Mies pakottaa minut laihduttamaan.
Meillä on vauva 4kk, jota imetän vielä. Raskausaikaisia kiloja on jäljellä 6 ja mies sanoi tänään että jos en aloita laihdutusta nyt heti niin hakee avioeroa.
Suutuin tosi paljon, vauva on vielä ihan pieni ja kilot kyllä varmasti karisevat ajan myötä muutenkin, enkä varmasti laihduta vain miehen typerän päähänpinttymän takia.
Ja siis mitat tällä hetkellä 168 cm ja 62 kg, eli mikään kauhea tankki en kuitenkaan ole.
Kommentit (13)
...valita kumppaniksi sellainen, joka ei välitä ulkomuodosta.
Eihän sulla mittojen puolesta kuullostas olevan yhtään liikaa!!!!
Mullaki 4kk vanha neiti jota täysimetän, paino jäljellä 10kg, hoh-hoijaa ja nyt mitat on 163/70kg. Kerropa tää miehelles ja sano samalla jotta on hiljaa sun kiloista!!!
Huh, huh. Olisiko tuollaisesta parempikin päästä eroon?
Ethän ole edes mikään lihava, ja tarvitset kaiken energian nyt tuohon imettämiseen. Mulla ainakin putosi paino imettäessä, vaikka söin (hm, syön kyllä edelleenkin) kuin hevonen (siis kotiruokaa enimmäkseen). Tosin kun en heti alkanut/jaksanut jumppaamaan niin inhottava löysä maha jäi, ja nyt 10kk synnytyksestä yritän epätoivoisesti päästä siitä eroon (minun miestä se ei kylläkään haittaa, kunhan itse olen itseeni tyytyväinen).
Ja on kyllä suhde hepposella pohjalla jos muutaman kilon takia eroa aikoo hakea. Oliko ihan tosissaan?
Vatsanikaan ei mielestäni ole enää kovin pahan näköinen, aika hyvin jo nahka palautunut, itseasiassa äitinikin sitä ihasteli uimahallissa kuinka litteä on jo tässä vaiheessa.
En tiedä oliko miehellä sitten muuten vaan pipo kireellä, vai mistä kenkä puristaa, tähän asti ei ole muutamasta ylikilosta maininnut sanaakaan.
Ehkäpä ukon suusta saisi jo huomenna jotain järkevämpää ulosantia, jos ei, niin saa mun puolesta hakea eroa ihan vapaasti.
Jos näitä juttuja on siis ollut täällä useamminkin.
Olen usein huomannut, että naiset kertovat mehukkaasti nurkkaan ahdetun miehensä sanoja, mutta unohtavat tosiaan kertoa, että mitä tapahtui ennen sitä.
Nainen on saattanut haukkua hetkeä aiemmin miehen äidin, siskon, työn, ulkonäön, rakastajan kyvyt ja tietysti sen, ettei mies ole siivonnut. Sitten mies yrittää solvata jotain takaisin ja nainen juoruaa kaikille miten karmea mies hänellä on.
Mutta juttu sai alkunsa siitä kun olin laittamassa farkut jalkaan ja olivatkin hiukan liian tiukat ja vaihdoin sitten kuitenkin isommat takaisin jalkaani, oltiin siis lähdössä kauppaan. Totesin vaan miehelle etteivät taida housut olla ihan vielä sopivat. Mies alkoi sitten motkottaa kuinka tässä vaiheessa pitäisi kyllä jo olla raskauskilot pois jne...
Fiksu mies.
Mitkähän hänen mittansa ovat? Yleensä nämä vaimon painoa arvostelevat tppavat olemaan niitä velttoja kaljamahaisia urpoja.
Enpä noin tyhmää ukkoa kyllä itse katselisi.
Ja hyvä ettet ala laihduttaa vain miehen typerän päähänpinttymän takia. Muistathan sanoa sen miehellesikin.
Imetysaikana ei saa laihduttaa, kropastasi lähtevät kuona-aineet päätyvät maidon kautta vauvalle. Kyllä ne kilot karisevat ajan myötä.
Sano miehelle että jos ei muna pitene senttiä niin haet avioeroa
heh heh tää oli hyvä. Näin minä tekisin.
Jos olisin sinä niin näyttäisin miehelle ovea!