Oikeasti, käyttäkää hajusteettomia dödöjä
Kommentit (22)
Kerrostalossa tietää aina, milloin mennen-pappa on mennyt hissillä. Ja salilla joku haisee vanhalle dödölle, hyi.
Älä laita nenääsi liian lähelle toisen kainaloa.
En ole ikinä käyttänyt mitään tuoksuja. Kyllä miehen pitää tuoksua hielle.
Ei ole sun asiasi mitä hajusteita joku toinen käyttää
Oikeesti, eläisittekö nyt jo kaikki kuten vain minä haluan?
Ei ne haise liikaa. Hajuvesi on eri asia.
Oikeasti, pysy kahden metrin päässä. Kiitos.
Toinen on hiuskiinne. Yleinen yhdistelmä on hiuskiinteen ja röökin hajujen sekoitus.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa tietää aina, milloin mennen-pappa on mennyt hissillä. Ja salilla joku haisee vanhalle dödölle, hyi.
Sehän on hyvin perinteinen tuoksu, tuttu jo lapsuudestani. Taidan alkaa mennen papaksi.
M44
Jos käyttää hajusteetonta, ei haise millekään. Se on kohteliasta.
Jos et käytä hajusteita niin pysy kaukana minusta. En halua haistaa pahaa hajuasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos et käytä hajusteita niin pysy kaukana minusta. En halua haistaa pahaa hajuasi.
Ai, sinulla ei ole tapana peseytyä eikä käyttää dödöä?
En minäkään haluaisi haistella toisten pyykkien huuhteluaineen käryjä, mutten sentään ole vaatimassa, että kaikkien pitäisi tanssia mun pillini mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Mennen dödöä?
No sietäkää piereskelyäni, sekin minun valintani "tuoksuttaa".
Hajuton ihminen on puhdas. Hajusteilla peitetään likaisuus ja sen haju.
Hajusteettomat dödöt on hyviä.
Jos välttämättä haluatte haistella omia hajusteitanne, niin laittakaa sitä hiukan ylähuuleenne. Siitä se haisee omaan nenäänne voimakkaimmin.
Vierailija kirjoitti:
No sietäkää piereskelyäni, sekin minun valintani "tuoksuttaa".
Hajuton ihminen on puhdas. Hajusteilla peitetään likaisuus ja sen haju.
Hajusteettomat dödöt on hyviä.
Jos välttämättä haluatte haistella omia hajusteitanne, niin laittakaa sitä hiukan ylähuuleenne. Siitä se haisee omaan nenäänne voimakkaimmin.
Sulle ei varmaan tullut edes mieleen että ihminen voi sekä peseytyä että käyttää hajusteita.
Tuoksut ovat ihania!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, sinulla ei ole tapana peseytyä eikä käyttää dödöä?
Ystävä hyvä. Hän pyysi sinua peseytymään ja käyttämään deodoranttia.
Naiset pääosin käyttää mietohajusteisia tai hajusteettomia, mutta jotkut miehet haisee metrien päähän
Riippuu mitä hahustettua dödöä käyttää. Nivean yms. Aika mietoja ja myös nämä jotka säilyy iholla pari päivää ohjeen mukaan. En muita käytä kun ne haissoo pahalta.
En todellakaan. Ihanaa tuoksua hyvältä.