Repeilen toimistolla
Kun tajusin, että työpaikan hopeakettu on pukeutunut tänään farkkuasuun, on oikein revityt lyhyet hihatkin.
Iski juuri kahvihuoneessa minulle silmää. Ei koskaan sano juuri mitään, myhäilee ja tuijottaa vain.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka kauan kestää tällaisesta lounaskeskustelusta panoon?
Hopis kiihtyy nollasta sataan kymmenessä sekunnissa.
Jospa hän paikkaisi sinut ehjäksi taas.
Vierailija kirjoitti:
Onko hopiksella myös tennarit?
Itse asiassa on! Ja lämpimällä ilmalla myös shortsit. Muistaakseni farkkukangasta.
Tänään hopis lähti heti kärkkymään kahvihuoneeseen kun nuori nainen alkoi tehdä lähtöä lounaalle. Mutta naiselle tuli pomo antamaan kiireellisen tehtävän ja hän istui takaisin alas. Hopis kävi työpisteellä muka hakemassa jotain. Hopis joutui syömään yksin kun hänellä oli heti lounaan jälkeen palaveri.
Kun naisen työajan loppu lähestyi, hopis meni kahvihuoneen ovelle norkoilemaan tietäen, että nainen vie kahvikupin tiskikoneeseen ja jäi siihen juttelemaan.
Miehet aina selittää, miten sattuivat vahingossa ajautumaan suhteeseen työkaverin kanssa, mutta kyllä se on tietoista ja määrätietoista piiritystä. Ei se "vain tapahdu" itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina selittää, miten sattuivat vahingossa ajautumaan suhteeseen työkaverin kanssa, mutta kyllä se on tietoista ja määrätietoista piiritystä. Ei se "vain tapahdu" itsestään.
Nainen on vain viaton uhri, vaikka on itse suostunut kaikkiin näihin lounaisiin.
Ei nyt liity hopikseen mitenkään, mutta yksi miespuolinen työkaveri pitää minifarkkushortseja, ja siinä on naurussa pitelemistä. Enkä ole mikään provo, vaan jotkut ei vaan oikeasti tajua miltä näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on vain viaton uhri, vaikka on itse suostunut kaikkiin näihin lounaisiin.
Ai lounaalla käyminen työkaverin kanssa on lupaus? Sitten meillä töissä on montakymmentä salasuhdetta.
Ap ei ole ikinä ollut töissä, kun TETiä ei lasketa. Kehittää hopeakettupaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työlounaat on ok, kun tässä maassa ei ole shariaa. Työtä tekevät tietävätkin, ettei työlounas kestä kuin 30 min ja ylimenevä osa vähennetään työajasta.
Ap ei tee työtä, koska on mt-eläkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt liity hopikseen mitenkään, mutta yksi miespuolinen työkaveri pitää minifarkkushortseja, ja siinä on naurussa pitelemistä. Enkä ole mikään provo, vaan jotkut ei vaan oikeasti tajua miltä näyttävät.
Näyttääkö Windows -95-mieheltä vai vielä pahemmalta
Sulla mahtaa olla tylsä ja yksinäinen elämä, ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö Windows -95-mieheltä vai vielä pahemmalta
On vielä pienemmät shortsit.
Siis kuinka kauan kestää tällaisesta lounaskeskustelusta panoon?