Miehen haluttomuus
Onko muilla samaa ongelmaa? Onko kipinää saatu syttymään seksiin millä keinoin?
niin yksinäinen ja pettynyt olo itsellä
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Miten se menikään naisen haluttomuuden osalta... Mies on silloin huono seksissä, hyvää seksiähän haluaisi aina. Mies varmaan myös haisee (puutteita hygienisassa) ja mitähän kaikkea muuta.
Samat vastaukset pätevät nyt naisiin. Olette huonoja sängyssä ja hygieniassanne on varmasti parannettavaa.
Oletteko kokeilleet kehittää itseänne?
Kuulemani mukaan maistun hyvältä. Mieheni myöskin tietää että pieru saattaa ns. muuttaa suuntaa, johtuen siitä kun joskus kysyi multa hämmästyneenä "MIKÄ toi poksaus oli?" ja mä nauroin vedet silmissä sohvalla, että pillupieru, kultaseni, kirjaimellisesti :D Ja sitten hihitettiin yhdessä. Se on parisuhdetta, katsos. Ehkä isona sinäkin saat sellaisen, tai joku nukke voisi olla sulle hyvä kumppani. Se ei piereskele nääs. Eikä kuorsaa, vuoda verta, itke, naura, hyväile, kiukuttele, paskanna tai mitään muutakaan. Just sopiva sulle siis :)
Juu 👍
Miehenikin sanoi, että oli jo pitkään halunnut nähdä ja kuulla minun päräyttävän pierun. Kyseessä oli todella yllättävä pyyntö, enkä aluksi voinut olla nauramatta ääneen. Kuitenkin, rakastaen miestäni ja haluan tyydyttää hänen toiveensa, joten päätin hypätä rohkeasti mukaan leikkiin. Kun rentouduin hieman, menin alasti kontilleni hänen eteensä tuntien pierun lähestyvän. Se oli kevyt ja hillitty, mutta varmasti kuuluva. Mies tykkäsi ja tuli muuten jäykäksi.
Ap, voin myös rehellisesti myöntää että mulla on pitkään ollut fantasiana se että nainen istuis mun naamalle ja sit pieraisisi mun suuhun, kun huulet on tiukasti kiinni peppureiän ympärillä. Vielä en ole tätä kokenut, mutta olisi ihan kiihottavaa olla naisen suuvessana kun pierettää :D
Miehen haluttomuus johtuu rumasta naisesta. Kysymys kuuuluukin, että onko ukko ollut sokea solmiessaan parisuhteen?
Mikä pieruhullu täällä nyt sekoilee?
Tässä kun olisi mahdollisuus käydä ihan oikeeta keskustelua aiheesta joka taitaa olla yleisempää kuin luullaankaan.
miehen haluttomuus.
Vierailija kirjoitti:
Miehen haluttomuus johtuu rumasta naisesta. Kysymys kuuuluukin, että onko ukko ollut sokea solmiessaan parisuhteen?
Tämäpä helpottaakin ap oloa taatusti
Vierailija kirjoitti:
Testosteronin lasku. Lääkäristä apua. Toimi ainakin meillä.
On tärkeä muistaa että jos saat testopiikin niin oma luonnollinen testotuotanto loppuu.
Itse kyllästyin laskevaan libidoon ja yleiseen vetelyyteen ja aloin käymään salilla. Olin vuosien istumisen jälkeen heikko. Jalat ja kädet olivat ohentuneet ja maha kasvanut. Mutta olin tehnyt saman nuorempanakin. Ja kerran kun olin työttömänä.
Ensiksi lihaksensa rupeaa tuntemaan ja jonkinlainen saliohjlema muodostuu.
Muutaman kuukauden jälkeen voimatasot oli palanneet ennalleen. Ei muutosta mahass potenssi marginaalisesti parempi. Ohjelmat muuttuneet järkeviksi ja olin alkanut viihtymään salilla.
Sen jälkeen aloin miettiä ruokavaliota. Tässä kohtaa voimat kasvoivat enää hitaasti mutta kasvoi kuitenkin. Rasvakudos oheni - ja halut palasivat potenssi ei ole teinipojan tasolla mutta avio"velvollisuudet" kiinnostaa ja sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se menikään naisen haluttomuuden osalta... Mies on silloin huono seksissä, hyvää seksiähän haluaisi aina. Mies varmaan myös haisee (puutteita hygienisassa) ja mitähän kaikkea muuta.
Samat vastaukset pätevät nyt naisiin. Olette huonoja sängyssä ja hygieniassanne on varmasti parannettavaa.
Kuulemani mukaan maistun hyvältä. Mieheni myöskin tietää että pieru saattaa ns. muuttaa suuntaa, johtuen siitä kun joskus kysyi multa hämmästyneenä "MIKÄ toi poksaus oli?" ja mä nauroin vedet silmissä sohvalla, että pillupieru, kultaseni, kirjaimellisesti :D Ja sitten hihitettiin yhdessä. Se on parisuhdetta, katsos. Ehkä isona sinäkin saat sellaisen, tai joku nukke voisi olla sulle hyvä kumppani. Se ei piereskele nääs. Eikä kuorsaa, vuoda verta, itke, naura, hyväile, kiukuttele, paskanna tai mitään muutakaan. Just sopiv
Miksi naiset siis haukkuvat miehiä välittömästi jos mies erehtyy täällä puhumaan naisen haluttomuudesta?
Sanotko ettei naisissa ole koskaan mitään vikaa vaan ongelma on aina miehessä? Oli haluton kumpi tahansa, ongelmana on mies?
Meillä ei ole ollut seksiä 8 vuoteen. Olen itse 50v, mies 61v. Ei puhu asiasta, eikä mene lääkäriin. Ei myöskään suudella, eikä ole hellyyttä. Oli tämä aluksi hirveä järkytys ja ongelma, mutta olen aika tottunut. Muuten menee ihan hyvin. Ei juuri tule riitaa, ja ollaan syvästi kiintyneitä toisiimme. Rakastan miestäni. Luulen että hän on ennemmin kyvytön kuin haluton. Vuosia polttanut paljon tupakkaa.
Myös naisen kannattaa kiinnittää huomiota kuntoonsa. Ihan omankin nautintonsa takia, ei siksi että miellyttäisi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Juu 👍
Miehenikin sanoi, että oli jo pitkään halunnut nähdä ja kuulla minun päräyttävän pierun. Kyseessä oli todella yllättävä pyyntö, enkä aluksi voinut olla nauramatta ääneen. Kuitenkin, rakastaen miestäni ja haluan tyydyttää hänen toiveensa, joten päätin hypätä rohkeasti mukaan leikkiin. Kun rentouduin hieman, menin alasti kontilleni hänen eteensä tuntien pierun lähestyvän. Se oli kevyt ja hillitty, mutta varmasti kuuluva. Mies tykkäsi ja tuli muuten jäykäksi.
Et ole nainen. Olet varmaan kotona vaipoissa, jotka jemmaat käytön jälkeen kaappiin ja haistelet. Tai jotain muuta sairasta.
:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yleisempää kuin luullaan. On kylläärsyttävää kun mitään ei tapahdu.
Ei tästä tarvitse mitään luulla, kun on ihan tutkittua tietoa. Kymmeniä tuhansia terveitä miehiä ei tunne halua vaimoaan kohtaan. Naisilla luku on noin kymmenkertainen. Eli heitä on satoja tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yleisempää kuin luullaan. On kylläärsyttävää kun mitään ei tapahdu.
Ei tästä tarvitse mitään luulla, kun on ihan tutkittua tietoa. Kymmeniä tuhansia terveitä miehiä ei tunne halua vaimoaan kohtaan. Naisilla luku on noin kymmenkertainen. Eli heitä on satoja tuhansia.
Oliko lähdettä antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ennen seksiä pesen hampaani ja käyn pesulla, olen tässä hyvinkin tarkka. Ap
Eli pikapanoja teillä ei ole ikinä. Yllättävää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ennen seksiä pesen hampaani ja käyn pesulla, olen tässä hyvinkin tarkka. Ap
Suomalainen nainen ei sovi samaan lauseeseen kiihkon ja spontaanisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemani mukaan maistun hyvältä. Mieheni myöskin tietää että pieru saattaa ns. muuttaa suuntaa, johtuen siitä kun joskus kysyi multa hämmästyneenä "MIKÄ toi poksaus oli?" ja mä nauroin vedet silmissä sohvalla, että pillupieru, kultaseni, kirjaimellisesti :D Ja sitten hihitettiin yhdessä. Se on parisuhdetta, katsos. Ehkä isona sinäkin saat sellaisen, tai joku nukke voisi olla sulle hyvä kumppani. Se ei piereskele nääs. Eikä kuorsaa, vuoda verta, itke, naura, hyväile, kiu
Oikeassa olet. Loppupeleissä vika on AINA miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole ollut seksiä 8 vuoteen. Olen itse 50v, mies 61v. Ei puhu asiasta, eikä mene lääkäriin. Ei myöskään suudella, eikä ole hellyyttä. Oli tämä aluksi hirveä järkytys ja ongelma, mutta olen aika tottunut. Muuten menee ihan hyvin. Ei juuri tule riitaa, ja ollaan syvästi kiintyneitä toisiimme. Rakastan miestäni. Luulen että hän on ennemmin kyvytön kuin haluton. Vuosia polttanut paljon tupakkaa.
Muuten menee ihan hyvin!
Et sinä seksiä ja läheisyyttä oikeasti tarvitse, jos olet hyväksynyt tuollaisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on lapsiperhe ei ne pikapanot niin aina vaan onnistu eli jep harvassa on ap
Pierun haisto-operaatio suoraan perseestä kiihottaa monella tavalla eli ainakin neljää asitia samalla kertaa: Löyhkä, ääni, tärinä naamassa, perseen katselu. Jos vielä pärseitä lentää suuhun, on makuaistikin vahvasti mukana. Voi tietysti nuolaistakin peräaukkoa. kaikenkaikkiaan voimakas aistinautinto.