Miten avoimesti puhut seksistä ystäviesi kesken?
Tuli mieleen tällainen kysymys tuolta toisesta ketjusta. Itse olen aina ollut ystävieni kanssa todella avoin. Mulla on kolme ystävää pitkältä ajalta, joiden kanssa puhutaan kyllä ihan kaikki. On tiedossa miesten kalujen koot ja kestävyydet, bravuurit ja huonot puolet seksissä. Jaetaan kokemuksia ja vinkkejä esim seksileluista, asuista, asennoista ja ihan mistä vaan, se virkistää omaakin seksielämää todella paljon. Ja ennen kaikkea tuntuu aivan valtavan etuoikeutetulta, että elämässä on niin ihania ystäviä 🙂💝
Miehet tietää että puhumme avoimesti, vastakin oli tilanne että kerroin miehelleni miten "Päivi ja Pekka" oli keksineet kokeilla tällaista ja oli ollut mahtavaa, siitä sitten yksi katse ja homma lähti kokeiluun meilläkin 😄
N45
Kommentit (61)
Joo, olen huomannut,että työpaikalla ainakin naiset juttelee ja luulee liikaa: jos jotain sanoo , niin pian syytetäänkin ahdistelusta. Muuten ei haittaa. Tuota ahdistelusyytöstä vaan on lähes mahdoton kumota.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen huomannut,että työpaikalla ainakin naiset juttelee ja luulee liikaa: jos jotain sanoo , niin pian syytetäänkin ahdistelusta. Muuten ei haittaa. Tuota ahdistelusyytöstä vaan on lähes mahdoton kumota.
Oletpa surkealla naisvaltaisella alalla. Lääkintävahtimestari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen kivojen naisten joukosta riittää pilaamaan sinun maineesi vaikka loppuelämäksi.
Olen oikeasti yllättynyt! Missä muut meidän kaltaiset? Ei voi olla totta tää, en suostu uskomaan 😄
Ap
Kyllä ollaan puhuttu 5 naisen kanssa. Karua kerrottavaa. Eräs joka just 60 täytti, kertoi ettei ikinä ole saanut miehen kanssa millään tavalla. Toinen teeskenteli niin että raikui, meillä ollessaan, kun oli rakastunut. Sittemmin aviossa miehensä kertoi omalle miehelleni, ettei enää halua seksiä ollenkaan.
Neljäs, että pesukoneesta löytyi outoja pikkareita joten siihen jysähti.
Meillä sujuu, vaikka molemmat myös petetty.
Sellaista, vaikka onhan se niin, että palstatamies tietää paremmin kuin naiset, että naimalla orgasmeja tulee kuin liukuhihnalla, turha sitä naisen on muuta uputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti yllättynyt! Missä muut meidän kaltaiset? Ei voi olla totta tää, en suostu uskomaan 😄
Ap
Luojalle kiitos siitä, että kaikki naiset eivät ole kuin sinä ja kaverisi. Joko olette nussineet ristiin?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista, vaikka onhan se niin, että palstatamies tietää paremmin kuin naiset, että naimalla orgasmeja tulee kuin liukuhihnalla, turha sitä naisen on muuta uputtaa.
Voi kun se on niin hellyyttävän huomionkipeä 😘 Kun ei iltapäivään mennessä ole aloitettu riitaa hänen mieliaiheestaan, niin ketju kuin ketju kelpaa ja sinne vaan provoamaan. Säälistä sait nyt tämän vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luojalle kiitos siitä, että kaikki naiset eivät ole kuin sinä ja kaverisi. Joko olette nussineet ristiin?
Kiitos kysymästä, ei olla eikä ole aikomustakaan 🙂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas olette sortin sakkia!
Sä oot siis se jonka mies kehuu oravapilluasi baarissa muille ukoille ja jolle saunassa aina kännissä sattuu ja tapahtuu miehen kavereiden kanssa.No en taida olla kyseinen henkilö 😄
Siis onko tää oikeesti muka jotenkin harvinaista? Mä olen luullut että melkein kaikki naiset puhuu aina näistä jutuista!
Ap
sä ap olet mies 100% varmuudella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas olette sortin sakkia!
Sä oot siis se jonka mies kehuu oravapilluasi baarissa muille ukoille ja jolle saunassa aina kännissä sattuu ja tapahtuu miehen kavereiden kanssa.No en taida olla kyseinen henkilö 😄
Siis onko tää oikeesti muka jotenkin harvinaista? Mä olen luullut että melkein kaikki naiset puhuu aina näistä jutuista!
Ap
sä ap olet mies 100% varmuudella!
No en kyllä ole, miks mä olisin? 🙆
Ap
Se luottamus kai siinä tulee eteen meillä miehilläkin. Sitä kun ei tiedä miten jutut lähtee kiertämään.
Kas, kun ei tätä jo ole poistettu.
Oletteko harrastelleet ystävienne kesken seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko harrastelleet ystävienne kesken seksiä?
Ei olla eikä tulis mieleenkään 😄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen kivojen naisten joukosta riittää pilaamaan sinun maineesi vaikka loppuelämäksi.
Setä kiltti, mitä sinä tahdoit sanoa?
Yleisellä tasolla joo, mutta en koe luontevaksi keskustella toisen (tai oman) seksielämän yksityiskohdista. N40
Vierailija kirjoitti:
Kas, kun ei tätä jo ole poistettu.
Miks ihmeessä tää ois poistettu?
Et oo yksin ap, täällä myös nainen, jolla kolme pitkäaikaista ystävää ja heidän kanssaan puhutaan aivan kaikesta 😉🤩
Varmasti huuhaa-humanisti sitten 😘
Ap