Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän juttu tää oikein on?? Tuttava haluaa yksinoikeuden mun asioihin

Vierailija
01.03.2024 |

On jopa suoraan kehottanut olemaan puhumatta muille ihmisille, mutta hänelle pitäisi antaa tarkka selonteko kaikesta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi?

Vierailija
2/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko joutunut jonkun hullun kynsiin? Apua!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna. Piste.

Vierailija
4/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et anna. Piste.

En tietenkään annakaan. Sen sijaan olen puhunut poikkeuksellisen avoimesti kaikille muille ihan vaan siitä syystä, että ärsyttää tuollainen määräily. En vaan ymmärrä mitä tuossa on taustalla. Mitä hän siitä saa?

Ap

Vierailija
5/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa ainakin jos hehkuttaa mielin määrin kaverittomalle millaisia bestiksiä ollaan, sitten sillä napsahtaa nupissa

Vierailija
6/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosi?

Sairas riittää, omistushaluinen ihminen joka suojelee itseänsä vaatimalla toiselta kohtuuttomia. Vaara piilee tässäkin dynamiikassa.

Vierailija
7/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et anna. Piste.

En tietenkään annakaan. Sen sijaan olen puhunut poikkeuksellisen avoimesti kaikille muille ihan vaan siitä syystä, että ärsyttää tuollainen määräily. En vaan ymmärrä mitä tuossa on taustalla. Mitä hän siitä saa?

Ap

Älä ärsytä sitten liikaa tai voi käydä huonosti. Parasta olisi kun otat rehdisti puheeksi asian hänen kanssansa. Opiskele nyt elämästä, jos lähdet valtapeliin ja haluat vain ärsyttää häntä koska et hyväksy toimintaa niin et opi mutta aiheutat lisää ongelmia. Sinun pitää kysyä häneltä mitä hän saa tuosta toiminnasta mutta aina kysymällä ei saa vastauksia joten käytä aivojasi ensisijaisesti ja keskity elämääsi.

Vierailija
8/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla oli yksi tuollainen ystävä. Näin jälkeenpäin ajatellen olisi hälytyskellojen pitänyt soida jo ihan alkuvaiheessa, kun kyseinen henkilö kertoi minulle heti tutustumisen jälkeen todella yksityisiä asioita itsestään. Lopulta meni niin että minun olisi pitänyt olla hänen kanssaan ihan jatkuvasti yhteydessä tai hän uhkaili itsem*rhalla, ja selvisi että hän oli yrittänyt selkäni takana rikkoa välejäni muihin ystäviini, joista hän oli mustasukkainen. Katkaisin välit kokonaan poikki kerrasta. Olisi pitänyt tehdä se jo paljon aiemmin.

Tälle henkilölle oli psykiatri kertonut, että olisi todennäköisesti rajatilapersoonallisuus (nykyään kai käytetään termiä epävakaa persoonallisuus), mutta ei itse uskonut.

Vierailija
9/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te sekoilette?

Vierailija
10/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut tällainen ystävä jonka kanssa oltiin jopa vuosia tekemisissä mutta sitten jossain vaiheessa alkoi mennä tosi räikeäksi.

Esim. kerran olimme treffanneet toisen kaverin kanssa niin tämä omistushaluinen sitten kun kuuli tästä tapaamisesta (siltä toiselta), soitti ensin tälle ja haastatteli tarkkaan mitä olimme tehneet ja jutelleet. Sen jälkeen hän soitti minulle ja kävi läpi tämän tapaamisemme (siis minä ja tämä toinen kaveri), ihan minuutti minuutilta että sitten te teitte näin ja sitten noin ja sanoitte näin jne.

Pelottavaa. En tajua mikä tuollaisen tarkastuspuhelun tarkoitus oli.

Välit viilenivät jo ennen/jälkeen tämän tapahtuman ja nyttemmin, olisiko joku pari vuotta aikaa, emme tapaa / ole yhteydessä enää lainkaan. 

En minä tuollaisia kuulusteluja jaksa. Plus muistakin hänen outouksista saisi kirjoitettua vaikka kirjan.

Vierailija
11/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et anna. Piste.

Ap

Älä ärsytä sitten liikaa tai voi käydä huonosti. Parasta olisi kun otat rehdisti puheeksi asian hänen kanssansa. Opiskele nyt elämästä, jos lähdet valtapeliin ja haluat vain ärsyttää häntä koska et hyväksy toimintaa niin et opi mutta aiheutat lisää ongelmia. Sinun pitää kysyä häneltä mitä hän saa tuosta toiminnasta mutta aina kysymällä ei saa vastauksia joten käytä aivojasi ensisijaisesti ja keskity elämääsi.

Ei todellakaan mitään keskusteluja vaan yhteydenpito minimiin, mielellään nollaan. Ei hulluihin kannata tuhlata aikaa, pahimmillaan saa loppuelämän riesan tai vaikka köniin. 

Vierailija
12/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ollut tällainen ystävä jonka kanssa oltiin jopa vuosia tekemisissä mutta sitten jossain vaiheessa alkoi mennä tosi räikeäksi.

Esim. kerran olimme treffanneet toisen kaverin kanssa niin tämä omistushaluinen sitten kun kuuli tästä tapaamisesta (siltä toiselta), soitti ensin tälle ja haastatteli tarkkaan mitä olimme tehneet ja jutelleet. Sen jälkeen hän soitti minulle ja kävi läpi tämän tapaamisemme (siis minä ja tämä toinen kaveri), ihan minuutti minuutilta että sitten te teitte näin ja sitten noin ja sanoitte näin jne.

Pelottavaa. En tajua mikä tuollaisen tarkastuspuhelun tarkoitus oli.

Välit viilenivät jo ennen/jälkeen tämän tapahtuman ja nyttemmin, olisiko joku pari vuotta aikaa, emme tapaa / ole yhteydessä enää lainkaan. 

En minä tuollaisia kuulusteluja jaksa. Plus muistakin hänen outouksista saisi kirjoitettua vaikka kirjan.

Tämä tapaus ei ole ihan noin hullu, mutta on kyllä jälkikäteen kysellyt, että mitä olen jonkun toisen kanssa puhunut.

Ap

Vierailija
13/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et anna. Piste.

Ap

Ei todellakaan mitään keskusteluja vaan yhteydenpito minimii

Joo, noin vinksahtanut ei keskustelusta viisastu.

Vierailija
14/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuttavasi Seiska-lehden toimitus? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme