Erna Husko
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Hänen koko identiteettinsä tuntuu rakentuvan puhtaasti takapuolen ympärille.
Onhan se aika yksilöllistä, että ihmisellä on pakarat.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3cbed19e-a9e9-4c9e-9c65-1b96b0…
"- Ihan vain se, että kuljet julkisella liikenteellä ja julkinen liikenne kuuluu elämääsi. Sulla on se Marimekon kangaskassi. Jos puhutaan naisten muodista ja kesäpäivästä, niin sulla on varmaan joku hame ja suomalaiset lenkkarit. On sellainen yhdeksästä viiteen arki. Teet yhdeksästä viiteen töitä, sitten käyt salilla ja menet nukkumaan. Siinä se. Viidentenä, vietä todella paljon kotona aikaa ja siellä kotona on sellainen melankolinen tunnelma.
- Mua ahdistaa toi. Mulla ei ole mitään suomalaisia vastaan, mutta suomalaisilla on sellainen stigma... Suomalaiset haluaa olla massaa, Husko sanoi."
Kiitos Erna, että kerroit totuuden ääneen!
Valtaosalla meistä suomalaisista olisi nyt todellakin peiliinkatsomisen paikka!
Vierailija kirjoitti:
"- Ihan vain se, että kuljet julkisella liikenteellä ja julkinen liikenne kuuluu elämääsi. Sulla on se Marimekon kangaskassi. Jos puhutaan naisten muodista ja kesäpäivästä, niin sulla on varmaan joku hame ja suomalaiset lenkkarit. On sellainen yhdeksästä viiteen arki. Teet yhdeksästä viiteen töitä, sitten käyt salilla ja menet nukkumaan. Siinä se. Viidentenä, vietä todella paljon kotona aikaa ja siellä kotona on sellainen melankolinen tunnelma.
- Mua ahdistaa toi. Mulla ei ole mitään suomalaisia vastaan, mutta suomalaisilla on sellainen stigma... Suomalaiset haluaa olla massaa, Husko sanoi."
Erna on sitten itse todellinen poikkeus tyylistä. Legginsit ja urheilutoppi aina. Jos istuis puistossa penkillä 1h ja laskis kuinka monta legginsiä ja urheilutoppia menisi ohi, niin oma veikkaus on 30 ihmistä ketkä pukeutunut noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erno puhuu suomalaisista sentään nätimmin kuin Anu Saagim.
OMG-podcastissa puhuivat tästä tyypistä että ei voi käyttää julkisia kulkuvälineitä kun on niin kuuluisa. Aika harva tunnistaisi jossain bussissa 🤣🤣🤣
Itse en siis ees tiiä miltä hän näyttää.
Ja siis ihan hirveän näköinen ilman meikkiä. Hiukset rasvaisena noissa Fitness päiväkirjoissa, lässyttää ja ei koskaan mitään painavaa sanottavaa. Kuka ostaa ton palveluita, niin että bimbo tienaa +100K/v? Mikä ihmisiä riivaa? Ottakaa vaikka joku ulkomaalainen menestynyt urheilija idoliksi ja hakekaa ilmaisia treeniohjelmia netistä tai ostakaa paikalliselta salilta personal trainer. Eipä ton bimbon neuvot ketään auta..varsinkaan kun pääkopan paino on silokoneissa. Kyllä yleisö taitaa olla yhtä tyhmä kuin Husko, ja itkee kun hänestä puhutaan pahaa. Yhyy, julkisuuden varjopuoli, se kannattaa kestää jos menee elämää eteenpäin implanttirinnoilla, huulitäytteillä ja takamuksella ja sisällön nolla-laadulla.
Mitä jos nämä kaikki nämä "vaikuttajat" pakotettaisiin korkeakouluun ja päivätyöhön? Ehkä sisällön laatu paranisi, puhuminen..käytös jne. Harvan vaikuttajan ulkonäkö edes on kaunis saati luomu.
Katselin hänen ign ja onhan hänellä aivan uskomaton kroppa, ah! Taidanpa tilata tuon yhden peppuvalmennuksen nii katsotaan mitä käy mun lattaperseelle 😍
Vierailija kirjoitti:
Katselin hänen ign ja onhan hänellä aivan uskomaton kroppa, ah! Taidanpa tilata tuon yhden peppuvalmennuksen nii katsotaan mitä käy mun lattaperseelle 😍
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen takapuoli.