Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut ihastunut,

Vierailija
16.06.2024 |

mutta et ole tehnyt asialle mitään? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta ei voi tehdä mitään, jos on jo varattu ja rakastaa puolisoaankin. Jos ihastuu esim. työkaveriin, jota tapaa työasioissa työpaikalla, niin tilanne voi mennä vaikeaksi.

Vierailija
22/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos toinen on tehnyt selväksi ettei ihastus ole molemminpuolista. Tai no, sen verran olen silloinkin tehnyt että olen kadonnut kokonaan tämän ihmisen elämästä.

KUN TEKEE JOTAKIN mistä voi sanoa että KAMALA MOKA niin silloin täytyy 'puolustautua' sanomalla että eihän se ollut (edes) molemminpuolista ihastusta, vaikka olisi jopa ollut ihan rakastumassa. Ja jotta SÄILYTTÄISI OMAT KASVONSA täytyy tehdä kaikkensa jotta (edes näyttää siltä) että KATOAA KOKONAAN tämän ihmisen = ihastuksen elämästä. KAIKKI EI TODELLAKAAN OLE (AINA) SITÄ MILTÄ NÄYTTÄÄ... ON VAIN ELÄMÄÄ - mutta jokaisella on vain yksi elämä ja tämähän on ihan hirveää??? 

Täytyy opetella käsittelemään tunteensa ja menemään eteenpäin. Jos siitä ei tullut mitään, ei ollut tarkoitus. Koeta hyväksyä asia.

Aikuisena sitä sitten on jo uskallusta, ei se yleensä siitä jää kiinni. Vaan siitä, ettei toinen osapuoli halua edetä. Sitä täytyy osata kunnioittaa. Ymmärtää, että vaikka itse on liian arka, toinen ei välttämättä ole, vaan valitsi toisin muista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikuisena. Ihastun todella hitaasti. 

Vierailija
24/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja elämässäni. 

Vierailija
25/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen aina lähestynyt ihastuksiani mutta tunteet eivät ole koskaan olleet molemminpuolisia. Olen ruma nainen.