Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut ihastunut,

Vierailija
16.06.2024 |

mutta et ole tehnyt asialle mitään? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Vähänpä sille yleensä voi tehdä.

Vierailija
2/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo - sä olet. On todella vaikea juttu mutta sun täytyy nyt tehdä jotain. Et voi antaa asioiden vain jäädä entisilleen, olet jo vanha ihminen eikä tän kanssa voi mennä hautaan. Hopi, hopi... tuumasta toimeen... keksit kyllä jotakin. Ota alkajaisiksi luuri käteen ja soita tai laita ainakin joku viesti, vaikka huumorisisältöinen... siitä se lähtee. Pakkeja ei ole odotettavissa vaikka sitä miltä lopputulos näyttää ei kukaan voi tietää. Nyt odottaa uusi nuoruus! 

Vierailija
4/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei ihastuksille aina tarvitse tehdä mitään. Menee sitten ohi ajallaan.

Vierailija
5/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä, mutta siihen se sitten jääkin.

Vierailija
6/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten monesti. Joitain kertoja olen jotain yrittänyt mutta ei ole mitään tullut.

Vierailija
7/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos toinen on tehnyt selväksi ettei ihastus ole molemminpuolista. Tai no, sen verran olen silloinkin tehnyt että olen kadonnut kokonaan tämän ihmisen elämästä.

Vierailija
8/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Sitten vain vedän lapaseen näitä naisia ajatellen.

Vierailija
9/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelen kaukana , ei tule sitten ongelmia 

Vierailija
10/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, todellakin. En edes muista, kuinka usein, mutta sanoisin kymmeniä kertoja. Jos olisin mies, olisin kai jäänyt ikuisesti seinäruusuksi tällä asenteella. Kyllähän sen voi myöntää, että näin se menee. Ei minusta tosin kukaan kiinnostunut ennen kuin täytin 20 ja muutin suurkaupunkiin. Sen jälkeen alkoi tapahtua, ilman että itse evääkään liikautin. Se oli hämmästyttävää. Parisuhteessa nyt jo kymmeniä vuosia, ja muutama ihastus kyllä ollut tälläkin välin, mutta tuttuun tapaani en ole tehnyt mitään, ja ne ovat hiipuneet itsesään pois.

Vierailija
11/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis pitäisi tehdä? T: ikisinkku kilttimies

Vierailija
12/25 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. Ihastuminen ei ole harvinainen eikä vakava tunne. Siitä tietää vain että on elossa ja voi hyvin.

Vierailija
13/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo - sä olet. On todella vaikea juttu mutta sun täytyy nyt tehdä jotain. Et voi antaa asioiden vain jäädä entisilleen, olet jo vanha ihminen eikä tän kanssa voi mennä hautaan. Hopi, hopi... tuumasta toimeen... keksit kyllä jotakin. Ota alkajaisiksi luuri käteen ja soita tai laita ainakin joku viesti, vaikka huumorisisältöinen... siitä se lähtee. Pakkeja ei ole odotettavissa vaikka sitä miltä lopputulos näyttää ei kukaan voi tietää. Nyt odottaa uusi nuoruus! 

Muistakaapa kaikki setämiehet ottaa tästä ohjeesta opiksenne, kun ihastutte siihen kesätyöntekijään.

Juu, ei. Olen ihastunut kuuhullun lailla puolet nuorempaan naiseen, ja hulluilin ihan itsekseni. Olihan rankka kokemus, mutta hyvin kestin sen - kuin mies.

Vierailija
14/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa elämäni aikana. Ihastuminen ei tarkoita sitä, että ihminen sopisi minulle tai edes haluisin edetä suhteeseen.

Vierailija
15/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kivoja. Poikasena tuli paljon ihastuttua tuntemattomiin.

Vierailija
16/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa kouluikäisenä ja nuorena aikuisena

Vierailija
17/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos toinen on tehnyt selväksi ettei ihastus ole molemminpuolista. Tai no, sen verran olen silloinkin tehnyt että olen kadonnut kokonaan tämän ihmisen elämästä.

KUN TEKEE JOTAKIN mistä voi sanoa että KAMALA MOKA niin silloin täytyy 'puolustautua' sanomalla että eihän se ollut (edes) molemminpuolista ihastusta, vaikka olisi jopa ollut ihan rakastumassa. Ja jotta SÄILYTTÄISI OMAT KASVONSA täytyy tehdä kaikkensa jotta (edes näyttää siltä) että KATOAA KOKONAAN tämän ihmisen = ihastuksen elämästä. KAIKKI EI TODELLAKAAN OLE (AINA) SITÄ MILTÄ NÄYTTÄÄ... ON VAIN ELÄMÄÄ - mutta jokaisella on vain yksi elämä ja tämähän on ihan hirveää??? 

Vierailija
18/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monesti. Kerran minä ihastuin erääseen mieheen ja hän minuun, mutta kumpikin oli liian ujo asian edistymiseen. 

Vierailija
19/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki ihastuu useamman kerran elämänsä aikana. Ei niille kuulukaan mitään tehdä jos parisuhteessa elää. 

Vierailija
20/25 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monta kertaa.