Ramadan menee koulunkäynnin edelle
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010293582.html
lintsausta ja jaksamattomuutta ja huonoja koulutuloksia. Oppilaat kyttää toisiaan
Kommentit (346)
Ei tuollainen taikausko kuulu enää nykyaikaan. Ruuatta varmasti vielä menisi päivät aika normaalisti mutta ettei edes vettä voi juoda. Miten nuo kuvaillut ongelmat eroaa edes normaalista tuolla porukalla. Tappelevat keskenäänkin siitä jos joku syö jotain taikauskosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen taikausko kuulu enää nykyaikaan. Ruuatta varmasti vielä menisi päivät aika normaalisti mutta ettei edes vettä voi juoda. Miten nuo kuvaillut ongelmat eroaa edes normaalista tuolla porukalla. Tappelevat keskenäänkin siitä jos joku syö jotain taikauskosta huolimatta.
Näitä taikauskoja on kaikenlaisia. Yhdellä uskontokunnalla on sellainen rituaali, että kokoonnutaan yhteen ja sitten syödään lahkon päämiehen ruumista ja juodaan hänen vertaan. Lahkon päämies on nimittänyt vertauskuvalliset ainekset, joiden välityksellä tämä tapahtuu. Ruumiin syönti ja veren juonti jatkuu siihen saakka, että päämies ilmestyy takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Islam-usko oli tarkoitettu miehille, koska Mohammed tarvitsi miehiä muodostamaan armeijan, miehiä taistelemaan sotiaan, miehiä turvaamaan hänen turvallisuuttaan jne. Naisia ei oltu kirjattu sotiin, joten hän ei välittänyt heidän olevan valmiita kuolemaan hänen puolestaan. uskonto. Hänen täytyi vain pelotella heidät siihen puhumalla helvetistä ja siitä, kuinka naiset pärjäävät siellä helpommin kuin miehet huonon luonteensa vuoksi.
Aina kun puhun musliminaisen kanssa, kysyn heiltä, miksi he yrittävät parhaansa mukaan olla hurskasta ja heidän ensimmäinen ajatuksensa on: koska he eivät halua palaa helvetissä.
Kysy samaa miehiltä ja heidän ensimmäinen ajatuksensa kantaa ajatuksen paratiisista.
Mistä tää oli googlekäännetty?
Vierailija kirjoitti:
"Naiset, jotka saapuvat paratiisiin, palautetaan nuoruutensa ja neitsyytensä, kuten Profeetta, sallallaahu `alayhi wa sallam (Allah korostakoon hänen mainintaansa), sanoi: "...Vanhat naiset eivät pääse paratiisiin... kun Allaah Kaikkivaltias päästää heidät paratiisiin, Hän tekee heistä neitsyitä."
Ja jokainen mies saa sitten oikeuden käyttää 72 näistä neitsyistä. Eli aikamoinen sutina siellä sitten käynee. Islamin usko ylipäätään pyörii suurelta osin seksuaalisuuden ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut muutamia musliminaapureita, jotka on eronneet. Miehet hylkäävät samalla käytännössä lapsensa. Kerran eron jälkeen vaimo toi yhteisen lapsen miehen luokse ja oli kova parkuminen, eikä se tehonnut mieheen, joka alkoi vain juhlimaan kavereidensa kanssa kaiket päivät. Hieno kulttuuri.
Toinen muslímimies puolestaan tapasi taaperoikäisen lapsensa ja kun lapsella sattui olemaan kiukuttelukohtaus, mies ilmoitti kiukkuisena ettei tule enää uudestaan ja jätti lapsen kadulle äitinsä kanssa. Vielä kaasutti kovaa autolla pois kaahatessaan että lapsi varmasti ymmärsi tulleensa hylätyksi.
"vaimo toi lapsen kerran ja mies alkoi juhlimaan kaiket päivät" Ei hitto näitä tarinoita. Ei tuossakaan ole päätä ei häntää. Siis rupesiko se mies kavereidensa kanssa juopoiksi sen takia, että lapsi kävi kerran hänen luonaan ja itki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset, jotka saapuvat paratiisiin, palautetaan nuoruutensa ja neitsyytensä, kuten Profeetta, sallallaahu `alayhi wa sallam (Allah korostakoon hänen mainintaansa), sanoi: "...Vanhat naiset eivät pääse paratiisiin... kun Allaah Kaikkivaltias päästää heidät paratiisiin, Hän tekee heistä neitsyitä."
Ja jokainen mies saa sitten oikeuden käyttää 72 näistä neitsyistä. Eli aikamoinen sutina siellä sitten käynee. Islamin usko ylipäätään pyörii suurelta osin seksuaalisuuden ympärillä.
Siksi incelit sitä niin vihaavatkin, ovat kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opettajana ammatillisessa oppilaitoksessa ja samankaltaisia uskontopoliiseja on täälläkin. Huivia käyttävät tytöt kiusaavat ja vainoavat tyttöjä, jotka eivät käytä huivia. Miehet käyvät vahtimassa suvun naisten opiskelua. Päästävät kavereitaan koulun tiloihin.
Tällainen kulttuuri ei sovi lainkaan Suomeen.
Lisäksi ne kasvot peittävät niqabit saisi kieltää, niin kuin monissa muissakin eurooppalaisissa maissa on tehty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islamin kaltainen uskonto ei olisi koskaan voinut syntyä Suomessa. Ei kuulu Suomeen mitenkään.
No sitten ei kyllä kuulu kristinuskokaan. Nehän ovat sama uskonto pohjimmiltaan.
Kristinusko on kuitenkin pystynyt sopeutumaan omaan aikaansa aina. Esim. synnyttäneitä naisia ei enää kirkoteta, naispappeus on hyväksytty luterilaisessa kirkossa ym. Islam pysyy yhä keskiaikaisissa poteroissaan: naisen tulee peittää pää, nykyaikaisessa suurkaupungissa tulee pukeutua kuin joku egyptiläinen maalaisnainen, miehellä voi olla neljä vaimoa, naisen oikeuksia poljetaan, musliminainen ei saa avioitua muun kuin muslimin kanssa, muuten käy huonosti, ym.
Miten Pohjanmaalla, kuten Seinäjoen ja Oulun seudulla, jossa on paljon pikkupaikkakuntia , joissa on paljon lestadiolaisia, tehdään koulun musiikkitunneilla, kun lestadiolaiset eivät saa kuunnella tanssimusiikkia vaan ainostaan hengellistä musiikkia? Tai jos koulun liikuntatunnilla on tanssia?
To mitä tehdään, jos luokalla on Jehovan todistaja -,oppilas, joka ei saa juhlia joulua eikä muita juhlapyhiä, mitä ne tekee kotitalous tunneilla kun muut leipovat pipareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opettajana ammatillisessa oppilaitoksessa ja samankaltaisia uskontopoliiseja on täälläkin. Huivia käyttävät tytöt kiusaavat ja vainoavat tyttöjä, jotka eivät käytä huivia. Miehet käyvät vahtimassa suvun naisten opiskelua. Päästävät kavereitaan koulun tiloihin.
Tällainen kulttuuri ei sovi lainkaan Suomeen.
Lisäksi ne kasvot peittävät niqabit saisi kieltää, niin kuin monissa muissakin eurooppalaisissa maissa on tehty!
Niistä on ihan hirveästi häiriötä, kun niitä näkeekin melkein joka kuukausi!
Minulla on aiemmin ollut työkavereina sairaanhoitajia, jotka ovat muslimeja ja siis paastonneet. Miettikää miten riskaabelia on olla töissä vaikka leikkaussalissa iltavuorossa klo 18 jos olet viimeksi syönyt ja juonut 12-13h sitten?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut muutamia musliminaapureita, jotka on eronneet. Miehet hylkäävät samalla käytännössä lapsensa. Kerran eron jälkeen vaimo toi yhteisen lapsen miehen luokse ja oli kova parkuminen, eikä se tehonnut mieheen, joka alkoi vain juhlimaan kavereidensa kanssa kaiket päivät. Hieno kulttuuri.
Toinen muslímimies puolestaan tapasi taaperoikäisen lapsensa ja kun lapsella sattui olemaan kiukuttelukohtaus, mies ilmoitti kiukkuisena ettei tule enää uudestaan ja jätti lapsen kadulle äitinsä kanssa. Vielä kaasutti kovaa autolla pois kaahatessaan että lapsi varmasti ymmärsi tulleensa hylätyksi.
Eli onko noissa tapauksissa vaimo ollut suomalainen?
Eräs nainen kertoi, että hänellä on aikuinen lapsi tunisialaisen miehen kanssa ja kun lapsi sairastui 8-vuotiaana diabetekseen, hylkäsi isä lapsensa. Hän varmaan ajatteli, että lapsi on saastainen. Ja tämä tapahtui siis 1990-luvulla.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko noissa tapauksissa vaimo ollut suomalainen?
Eräs nainen kertoi, että hänellä on aikuinen lapsi tunisialaisen miehen kanssa ja kun lapsi sairastui 8-vuotiaana diabetekseen, hylkäsi isä lapsensa. Hän varmaan ajatteli, että lapsi on saastainen. Ja tämä
Meinaatko, ettei muslimien keskuudessa tunneta diabetestä 🤦🏻
Mitäs sitten käy niille 72 käytetylle neitsyeelle? Neitseytyykö he uudelleen vai heitetäänkö käytettyinä pois? Hieno toispuoleinen elämä luvassa joka tapauksessa heillä. Panta vana olla forever tai kerran ja roskiin. Jotain mitä todella kannattaa odottaa.
Ja entäs sitten ne miehet, jotka on ekan kahden kk aikana käyttäneet ne 72 neitsyttä? Se oli sit siinä ja ikuisuus inselinä vai alkaako kierros uudelleen vai mitenkä on aateltu?
Christiiina kirjoitti:
Miten Pohjanmaalla, kuten Seinäjoen ja Oulun seudulla, jossa on paljon pikkupaikkakuntia , joissa on paljon lestadiolaisia, tehdään koulun musiikkitunneilla, kun lestadiolaiset eivät saa kuunnella tanssimusiikkia vaan ainostaan hengellistä musiikkia? Tai jos koulun liikuntatunnilla on tanssia?
To mitä tehdään, jos luokalla on Jehovan todistaja -,oppilas, joka ei saa juhlia joulua eikä muita juhlapyhiä, mitä ne tekee kotitalous tunneilla kun muut leipovat pipareita?
?
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."
Vierailija kirjoitti:
Maassa maan tavalla tai maasta ulos.
Pöyristyttävää että kielletään uskonnon ilmaisut muilta kuin näiltä jotka vaan luennoi että näin ja näin teidän tulee toimia. Muut jopa menettävät siinä. Mitä mamiksia nuo opettajan oikein on kun eivät pysty pitämään määräyksistä kiinni? Virkavirhe.
Mä voisin perustaa uskonnon jossa ei käydä koulua ollenkaan. Minkäs mahdatte koska uskonnonvapaus.