Oletko joutunur hanttihommiin työkokeilussasi?
Millaisia hanttihommia työkokeilufirma teetätti sinulla? Semmosia paskahommia, mitä eivät itse halunneet tehdä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olin työkokeilussa kerran ja todellakin tein kaikki ne paskaduunit.
Ei kiinnostanut yhtään ja Työkokeilu ei ollut oikeaan aikaan, koska olin vasta 2 vuotta aikaisemmin jäänyt pitkälle sairauslomalle vakityöstäni mt-ongelmien takia.
En ollut tarpeeksi kuntoutunut ja ilman palkkaa ei yhtään motivoinut työskennellä.
Tämä ilmeisesti huomattiin ja työkokeilu loppui 2kk kuluttua.
Never again jos mahdollista.
Miksi et hakenut paikkaan mikä sua kiinnostaa? Mä tein niin.
Työkokeilu päättömälle, kädettömälle ja jalattomalle torsolle. Pääset demona kokeilemaan ja kokemaan miten töitä tehdään, miten työpaikalla kuuluu käyttäytyä, miltä hiki otsassa tuntuu, miltä tuntuu kahdeksan tunnin työn jälkeen kropassa, miltä tuntuu kun saa paskaa palkkaa ja pääset kokemaan vittuilevien pomojen ärjyntää. Kestätkö tätä normaalia elämää. Ei huolta tämä on vaan demoversio. Kokeilet ja opettelet työntekoa. Mutta töitä et saa laiska.
Vierailija kirjoitti:
Työkokeilu päättömälle, kädettömälle ja jalattomalle torsolle. Pääset demona kokeilemaan ja kokemaan miten töitä tehdään, miten työpaikalla kuuluu käyttäytyä, miltä hiki otsassa tuntuu, miltä tuntuu kahdeksan tunnin työn jälkeen kropassa, miltä tuntuu kun saa paskaa palkkaa ja pääset kokemaan vittuilevien pomojen ärjyntää. Kestätkö tätä normaalia elämää. Ei huolta tämä on vaan demoversio. Kokeilet ja opettelet työntekoa. Mutta töitä et saa laiska.
Voin kertoa, ettei tarvitse olla kahdeksaa tuntia, ellei halua. Avaa vain suunsa ja kertoo sopimusta laadittaessa kuinka monta tuntia on valmis kuluttamaan työkokeiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin työkokeilussa kerran ja todellakin tein kaikki ne paskaduunit.
Ei kiinnostanut yhtään ja Työkokeilu ei ollut oikeaan aikaan, koska olin vasta 2 vuotta aikaisemmin jäänyt pitkälle sairauslomalle vakityöstäni mt-ongelmien takia.
En ollut tarpeeksi kuntoutunut ja ilman palkkaa ei yhtään motivoinut työskennellä.
Tämä ilmeisesti huomattiin ja työkokeilu loppui 2kk kuluttua.
Never again jos mahdollista.
Miksi et hakenut paikkaan mikä sua kiinnostaa? Mä tein niin.
No kun ei kiinnostanut siinä vaiheessa oikein yhtään mikään.
En ollut tarpeeksi kuntoutunut.
Masennus ja ahdistus olivat pahoina ja psykoottisuuttakin oli.
Entinen työ olisi kiinnostanut, mutta kusipää työterveyslääkäri joka ei ymmärrä mistään mitään, kielsi mua edes yrittämästä palata omaan työhön.
Se on ainut mitä osaan, mutta nykyään se ei edes kannata huonon palkkatason vuoksi.
Ei aina. Mä opiskelin toisen ammatin ennen työkokeilua. Mä selvitin pystynkö vielä tekemään töitä.