ym. ym.
valmispizzoja, lihiksiä, hamppareita, kalapuikkoja, valmisaterioita....
En pidä einesten mausta (vaikkakin voivat olla varsin hyviä nykyään?) ja rakastan ruuanlaittoa, siispä laitan mieluummin itse.
*hernekeitto
*pizzapohja
*pinaattiletut
*porkkanaletut
*pinaattikeitto
käytetään. Esimerkiksi ranskalaisia, tortillakuoria, pizzapohjia, kasvishernekeittoa, kasvishampurilaisia, italianpata-aineksia, porkkana- ja kasvispihvejä, joskus olen ostanut myös valmiita vispipuuroja evääksi. Ennen lasta leivottiin aina pitsapohja itse ja tortillakuoretkin joskus, ja kasvispihvejä tein aina itse jättisatsin pakastimeen, mutta nyt ei enää ole saatu aikaiseksi... Mutta kyllä minä tästä vielä kunnostaudun... Tai olen aloittanut jo, kun lapsi alkaa pikku hiljaa syödä " tavallista" ruokaa, niin tulee tehtyä sille parempaa itse ja syötyä samalla sitä samaa sitten, mahdollisesti muutamilla muunnoksilla.