Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parisuhde hakoteillä

Vierailija
21.01.2007 |

me ollaan miehen kanssa etäännytty toisistamme tosi kauas. meillä on yksi reilun vuoden ikäinen lapsi, en tiedä onko tämä sitten vain tavallista lapsen saannin jälkeen ja helpottuu ehkä joskus?

mies on meistä tyytyväisempi, minä melkoisen tyytymätön. en tiedä mikä on vialla, mua ei kiinnosta mies enää. ei seksi eikä oikeastaan kahdenkeskinen seurakaan. huolettaa suhteen tulevaisuus. olen alkanut epäröimään olenko lainkaan oikean miehen kanssa yhdessä.

kuitenkin mies on ihan kunnollinen melko tavallinen mies. luotettava, osallistuu lapsen hoitoon ja kohtalaisesti kotitöihinkin. ihan hyvä kumppani, en tiedä miksei hän minua enää kiinnosta. ehkä tuntuu enemmän asuinkumppanilta, ja kaikki romanttiset ja sellaiset tunteet puuttuvat.

toisaalta tekisi mieli ottaa etäisyyttä, kun pääsisi vähäksi aikaa yksin asumaan ja olemaan. mutta kun on tuo lapsi, tuntisin valtavaa syyllisyyttä jos hajottaisin häneltä perheen.

osa ongelmaa on varmaan masennukseni. ei oikein mikään muukaan elämässä tunnu miltään, kaikki voimakkaat mielihyvän tunteet on kateissa. siksikin lienee hätiköityä tehdä mitään nopeita ratkaisuja tässä tilanteessa.

mutta meneekö asiat koko ajan vain huonommaksi ja huonommaksi...en osaa tilannetta korjata. kun ei oikeastaan edes kiinnosta korjata, enemmänkin se tuntuu velvollisuudelta koittaa saada elämä kuntoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilinen oli ihan järkyttävä päivä lopulta itkuineen ja hammastenkiristyksineen. olin jo valmis suunnilleen päättämään päiväni, olin jossain todella syvällä muutoinkin kuin tämän suhteen takia.

tänään näyttää hiukan valoisammalta. saimme miehen kanssa hiukan keskusteltua, sovimme että koitamme muuttaa asioita parempaan. otamme yhdessä aikaa ja mietimme asioita ja laitamme vaikka paperille ylös miten voisimme suhdettamme parantaa. mies haluaa olla kanssani, epävarmuus on minun puolellani.

toivoa mulla on, ehkä me saamme elämän järjestymään. suurin kysymys lienee että minä saan oman elämäni ja masennuksen kuriin, silloin varmasti suhdekin voi erilailla jos itse jaksan paremmin.

ap

Vierailija
2/4 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" markkina arvon" tsekkaaminen tyttökavereiden kanssa ravintola illan aikana teki imeitä. Huomasi että on haluttu ja samalla sen mitä seillä kotona oli. Tosin ei se aina näin yksinkertaista ole.

Mutta minulla meni ohi, nyt toinen lapsi tulossa ja parisuhde voi ns. hyvin vaikka mitään en jaksakaan tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo masennuksesi, onko se hoidossa?

Tämä on ihan ensimmäisenä hoidettava.

Tietääkö miehesi ajatuksistasi?

Puhu hänelle!

Joskus kannattaa yrittää vaikka ihan velvollisuudesta, kun teillä ei kerran ole mitään syytä erotakaan. Kirjoita vaikka paperille ylös ajatuksiasi ja suhteenne plussia ja miinuksia. Mieti myös mitä suhteeltanne haluat (tai miltä tahansa parisuhteelta/ihmissuhteelta). Huomioiko mies sinua? Huomioitko sinä miestäsi? Ottakaa yhteistä aikaa ja tutustukaa uudelleen toisiinne.

Vierailija
4/4 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennuksen tiimoilta olen käynyt psykologin kanssa keskustelemassa useampaan kertaan ja suunnitteilla on pidempiaikaisempi terapia mikäli saan kelasta jotain korvausta, mutta nämä asiat tuntuvat edistyvän hyvin hitaasti...

miehen kanssa ollaan välillä koitettu jutella, mutta aika laihoin tuloksin. normaalisti ei paljoa jutella kuin käytännön asioista, mitä ruuaksi jne. huomiota saan häneltä välillä, en niin paljoa kuin haluaisin. vaikka toisaalta tunnen oloni vaivautuneeksi silloin kun sitä huomiota saan. vähän ristiriitaista. itse huomioin miestä vähän, varmasti olisi syytä paljon enempään. se vain ei tunnu luontevalta. melkein välttelen miestäni mieluummin. taidan olla itse suureksi osaksi syypää näihin ongelmiin :( en vain osaa oikein paremmaksi asioita muuttaa. ja se että ei aina oikein kiinnostakaan, ei mikään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi