Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheellisten pilvenpolttoetiketti: onko tosiaan väärin jos ei halua mökkivieraiden polttavan pilveä?

Vierailija
23.06.2024 |

Eikä meillä kotonakaan edes pihalla jos tulevat vieraaksi?

Alkoa saa juoda vaikka kuinka paljon mutta ei huumeita meillä, kiitos.

Olenko outo?

Kommentit (276)

Vierailija
261/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei ole huumeidenkäyttäjät tervetulleita. Yksi kaveri polttelee, mutta vain pössyttelijäseurassaan, ei meillä. 

Minulle on aivan se ja sama mitä kukaan tästä ajattelee, enkä todellakaan menisi päihtymään millään tavalla kenenkään toisen tontille jos he eivät sitä haluaisi. En myöskään ota koiraani mukaan paikkoihin joihin sitä ei haluta. 

Vierailija
262/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen joskus, kun eläinrakas olen, näitä sisätiloissa polttelevia ihmisiä, jossa altistuu eläin myös pilven savulle. Siinä ei eläintä ajatella ollenkaan, vaan pakotetaan olemaan pöllyssä siinä missä itsekin on. Saati sitten lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmaiset ajattelevat usein päihteitä ja itseään. 

Vierailija
264/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen joskus, kun eläinrakas olen, näitä sisätiloissa polttelevia ihmisiä, jossa altistuu eläin myös pilven savulle. Siinä ei eläintä ajatella ollenkaan, vaan pakotetaan olemaan pöllyssä siinä missä itsekin on. Saati sitten lapset.

Eiköhän suurin osa kuitenkin polta ulkosalla, eikä kannabista myöskään polteta kuin tupakkaa eli jopa 20 - 40 savuketta päivässä. Suurin osa kannabiksen päihdekäyttäjistä polttaa muutaman kannabissavukkeen satunnaisesti. Lisäksi kannabista voi käyttää muillakin tavoilla kuin polttamalla.

Vierailija
265/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille ei ole huumeidenkäyttäjät tervetulleita.

Meille taas ei ole alkoholinkäyttäjät tervetulleita. Sen verran huonoja kokemuksia on niistä.

Vierailija
266/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa kuitenkin polta ulkosalla, eikä kannabista myöskään polteta kuin tupakkaa eli jopa 20 - 40 savuketta päivässä. Suurin osa kannabiksen päihdekäyttäjistä polttaa muutaman kannabissavukkeen satunnaisesti. Lisäksi kannabista voi käyttää muillakin tavoilla kuin polttamalla.

Et taida tietää mistä puhut. Ota asioista ensin selvää

Vierailija
267/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin olen duunin puolesta supon nuhteettomuusseurannassa, meillä ei tapahdu mitään edes laillisuuden rajamailla olevaa toimintaa. Ihan sama, onko kannabis vaarattomampaa kuin vii a. 

Just tämä. Ihmiset ei tosiaan tajua että sillä saattaa olla aika paljon väliä työnkin puolesta. Jo esim ihan perussähkäri saattaa olla töissä sellaisilla työmailla, joissa tehdään selvitykset. Ei toki yleistä, mutta silti ihan mahdollista. Kiva jos työnantajalle paljastuu että markku ei pääsekään vetämään sähköjä uudelle poliisilaitokselle koska edellisenä juhannuksena on jäänyt kiinni jostain laittomasta. 

Eihän Markun ole pakko polttaa vaikka joku kaveri polttaa. Vetää sitä viinaa kaksin käsin jos ap kerta tykkää siitä niin paljon.

<

Älä jaksa valehdella. Näin ei ole tapahtunut muuta kuin teidän persuleiden sairaassa mielikuvituksessa.

Vierailija
268/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki lisää jos itse kuvittelet asioista tietäväsi.

Vierailija
269/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on muita päihteitä vaarattomampaa, kertoo laaja EU-selvitys.

Huumeen vaarallisuus: Vaarallisimpia ovat ekstaasi ja kokaiini, joita seuraavat alkoholi ja heroiini. Vähiten vaarallinen huume on kannabis.

Riippuvuus: Pahinta riippuvuutta aiheuttaa tupakka, seuraavina tulevat heroiini, kokaiini ja alkoholi. Kannabis on tutkimusten mukaan vähiten riippuvuutta aiheuttava päihde.

https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume1_en

https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume2_en

https://www.duodecimlehti.fi/duo80438

"Tupakanpoltto ja alkoholin liikakäyttö ovat terveyden kannalta huomattavasti vaarallisempia kuin kannabiksen jatkuvakin suurkäyttö."

Vierailija
270/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt yksi syy, miksi polttaisin kannabista sisätiloissa?

Vierailija
271/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kaksinaismoralisti, alkoholi on paljon voimakkaampi huume, aivan spektrin toisesta ääripäästä jopa.

Huumeista tarttuu jäämiä jotka koirat haistaa lentokentällä.

Jos tulee päivystykseen lähtö niin on aika ikävää jos veressä on muuta kuin alkoa.

Ei se kannabis nyt ihan niin helposti verenkiertoon mökkivieraan jointista kulkeudu.

Haisee yhtä p*skalta kuin tupakka.

Haiskaa kotonanne, mun kodissa ette.

Vierailija
272/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kaksinaismoralisti, alkoholi on paljon voimakkaampi huume, aivan spektrin toisesta ääripäästä jopa.

Huumeista tarttuu jäämiä jotka koirat haistaa lentokentällä.

Jos tulee päivystykseen lähtö niin on aika ikävää jos veressä on muuta kuin alkoa.

Ei se kannabis nyt ihan niin helposti verenkiertoon mökkivieraan jointista kulkeudu.

Haisee yhtä p*skalta kuin tupakka.

Haiskaa kotonanne, mun kodissa ette.

Minusta tupakka kyllä haisee paljon pahemmalle kuin kannabis. Mutta mielipideasioitahan ne ovat. Itse käytän kannabista vaporisaattorilla, ei tule lainkaan savua.

Vierailija
273/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyshän kuuluu haluatko nistejä mökillesi? Koska pössyjen mukana tulevat nistitkin.

Vierailija
274/276 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyshän kuuluu haluatko nistejä mökillesi? Koska pössyjen mukana tulevat nistitkin.

suurin osa pössyistä ei koskaan kokeile nistiaineita vaikka niitä usein samalta myyjältä saakin.

t: poliisiaseman sähkäri

Vierailija
275/276 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihdeongelmaiset ajattelevat usein päihteitä ja itseään. 

Päihteen käyttö ei tarkoita päihdeongelmaa. Erityisen typeränä pidän lakia jonka takia vähiten haitallinen päihde on laitonta. Päättäjät saisivat ajatella kun kieltävät tai sallivat jotain. Sori mun virhe ei päättäjät suomessa salli ikinä mitään. 

Vierailija
276/276 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on muita päihteitä vaarattomampaa, kertoo laaja EU-selvitys.

Huumeen vaarallisuus: Vaarallisimpia ovat ekstaasi ja kokaiini, joita seuraavat alkoholi ja heroiini. Vähiten vaarallinen huume on kannabis.

Riippuvuus: Pahinta riippuvuutta aiheuttaa tupakka, seuraavina tulevat heroiini, kokaiini ja alkoholi. Kannabis on tutkimusten mukaan vähiten riippuvuutta aiheuttava päihde.

https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume1_en

https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume2_en

https://www.duodecimlehti.fi/duo80438

"Tupakanpoltto ja alkoholin liikakäyttö ovat terveyden kannalta huomattavasti vaarallisempia kuin kannabiksen jatkuvakin suurkäyttö."