Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökkivieraat

Vierailija
01.07.2024 |

Nyt alkanut puhelimet jo soimaan tutuista numeroista.Ovat tulossa käymään kun mökkeillään ihan omassa rauhassa. En ole uskaltanut vastata kun tiedän asian: ollaan tulossa käymään ihan pikapäiten. Viestiä eivät laita seuraavaksi on vain auto pihassa. Täytyy varmaan kaupungin rauhaan lähteä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÖKKIRAUHAN JULISTUS! Sellainen pitäisi alkaa julistamaan Kuopin torilta joka kesäkuun 1.päivä. On han se ny mahotonna et vuan pittee väkisellää kyllöön tunkkia. 

Eikö silloin ole peiliin katsomisen paikka, jos ystäväpiiri koostuu ei-kutsutuista vieraista, eikä sosiaaliset taidot riitä ystäväpiiriä valita omien arvojen ja oman tasoisesta seurasta. 

Meillä on ollut mökki jo kauan ja vieraspaikkoja löytyy runsaasti, mutta en edes muista, milloin olisi joku tullut yllätysvieraita kutsumatta, vaikka runsaasti vieraita käykin.  

Päinvastoin vierailuja on vaikea sovittaa, kun kaikilla on omia menoja ja ollaan kiireisiä. Ja kaikki eivät edes viihdy mökillä, ötököiden syötävänä, vaan mieluimmin tavataan kaupungissa. Ja ei kai kesämökki ole enää vuosikymmeniin ollut mitään luksusta, vaan niitä lautamökkejä saa halvalla, jos sellaisen haluaa. 

Innokkaammat mökin omistajat ovat usein ihan itse syypäitä, jos yllätysvieraita on riesaksi asti, kun joillakin on tapana pyytää puolitututkin ja työkaverit vierailulle mökille, jos liikkuu sielläpäin ja monet ottavat kutsun vakavasti, vaikka se olisi pelkkä kohteliaisuus tai tarve kertoa mökistä. 

Ja sitäkin ihmettelen, mistä vieraat edes tietävät teidän mökistä mitään tai sijainnista/osoitteesta, jos ette sitä  itse toitota kaikille. 

Vierailija
22/22 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa ap. antamaan mökkinsä osoitetta tai edes kertomaan, omistamansa mökin?

Taitaa olla ihan itse aiheutettu ongelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi