Huoh, tuleekohan koskaan päivää, että olisin edes
½vuotta tyytyväinen meidän kodin sisustukseen. Nytkin taas uusi tv-taso ja hylly tulossa. Itse olen kotona ja mies käy töissä. Rahaa vaan palaa aivan turhaan, kun muka koko ajan pitäis jotain vaihtaa. Onko muita samanlaisia??
Kommentit (6)
Mä oon kans tosi muuttelun haluinen kotiäiti, verhot, matot, järjestys vaihtuu monta kertaa vuodessa, mutta ostan lähes kaiken käytettynä kirpparilta.
aikaahan siinä kuluu kun kiertää ja etsii siistiä, hyvää ja halpaa ;)
eli on meitä muitakin.
Huonekaluja ei tosin tule vaihdeltua ihan syyttä kun kaikki on mieleisiä mutta uusia ostan ja verhot ja matot ym. tekstiilit vaihtuu kyllä useammin :)
sun kannattais palkata sisustussuunnittelija, joka sun kanssa yhdessä etsisi sen sun pinnan alla kytevän tyylin. Sitten laittaisit kodin sen mukaan ja vain tekstiilejä silloin tällöin vaihtamalla saisit vaihtelua, kun pohja olisi muutoin kunnossa.
Vois tulla tämä vaihtoehto pitemmän päälle edullisemmaksi kuin tuo ainainen kalusteiden vaihto.
on vaalea ja matto myös. Tehostevärinä punainen mm. toinen panelista, kukkaruukuissa,lampussa,sohvatyynyissä. Yksi punainen tuoli on myös. Sohva on oikeastaan ainoa, mihin olen kohta 2v ollut tyytyväinen. No, miestäkin kieltämättä alkaa tympimään, kun mikään ei kelpaa kauan. Hänellä aivan sama, millaiset verhot tai huonekalut on. Pääasia, että digiboxit ja muut vempaimet, ovat parhaimpia, mitä kaupasta saa;0)
kyllä meillä sen verran ukollakin on sananvaltaa ettei anna minun kotiäitinä tuhlata tuollaiseen turhaan!
meille ostetaan laadukaita huonekaluja ja ne sitten kelpaavatkin todella pitkään...
Ei mun mies ainakaan ihan tosta noin vaan mulle ostele pöytiä ja sohvia ja muita kalusteita siksi että olen vähän kyllästynyt vanhoihin...