Terveystalo ei lainaa sydäniskuria jos lähistöllä sattuu sydänkohtaus
Antaa ihmisten kuolla kaduille.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan muuten lainaa!
Varmaan sen potilaan pystyy siirtämään laitteen viereen jo siinä ajassa, kun neuvottelee lainaamisesta...
Vierailija kirjoitti:
Osakeyhtiölain mukaan yhtiön ainoa tarkoitus on tuottaa vain omistajilleen maksimaalinen voitto...
Jos he pelkästään tuon tarkoituksen mukaan toimisivat, niin hitto sinne oli lähtenyt koko puljun henkilökunta ja laittaneet potilaalle sitten laskun vastaanottoajasta
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa asettaa tällaisen yksityisen lääkäriaseman kyseenalaiseen valoon kun ei haluta ja pystytä auttamaan hengenvaarassa olevaa ihmistä.
Ehkä sinun mielessäsi. Normaalisti ihmiset ymmärtävät, että yksittäistapaus on yksittäistapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa asettaa tällaisen yksityisen lääkäriaseman kyseenalaiseen valoon kun ei haluta ja pystytä auttamaan hengenvaarassa olevaa ihmistä.
Ehkä sinun mielessäsi. Normaalisti ihmiset ymmärtävät, että yksittäistapaus on yksittäistapaus.
En sanois yksittäistapaukseksi. Jouduin kerran työterveyslääkärin kiusaamaksi, ei ilmeisesti uskonut mun oireita, haukkui ja kiusasi viikkotolkulla, kun olin sairaslomalla, tein siitä valituksen ja pyysi anteeksi, vaan eipä auttanut kun olen sen jälkeen kärsinyt ptsd:stä, olen tehnyt siitä AVI:lle valituksen, tämä tapahtui Helsingissä.
Jos vaikka Venäjä pommittaisi Helsinkiä, niin turha olisi ainakaan Terveystalosta apua pyytää. Toki isoa korvausta vastaan voisi jotain järjestyä.
Ihan vihaksi pistää Terveystalon haluttomuus ja kyvyttömyys auttaa.
Asia muistui taas mieleen, kun tällä kertaa Mehiläinen on kunnostanut haukkumalla julkisen puolen lääkäreitä, jotka ei heidän mielestään tee riittävästi töitä verrattuna yksityisen puolen asiakasmääriin.
Miten työstä vieraantuneiksi voikaan yksityisen lääkäriaseman henkilökunta enää tulla, kun suoranaiseen sydänpysähdykseen ei osata tarjota apua ja nyt kuvitellaan, että se heidän pelkkä - lasku kouraan ja seuraava potilas - asenne muka oikeasti auttaa yhtäkään julkisella puolella apua tarvitsevaa. Eivät selvästi Mehiläiselläkään ole ammattitaitoisia minkään oikean sairauden hoitotarpeen kyseessä ollessa, kun kuvittelee, että kaikki on vaan hakemassa työnantajan vaatimia sairaustodistuksia pikku flunssan takia.
"mistä se aulapalvelija sen saa lennosta, jos ei tiedä missä sellainen sijatsee? pitäisiköhän hänen vaikkapa (!) soittaa siitä lähimmälle esimiehelleen ja kysyä??"
Pitäisiköhän nämä asiat käydä ihan siinä perehdytyksessä läpi? Hätäpoistumistiet, sammutusvälineet, deffat jne. Siinä vaiheessako niitä vasta aletaan ihmetellä, kun talo jo palaa?