Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinun elämäsi helppoa? Millaista helppo elämä on?

Vierailija
30.03.2024 |

Siis, koetko että elämäsi on helppoa, että sinulla on helppo elämä? Jos koet niin, niin mistä elementeistä elämäsi koostuu? Miksi luulet, että olet tavoittanut "helpon elämän"?

Kyselee aidosti kiinnostuneena ap, joka taas kokee elävänsä vaikeaa elämää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että elämäni on helppoa. Ei ole rahaa, niin ei ole huolta siitä mihin sitä käyttäisi. Ruuanhankinta on helppoa, viljellen itse ja kerään luonnosta. Pysyttelen pois ihmisjoukoista, niin ei tarvitse kestää ikäviä ihmisiä. Luulen että valinnat elämässäni ovat johtaneet tähän. Kun ei tavoittele rahaa, valtaa tai kunniaa, vaan yksinkertaista elämää, pystyy elämään onnellisena ja nauttimaan olennaisista asioista.

Vierailija
2/4 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien elämään kuuluu ylä ja alamäkiä siihen välillä tasaista 

sitä kutsutaan ihan tavalliseksi elämäksi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen että elämäni on helppoa. Ei ole rahaa, niin ei ole huolta siitä mihin sitä käyttäisi. Ruuanhankinta on helppoa, viljellen itse ja kerään luonnosta. Pysyttelen pois ihmisjoukoista, niin ei tarvitse kestää ikäviä ihmisiä. Luulen että valinnat elämässäni ovat johtaneet tähän. Kun ei tavoittele rahaa, valtaa tai kunniaa, vaan yksinkertaista elämää, pystyy elämään onnellisena ja nauttimaan olennaisista asioista.

Mielenkiintoista! Elätkö siis maalla, omavaraistaloudessa? Et käy töissä? Ootko erakko?

Vierailija
4/4 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin tk-eläkkeelle sairaudesta joka ei oireile lähes mitenkään. Elämme minun eläkkeellä ja puolison palkalla. Koti on pian maksettu, autosta vähän lainaa. Saan tehdä mitä haluan suurimman osan ajasta. Välillä helppoa, välillä ei.