Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen naimisissa ja en ole koskaan saanut appivanhemmilla joululahjaa, synttärilahjaa tai mitään lahjaa.

Vierailija
06.06.2024 |

Itse olen ostanut joululahjoja, synttärilahjaksi kukkia anopille tms. He vain kiittävät, mutta koskaan en saa itse mitään. Omat vanhempani ostavat aviomiehelleni joululahjoja kuten minullekin sekä antavat rahaa synttärilahjaksi. Ollaan 40- vuotiaita oltu yhdessä lähemmäs 10 vuotta. Appivanhemmat ja minun vanhemmat 70- vuotiaita. En voi ainakaan valittaa huonoista lahjoista, kun en saa lahjoja ollenkaan 🤣

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistat syyllistää miestäsi asiasta?

Vierailija
2/10 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa kaksi kertaa enkä kummassakaan avioliitossani saanut appivanhemmilta joulu- tai syntymäpäivälahjoja. Mieleeni ei edes tullut, että niitä voisi toivoa saati odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta sain häälahjan kumminkin, miehen kanssa yhteisen tietysti.

Vierailija
4/10 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaatimattomat hyvät appivanhemmat, en kaivannutkaan heiltä lahjoja koska heillä oli 6 poikaa joilla neljällä lapsia(yhdellä 7 lasta) joten jos olisivat kaikille ostaneet olisi tullut kalliiksi, oman suvun kanssa vietämme nyyttikesti jouluja.

Vierailija
5/10 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut, mutta itse en ole juurikaan ostanut. Olemme sopineet mieheni kanssa, että kumpikin ostaa omille sukulaisilleen ja ne sitten annetaan yhteisesti.

Vierailija
6/10 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole saanut, appiukko osoittelevasti sanoi, että rahakuoret ovat vain hänen lapsilleen...

Vierailija
7/10 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormeta appiukkoa niin että pissa lentää... Voit myös ottaa pienet suikkarit. Lahjat ovat taattuja ;)

Vierailija
8/10 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten, ap, aviomiehesi suhtautuu tuohon? Onko hänellä jotain sellaista ymmärrystä omien vanhempiensa ajattelusta, joka voisi selittää heidän tapojaan?

Vierailija
9/10 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vielä uusi pari appivanhemmille, koeaika menossa.

Vierailija
10/10 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä/suvussa on aikaa sitten päätetty ettei aikuisille osteta lahjoja muulloin kuin pyöreitä vuosia täytettäessä jos pitävät juhlat, lapsia ja nuoria niin kauan kuin opiskelevat muistetaan sitten senkin edestä.