Olen lihava ja inhoan telttamaisia vaatteita!
Miksi, siis miksi esim. isot vaateketjut eivät voi valmistaa sitä kivaa vaatetta samalla mallilla myös isoille tytöille, vaan kiva malloi loppu 48-48, ja sen jälkeen siitä kivasta vaatteesta tulee ihme teltta! Jopa kankaat tuntuu monasti olevan erilaisia, sellaisia ihme mummokankaita, ja malli on tosiaan teltta. Mä inhoan sellasia vaatteita, ennemmin ostan pikkasen pienen kun sellasen hirveen kaavun!
Kommentit (43)
Mutta kyllä nääkin näyttää olevan enimmäkseen mallia teltta.
http://www.bedivine.fi/tuotteet/product_catalog.php?c=19
Joukossa on kivojakin, mutta aika paljon telttaa on
Hei
Teen pukeutumisen parissa töitä ja tämä on todella valitettava tosi asia, ettei suomesta löydy kunnolla isokokoisia vaatteita. Jos asut pääkaupunkiseudulla, Jumbossa on Zizzi (www.zizzi.dk > saat tyylistä käsitystä), jossa on muutakin kun telttamaisia vaatteita. Myös jos nettishoppalu on tuttua, suosittelen www.asos.com saittia (ei mene tullimaksuja), jossa on isoja kokoja. Isokokoisia kivoja vaatteita löytyy kyllä, mutta se vaatii hieman vaivaa. Toivottavasti tästä olisi jotain apua.
terveisin, Anu
Olen hoikka ja inhoan lihavia ihmisiä!
<a href="http://www.bedivine.fi/tuotteet/product_catalog.php?c=19" alt="http://www.bedivine.fi/tuotteet/product_catalog.php?c=19">http://www.bedivine.fi/tuotteet/product_catalog.php?c=19</a>Joukossa on kivojakin, mutta aika paljon telttaa on
Yksi kiva paita. Miksi muuten lihavalle siihen telttaan lyödään aivan järkyttävän rumia kuoseja. Tuossakin linkissä se yksi paita missä oli se puu tjsp., kummallisia kuvioita paidat täynnä. Tai sitten kaiken maailman niittejä ja timankeja?..
Ja olipa muuten aika reippaasti hintaa noilla paidoilla.
Zizzi löytyy muuten myös Lahdesta, Tampereelata, Palokasta, Porista, Seinäjoelta, Kempeleestä ja Jyväskylästä.
kun nainen ei esimerkiksi peittele isoa persettään, vaan kantaa sen ylpeänä. Tiukoissa farkuissa näyttää , että siinä on silmänruokaa niille kaikille, jotka isommasta tykkää. Sama pätee pömppömahaan ja suuriin rintoihin.
nimim.
bones are for dogs
Tiukoilla ja tiukoilla vaatteillakin on eronsa. Sopivan kokoiset, vaikka vartaloakin myötäilevät vaatteet sopivat useimmille isommillekin, mutta viisi numeroa liian pieni makkarankuori on oksettava, myös normaalikokoisilla.
toinen asia on värien puute. Normimitoituksen vaatteissa vaikka mitä värejä, mutta isolla mitoituksella värit ovat aina tummia tai muuten pliisuja.
Itsekin olen alaosasta kokoa 48 ja yläosasta 50 ja en todellakaan ole muodoton tankki.
toinen asia on värien puute. Normimitoituksen vaatteissa vaikka mitä värejä, mutta isolla mitoituksella värit ovat aina tummia tai muuten pliisuja.
Itsekin olen alaosasta kokoa 48 ja yläosasta 50 ja en todellakaan ole muodoton tankki.
No hei, eihän lihava saa missään tapauksessa pukeutua kuin siihen mustaan "hoikentavaan" laatikkoon. ;)
Olen juuri siirtynyt näköjään kokoon 44-46. Mistä tilata vaatteita? Ikää on yli 50 ja yhtäkkiä maha kasvoi ja alkaa nykyään heti pallean kohdalta, aika isona. En ymmärrä ihan, että mitä tapahtui, mutta näillä mennään.Kaiken lisäksi olen näköjään painunut kasaan 2 cm , eli olen lyhentynyt? Enpä tiennyt että niinkin käy kun vanhenee. Lisäksi toki ylipaino painaa ryhtiä, ihan pikkuisen mutta kuitenkin.
Mistä tilaatte kivoja vaatteita, isomman kokoisia?
Vierailija kirjoitti:
Hei
Teen pukeutumisen parissa töitä ja tämä on todella valitettava tosi asia, ettei suomesta löydy kunnolla isokokoisia vaatteita. Jos asut pääkaupunkiseudulla, Jumbossa on Zizzi (www.zizzi.dk > saat tyylistä käsitystä), jossa on muutakin kun telttamaisia vaatteita. Myös jos nettishoppalu on tuttua, suosittelen www.asos.com saittia (ei mene tullimaksuja), jossa on isoja kokoja. Isokokoisia kivoja vaatteita löytyy kyllä, mutta se vaatii hieman vaivaa. Toivottavasti tästä olisi jotain apua.
terveisin, Anu
Epäilyttävän halpoja nuo Zizzin vaatteet, ei mahda olla kummoinen laatu.
Katsoin Asosin sivuilta asua häihin, pelkkää polyesteriä. Siinäpä onkn kiva olla Etelä-Euroopassa heinäkuussa yli 20 asteen helteessä!Huoh
Olen hoikka ja inhoan läskejä, jotka valittaa kaikesta ja vaatii, että muiden olisi mukauduttava heidän sairaisiin vaatimuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja inhoan läskejä, jotka valittaa kaikesta ja vaatii, että muiden olisi mukauduttava heidän sairaisiin vaatimuksiinsa.
Tämä! Jos et tykkää lihavien vaatteista, niin ompele itse tai laihduta. Ei se sen mutkikkaampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
terveisin, AnuEpäilyttävän halpoja nuo Zizzin vaatteet, ei mahda olla kummoinen laatu.
Katsoin Asosin sivuilta asua häihin, pelkkää polyesteriä. Siinäpä onkn kiva olla Etelä-Euroopassa heinäkuussa yli 20 asteen helteessä!Huoh
Zizzillä on kivoja vaatteita eivätkä ne ole huonolaatuisia.
T: entinen ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri siirtynyt näköjään kokoon 44-46. Mistä tilata vaatteita? Ikää on yli 50 ja yhtäkkiä maha kasvoi ja alkaa nykyään heti pallean kohdalta, aika isona. En ymmärrä ihan, että mitä tapahtui, mutta näillä mennään.Kaiken lisäksi olen näköjään painunut kasaan 2 cm , eli olen lyhentynyt? Enpä tiennyt että niinkin käy kun vanhenee. Lisäksi toki ylipaino painaa ryhtiä, ihan pikkuisen mutta kuitenkin.
Mistä tilaatte kivoja vaatteita, isomman kokoisia?
Goldnerilta olen ostanut jo vuosia lähes kaikki vaatteeni. Sitten itselläni on Ratian tunikoita, mutta jos tunika on sulle kirosana, ei ehkä kanata vaivautua.
Morticia liikkeestä helsingistä löytyy rock henkisiä pluskoon vaatteita.
käykää katsomassa instassa ja fasessa morticiahelsinki.
Paras olisi, kun te läskit pysyisitte neljän seinän sisällä pilaamasta näkymiä meiltä terveiltä.
Vierailija kirjoitti:
http://www.bedivine.fi/tuotteet/product_catalog.php?c=19
Joukossa on kivojakin, mutta aika paljon telttaa on
Sivulle ei pääse
ettei mikään vaateketju tee kivoja vaatteita isoissa kooissa? Kun tuntuu, että joka henkkamaukassa ja lindexissä on jo isojen kokojen mallistot, onko ne oikeasti kaikki telttoja?
Pankaa tänne ihmeessä vinkkejä, jos joku on löytänyt jostain kivoja ison koon vaatteita!
(tämä ei kosketa minua, koska käytän kokoja 38/40, mutta ymmärrän ongelmanne)