Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole järkevämpää ostaa iso melkein litran salaattikastike kuin pienempi purkki?

Vierailija
05.07.2024 |

Mitä ootte mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra salaattikastiketta? Varmaan silloin järkevää jos on iso perhe ja syötte joka aterialla salaattia.

Vierailija
2/9 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on liikaa. Käytän joskus sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaankaan ole. Pieni purkki ei jää pilaantumaan jääkaappiin.

Vierailija
4/9 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi  myös tehdä salaatinkastikkeen ihan itse. Esimerkiksi salaattikulhon pohjalle voi laittaa öljyä, viinietikkaa tai sitruunaa ja mausteita ja hiukka sokeria tai sinappia makeudeksi, ja sekoittaa hyvin, sitten leikkelee siihe kulhoon salaattiainekset ja sekoittaa. Maapähkivoikin sopii hyvin, jos haluaa pakusmpaa kastiketta.

Tai vaaleaa salaatinkastiketta voi tehdä vaikka joguritstsa tms. Valmiia salaattimaustepussejakin on kaupassa.

Ei ole säilöntäaineita.

Vierailija
5/9 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa koko vasullinen salaattikastiketta.

Vierailija
6/9 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salaattiin pitää laittaa kastiketta? Rehut on raikkaita ja vähäenergisiä ihan sellaisenaan. 

Vierailija
7/9 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden litran pönttö salaatin kastiketta ja tynnyrillinen viiniä. Kaikkea muutakin kerralla kuukaudeksi. Peräkärry on ihan pakollinen jos ei halua jatkuvasti rampata kaupassa.

Vierailija
8/9 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se salaatinkastike säily n. 3 kk?  eli kyllä on.

Vierailija
9/9 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ruokajakelusta 5 litran kanisterin salaatinkastiketta joka oli vanhentunut parasta ennen-päiväyksestä jo silloin. Säiytin sitä jääkaapissa ja täytin siitä tyhjää ja pestyä 0,5L limupulloa koska siitä kanisterista oli vaikea kaataa lautaselle sopivaa määrää. Mä käytin sitä myös majoneesin tilalla esim ranskalaisten päällä. Mulla kesti 7kk saada se kanisteri tyhjäksi, eli loppuja syödessäni se oli 7kk yli parasta ennen-päiväyksen, mutta ihan hyvänä se säilyi: maku ja koostumus ei muuttunut miksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä