Monikohan nainen saisi ahdistelusyytteen jos miehet olisivat pikkumaisia
Tuli tässä vaan mieleen kun nykyään varmaan jokainen julkisuuden mies on ollut syytteessä seksuaalisesta ahdistelusta.
Jos muistelen omia kokemuksia, niin minua naiset ovat joskus baarissa esim läpsäisseet takapuolelle ja joskus myös baaritiskin tungoksessa hieroneet etumuksesta. Nämä siis naisia, jotka olivat minulle entuudestaan tuntemattomia. Enkä liene miehenä tässä maailmassa ainoa uhri. Monikohan nainen siis saisi syytteen, jos miehet olisivat näissä asioissa yhtä pikkumaisia kuin naiset ovat.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Oleellistahan tässä taitaa olla, haittasiko se pyllyn läpsäys tai etumuksen hierominen sinua, ap? Jos kyllä, niin kyseessä on ahdistelu. Jollei, niin.... toki mielestäni tuntemattomien esineellistävä koskettelu on inhottavaa sukupuolesta riippumatta.
Haittaa tai ei, lain kuuluu olla kaikille sama.
Ja jos naiset olisivat oikeasti pikkumaisia niin puolet miehistä olisi kaltereiden takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleellistahan tässä taitaa olla, haittasiko se pyllyn läpsäys tai etumuksen hierominen sinua, ap? Jos kyllä, niin kyseessä on ahdistelu. Jollei, niin.... toki mielestäni tuntemattomien esineellistävä koskettelu on inhottavaa sukupuolesta riippumatta.
Tietenkin kuuluu olla ja onkin. Siitä vaan rikosilmoituksia tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se onkin kaikille sama, ihan hyvin voivat miehetkin tuollaisista nostaa syytteet. Saavat huomata, ettei tuollaisia edes oteta käsittelyyn, kummallakaan sukupuolella. Ei naisetkaan noin "pienestä" jaksa nostaa älämölöä, tuota sattuu joka kerta ulkona ollessa, lapsesta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait tää ihan lakiasia ole. Mielestäni tämä liittyy hyviin tapoihin ja hyvään käytökseen. Se on jotain mitä täällä ei taida olla enää kenelläkään. Seura tekee kaltaisekseen ja tämmönen on nykyajan malli. Entäs jos se tuleekin vaan lisääntymään. Naisia kohtaan tietysti sama.
Miesten seksuaalinen ahdistelu on myös todellinen ilmiö. Tuttavani nuorta poikaa ahdisteltiin toistuvasti erään henkilön toimesta, tätä ei edes osattu epäillä kun pojathan on muka suojassa tuollaiselta.
En voi ymmärtää näitä naisia jotka yrittää iskeä käymällä suoraan päälle. Ei todella anna fiksua kuvaa naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos naiset olisivat oikeasti pikkumaisia niin puolet miehistä olisi kaltereiden takana.
90% tuomituista raisk*ajistakaan ei joudu kaltereiden taakse, ei sinne mitenkään pikkumaisuudella porukkaa laiteta.
Kaikki. Pitäisi tuoda ulkomailta uudet, kun kaikki kotimaiset olisi vankilassa.
Kuinka moni mies ei tykkää siitä?
Meidän työpaikalla useampikin yli 40 vuotias nainen olisi ahdistelusyytteessä, jos miehet kertoisivat heidän touhuistansa.
Mua on kopeloitu ja raiskattu. En tehnyt rikosilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Mut on 14-vuotiaana pakotettu ottamaan suihin väkivallan uhalla vanhemman miehen toimesta. En tehnyt rikosilmoitusta, en ole edes kertonut kenellekään.
Monikin nainen saisi syytteen, mukaan lukien minulta. Näissä tilanteissa tietenkin vaikuttaa se, että mies voisi ottaa naisen väkisin, jos haluaa, kun taas päinvastainen on hyvin epätodennäköistä. MUTTA toisaalta sen mitä voisi teoriassa tapahtua ei pitäisi olla peruste jonkin todella tapahtuneen rikollisuuden tai ahdistavuuden määrittelylle.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, ja et varmaan itse hakeutunut tilanteeseen. Tyyppi vaan hyppäs yllättäen pusikosta.
Miesten PITÄISI olla "pikkumaisia" ja viedä häiriköintiä eteenpäin. Sillä tavalla sitä pikkuhiljaa kitketään, ei kukaan ansaitse tulla seksuaalisen häirinnän kohteeksi. Minusta on suuri harmi, että miehet eivät lähteneet mukaan me too:hon, mutta toisaalta ymmärrän sen nykyisessä asenneilmapiirissä, joka ei salli miehille "heikkoutta".
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, ja et varmaan itse hakeutunut tilanteeseen. Tyyppi vaan hyppäs yllättäen pusikosta.
Olin asunnossa. Miten sä kehtaat syyttää mua raiskauksesta?
Ne useat kopeloinnit ovat tapahtuneet muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten se laki siihen puuttuu jos et tee ilmoitusta? Saatna että te osaattekin olla typerää sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut on 14-vuotiaana pakotettu ottamaan suihin väkivallan uhalla vanhemman miehen toimesta. En tehnyt rikosilmoitusta, en ole edes kertonut kenellekään.
Tykkäsit kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsit kuitenkin.
Tapa ittes. 🖕