Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repeilen toimistolla

Vierailija
03.06.2024 |

Kun tajusin, että työpaikan hopeakettu on pukeutunut tänään farkkuasuun, on oikein revityt lyhyet hihatkin.

Iski juuri kahvihuoneessa minulle silmää. Ei koskaan sano juuri mitään, myhäilee ja tuijottaa vain.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasaikaan hopis meni odottamaan nuorta naista kahvihuoneeseen ja oli jo lähdössä pois kun naista ei näkynyt. Palasi takaisin naisen pöytään kun hän tulikin. 

Vierailija
22/72 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopis :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä keksit tuon farkkuasun. Onko sulla itselläsi? Oletko ihan itse se hopis :D 

Vierailija
24/72 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni epäilys, että joku hopis joskus seurailee ja tuijottelee, mutta en vielä ole hoksannut tarkemmin,  kuka se on. Olen vaan päätynyt tuohon johtopäätökseen, kun eräs kommentoi. 

Vierailija
25/72 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit tuon farkkuasun. Onko sulla itselläsi? Oletko ihan itse se hopis :D 

Näin omin silmin elävässä elämässä.

Vierailija
26/72 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin omin silmin elävässä elämässä.

No mä näin myös tuollaisen viime viikolla. Oli ihan älytön helle ja jollain oli päällä farkkuliivi. 

Vierailija
27/72 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailkaa lisää tosielämän hopiksia?

Vierailija
28/72 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pieni epäilys, että joku hopis joskus seurailee ja tuijottelee, mutta en vielä ole hoksannut tarkemmin,  kuka se on. Olen vaan päätynyt tuohon johtopäätökseen, kun eräs kommentoi. 

Ai sua?

Vierailija
29/72 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanookohan kesäpojat minua työpaikan hopeapuumaksi? Kunhan kohteliaisuudesta juttelen.

Vierailija
30/72 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanookohan kesäpojat minua työpaikan hopeapuumaksi? Kunhan kohteliaisuudesta juttelen.

Sanoo.

Vierailija
31/72 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo.

Ok.

Vierailija
32/72 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hopis tänään teki?

Vierailija
33/72 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hopis tänään teki?

Eilen oli vähän kuin orpo piru aina kun nuori nainen lähti työpisteeltä tai jutteli muiden kanssa. Antoi myös isällisesti neuvoja hänelle. Muuta en nähnyt kun kävin ulkona lounaalla.

Vierailija
34/72 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen koko ajan tuosta miehestä. En saa kunnolla töitänikään tehtyä. Ap

Vierailija
35/72 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hopis tänään teki?

Eilen oli vähän kuin orpo piru aina kun nuori nainen lähti työpisteeltä tai jutteli muiden kanssa. Antoi myös isällisesti neuvoja hänelle. Muuta en nähnyt kun kävin ulkona lounaalla.

Entä tänään?

Vierailija
36/72 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hopis tänään teki?

Entä tänään?

Tänään aamulla kuunteli pitkään nuoren naisen työhuolia.

Vierailija
37/72 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hopis tänään teki?

Entä tänään?

Lounasaikaan: nuori nainen lähti kahvihuoneeseen. Puolta minuuttia myöhemmin hopis pomppasi pystyyn tuoliltaan. Hörppäsi vesipullostaan ja purskutteli. Otti nuorekkaan hupparinsa tuolin selkänojalta ja puisteli sen. Kun itse hain evääni jääkaapista syödäkseni työpisteelläni, hopis istui nuoren naisen kanssa ja kertoi etukenossa pöytään nojaten juttua.

Vierailija
38/72 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ovela!

Vierailija
39/72 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hopis tänään teki?

Entä tänään?

Lounasaikaan: nuori nainen lähti kahvihuoneeseen. Puolta minuuttia myöhemmin hopis pomppasi pystyyn tuoliltaan. Hörppäsi vesipullostaan ja purskutteli. Otti nuorekkaan hupparinsa tuolin selkänojalta ja puisteli sen. Kun itse hain evääni jääkaapista syödäkseni työpisteelläni, hopis istui nuoren naisen kanssa ja kertoi etukenossa pöytään nojaten juttua.

Kohta ne panee

Vierailija
40/72 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hopis tänään teki?

Entä tänään?

Lounasaikaan: nuori nainen lähti kahvihuoneeseen. Puolta minuuttia myöhemmin hopis pomppasi pystyyn tuoliltaan. Hörppäsi vesipullostaan ja purskutteli. Otti nuorekkaan hupparinsa tuolin selkänojalta ja puisteli sen. Kun itse hain evääni jääkaapista syödäkseni työpisteelläni, hopis istui nuoren naisen kans

Kuinkahan pian keskimäärin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi