Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutiksesta ja palautteesta, taas

23.01.2007 |

Jonnekin pitää päästä jupisemaan, joten taas tästä vanhasta aiheesta. Mutta kun harmittaa...Laitoin muutama viikko sitten vaatteita myyntiin huutikseen ja yhden kohdalla hinta nousi useita kymppejä kalliimmaksi kuin oli olettanut. Tiedän, että vaate on erikoinen, mutta käytetty mikä käytetty -ei tuosta kannata uuden hintaa maksaa. Olen kaiketi huono kauppias, mutta harmitti myydä. Ja nyt en ole saanut palautetta, minkä otan viestinä siitä, ettei ostajakaan ollut tyytyväinen. Äh. Pitäisiköhän laittaa viestiä...vai oletanko, että palaute on vaan unohtunut? Jotenkin vaan luulisi, että ainakin kalliimmasta tuotteesta tulisi palaute tai sähköpostiviesti annettua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaan jättää palautteen antamatta. Valitettavaa, mutta totta!

Vierailija
2/12 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus saanut palautteita parinkin kuukauden päästä vasta ja tyytyväinen ostaja ollut. Joskus taas en ole saanut palautetta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on niitä jolta palaute saattaa tulla 1-2 kuukauden kuluttua. Itselläni palautteita jäänyt saamatta ainakin 20-30kpl. Ja itse aina annan palautteen heti kun tuote on minulta lähtenyt tai jos olen huutanut niin heti kuin tuote saapuu minulle.

Öttis

Vierailija
4/12 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jätin alkuaikoina usein palautteen antamatta, en vaan muistanut enkä pitänyt sitä niin tärkeänä. Vasta kun aloin itsekin myydä, ymmärsin että palautetta pitää antaa.

Joten älä ota sitä niin vakavasti, ainakaan et ole saanut negatiivista palautetta. Sitä pitäisin osoituksena ostajan tyytymättömyydestä, en palautteen antamatta jättämistä.

Vierailija
5/12 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei palautetta laiteta. Olen siis vasta aloittelija huutiksessa ja ottaa päähän ettei kaikki laita palautetta. Sähköpostiini olen saanut kiitoksia ja kehuja vaatteista ja tavaroista mutta palaute huutikseen on jäänyt saamatta. Harmittaa, varsinkin kun tämä pistemäärä ei ole vielä suurensuuri...

Itse olen päättänyt että annan palautteen heti kun rahat näkyy tilillä.

Mutta varmaan on ihmisiä, joiden mielestä se on yhdentekevää..

Eikä se todellakaan ole elämää suurempi asia, mutta harmittaa silti.

Vierailija
6/12 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen usein myynyt vaatteita, joissa hinnat nousevat pilviin. Mutta silloin vaan katson itse mikä on kohtuullista maksaa kyseisestä tuotteesta ja sovin kaupat sen mukaan.

juppis:

Mutta kun harmittaa...Laitoin muutama viikko sitten vaatteita myyntiin huutikseen ja yhden kohdalla hinta nousi useita kymppejä kalliimmaksi kuin oli olettanut. Tiedän, että vaate on erikoinen, mutta käytetty mikä käytetty -ei tuosta kannata uuden hintaa maksaa. Olen kaiketi huono kauppias, mutta harmitti myydä.

Vierailija
7/12 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en halua palautetta, ettei aleta pitämään trokarina. Aloittelijoiden tarpeen palautteelle ymmärrän toki. Mutta alkuperäiselle myös lohdutuksen sana, eli eiköhän palaute ole vain unohtunut.

Vierailija
8/12 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytten ymmärrä :). Siis itse myyn meidän neidille pieneksi jääneitä vaatteita, ja välillä hutiostoksia, ja mielelläni otan palautteet vastaan. Onhan se kiva saada palautetta eteenpäin esimerkiksi siitä, että vaate ollut kuvauksenmukainen yms.

Ja jätän myös itse aina palautetta, ellei sitten ihan yksinkertaisesti vain unohdu. Ja toiset ne ei vaan jätä palautteita, eivätkä sillä mitään ihmeitä tarkoita.

Vierailija
9/12 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" onhan tuote tullut perille" , " olitko tyytyväinen tuotteeseen" . Näin olen yleensä saanut unohtuneet palautteet tulemaan.

Vierailija
10/12 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostilla saattaa tulla kiitos, mutta aloittelijana kun niitä pisteitä ei ole vasta kuin muuta toivoisi kovasti että saisi palautetta onnistuneista kaupoista, että pääsisi ostamaan niitäkin tuotteita missä on pisteraja. En ole uskaltanut huomauttaa palautteen puuttumisesta, koska olen ajatellut että sitten antavat neutraalin tai negan. Vaikka olisikin mennyt hyvin.

Vierailija
11/12 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolissani, jos palaute jää saamatta. Jotkut vaan yksinkertaisesti jättävät palautteen antamatta, myit (tai ostit) ihan mitä tahansa. Noin joka neljännestä kaupasta jää palaute saamatta minulla. en viitsi peräänkään palautteita pyydellä.

Vierailija
12/12 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani kyselen, että missä tuotteissa olette nähneet pisterajoja? En ole itse koskaan moiseen törmännyt.