Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin narsistin

Vierailija
19.05.2024 |

Olipa epämiellyttävä naisihminen ystävän juhlissa vieraana, taas kerran. Joka asiassa muita parempi, soi jollekin aina hetken aikaa ja jostain syystä nämä ihmiset olivat haltioissaan, kun saivat jutella tämän ihmisen kanssa. Jos joku ei lumoutunut häneltä, siirtyi nopeasti seuraavan ihmisen luokse. Ystävääni käy sääliksi, sillä ko. nainen on ystäväni "paras" kaveri, mutta kovin yksipuolista tuo kaveruus on. Yhteistä tekemistä heillä on vain silloin, kun ko. nainen niin haluaa. Silti ystäväni juoksee hänen perässä kuin koira ja kehuu tätä vuolaasti ja ikään kuin yrittää tehdä häneen vaikutuksen joka kerta.

Jotenkin tällä naisella on ihmeellinen kyky saada useimmat ihmiset tuntemaan, että hän on hyvin kiinnostunut juuri heistä ja he ovat hänelle maailman tärkeimpiä. Vaikea selittää, mutta jotenkin ko. nainen ikään kuin täyttää tilan ja imee sieltä kaiken hapen pois. Olen itse tavannut häntä ystäväni luona juhlissa 2-3 kertaa ja jo ensimmäisellä kerralla hän tuntui erittäin vastenmieliseltä. Nyt pari tapaamista myöhemmin olen varma että hän on narsisti. Olen varovasti yrittänyt vinkata asiasta ystävälleni, mutta hän puolustaa tätä naista kiivaasti ja selittää aina parhain päin sitä, miksei parhaasta kaveristaan ole taaskaan kuulunut mitään puoleen vuoteen. Ja ymmärtää aina, kun hän tekee oharit.

Rasittavaa ja raskasta. Erityisen pahalta tuntuu ystäväni puolesta. En käsitä, minkä lumouksen alla ystäväni on.

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistihullu täällä taas spämmäämässä pakkomielteestään.

Tämä on muuten sama tyyppi joka jankkaa Serasta/rumpujen soittamisesta.

Eli se narsistihullu siis joka on vainonnut ja mustamaalannut jotain vihaamaansa soittajaa jo yli 20 vuotta, eikä psyykkisesti sairaana kykene lopettamaan sairasta käytöstään, joka on tyypillistä narsisteille.

Narsistihullu on kertomansa mukaan hiippaillut jonkun perässä 20vuotta. Ja spämmännyt varmaan yhtä kauan täällä palstalla narsismista(an). Harhainen sekopää.

Narsistit voivat vainota uhrejaan vuosikymmeniä, kuten Serankin vainoaja on tehnyt.

Vierailija
42/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Nuo kaikki oireet sopii sinuun itseesi.

Ei sovi kyllä yksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla narsismi-asia koskettaa sinua, että koet tarvetta vastailla? Oletko itse väkivaltainen narsisti joka on pahoinpidellyt läheisiään, vai oletko itse narsistin väkivallan uhri?

Sä oot ilmiselvä narsku itse.

Itse olen kyllä narsistin fyysisen ja psyykkisen väkivallan uhri. Entä millä tavalla narsismi-asia koskettaa sinua itseäsi, että koet tarvetta vastailla? Oletko itse väkivaltainen narsisti joka on pahoinpidellyt läheisiään, vai oletko itse narsistin väkivallan uhri?

Uhriutuva narsisti sinä olet.&

Voit olla samaan aikaan sekä skitsofreenikko ja narsisti. Eivät pois sulje toisiaan. Itseasiassa harhaisuus on narsistista. Harhoissa kaikki liittyy yleensä itseen. Minua vainotaan minua seurataan, minua minua minua.

Vierailija
44/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Voit olla samaan aikaan sekä skitsofreenikko ja narsisti. Eivät pois sulje toisiaan. Itseasiassa harhaisuus on narsistista. Harhoissa kaikki liittyy yleensä itseen. Minua vainotaan minua seurataan, minua minua minua.

Narsisti voi väkivaltaisen raivokohtauksen saadessaan olla jopa psykoottinen ja harhainen.

Vierailija
45/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä täällä saa lukea väitteitä, että naiset aina vaan nimittelee exiään narskuiksi. Mutta tämä yksi palstan pahimmista narsimista jankkaaja onkin mies.

Vierailija
46/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon te oikein vietätte aikaa tällä palstalla kun tunnette aloittajan noin hyvin? Itselläni ei mitään hajua mihin tai kehen te viittaatte näillä kommenteilla. Itse kommentoin vain aloitukseen. Useampi kirjoittelija vaikuttaa vainoharhaiselta.

Vierailija
47/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä täällä saa lukea väitteitä, että naiset aina vaan nimittelee exiään narskuiksi. Mutta tämä yksi palstan pahimmista narsimista jankkaaja onkin mies.

"Mies" joka on jaksanut vainota, herjata ja mustamaalata jotain vihaamansa soittajaa jo yli 20 vuotta, eikä narsistina kykene lopettamaan sairasta käytöstään. Narsismi on pahimpia pään vikoja maailmassa, ja hyvin yleinen.

Vierailija
48/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon te oikein vietätte aikaa tällä palstalla kun tunnette aloittajan noin hyvin? Itselläni ei mitään hajua mihin tai kehen te viittaatte näillä kommenteilla. Itse kommentoin vain aloitukseen. Useampi kirjoittelija vaikuttaa vainoharhaiselta.

Aloittajasta en ole varma, mutta kommenteista tunnistan narsistihullun. Noita samoja kopioituja viestejä löytyy monesta muustakin narsismiaiheisesta keskusteluista.

Jos luet vaikka Sera-rumpu-ketjua, löydät sieltäkin näitä samoja narsismihorinoita.

Vierailija
49/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajasta en ole varma, mutta kommenteista tunnistan narsistihullun. Noita samoja kopioituja viestejä löytyy monesta muustakin narsismiaiheisesta keskusteluista.

Jos luet vaikka Sera-rumpu-ketjua, löydät sieltäkin näitä samoja narsismihorinoita.

Mikä ihme on Sera-rumpu, tai samapa tuo, jatkakaa toki samaan tahtiin.

Vierailija
50/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies" joka on jaksanut vainota, herjata ja mustamaalata jotain vihaamansa soittajaa jo yli 20 vuotta, eikä narsistina kykene lopettamaan sairasta käytöstään. Narsismi on pahimpia pään vikoja maailmassa, ja hyvin yleinen.

Sinä olet jaksanut hiippailla jonkun soittajan"vainoajan" perässä yli 20 vuotta. Etkä kykene lopettamaan sairasta käytöstäsi, koska päässäsi on niin pahoja vikoja. 

Vierailija
51/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan löytyy, koska häiriintynyt narsisti on vainonnut Seraa jo yli 20 vuotta, mutta narsistin rohkeus ei riitä siihen, että menisi Muusikoiden.nettiin kirjoittelemaan Seran itsensä kanssa.

Vierailija
52/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita hakukenttään vaikka sera ja rumpali, niin eiköhän löydy.

Vierailija
53/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaus: "Sinä olet jaksanut hiippailla jonkun soittajan"vainoajan" perässä yli 20 vuotta. "

Ei tarvitse hiippailla kun narsistinen sekopää on Seraa haukkunut ja mustamaalannut muutaman vuosikymmenen, ja aloitellut Seran soitosta useita satoja ketjuja, joissa on kirjoitellut varmaan jo tuhansia viestejä 20 vuoden aikana.

Vierailija
54/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan maailman parhaita improvisaatiossa ja motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Aika kova saavutus.

Vierailija
55/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täälläkin tuntuu olevan joko narsisti tai narsistin pauloissa puolustelemassa.

Harhaluuloisuuden merkkejä on nähdä narsisteja joka puolella.

Narsisteja on noin yksi prosentti väestöstä, joten tälläkin palstalla kirjoittelee useita narsisteja. Narsismi on yleisimpiä pään vakavia vikoja maailmassa, ja se on täysin parantumaton hulluus.

Yksi sadasta on mielestäni aika paljon.

Vierailija
56/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun jälkeen on ontto ja outo olo huonommudesta.

Narsistille on tärkeä osoittaa, että on kaikessa ylivertainen suhteessa toisiin.

Vierailija
57/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin pyrit Seraa vainoamalla ja mitä olet tähän mennessä saavuttanut kun olet kuluttanut varmaan tuhansia tunteja Seran haukkumiseen 20 vuoden aikana?

Vierailija
58/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täälläkin tuntuu olevan joko narsisti tai narsistin pauloissa puolustelemassa.

Harhaluuloisuuden merkkejä on nähdä narsisteja joka puolella.

Narsisteja on noin yksi prosentti väestöstä, joten tälläkin palstalla kirjoittelee useita narsisteja. Narsismi on yleisimpiä pään vakavia vikoja maailmassa, ja se on täysin parantumaton hulluus.

Yksi sadasta on mielestäni aika paljon.

Näin se on. Narsismi on yleisimpiä pään vikoja maailmassa.

Vierailija
59/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lainaus: "Sinä olet jaksanut hiippailla jonkun soittajan"vainoajan" perässä yli 20 vuotta. "

Ei tarvitse hiippailla kun narsistinen sekopää on Seraa haukkunut ja mustamaalannut muutaman vuosikymmenen, ja aloitellut Seran soitosta useita satoja ketjuja, joissa on kirjoitellut varmaan jo tuhansia viestejä 20 vuoden aikana.

Itse olet tälle palstalle tehnyt ketjun Serasta. Vastailet siellä sitten itsellesi harhapäissäsi, koska sitä se skitsofrenia teettää.

Vierailija
60/140 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tietty Trollimetsän liepeillä näin.

Narsismi on melko yleistä ja varsinkin monet narsistiset piirteet. Tuskin trollausta siis. Lisäksi nykyaika synnyttää valtavasti minäminä-henkisiä narsisteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän