Onko täällä muitakin tissi miehiä
jotka ihannoivat ja rakastavat isoja tissejä yli kaiken.
Kommentit (52)
On. Muijallani on ryhdikkäät isot tissit ja vielä lisäksi hyvä herkku perse. Näihin jäin kiinni heti ensi tapaamisella. Harvemmin löytyy samasta paketista molemmat. Olo on kuin lotto voittajalla
Tarkoitatko, että sinulla on gynekomastia?
Olen mies,mulla on jo aika isot roikkuvat tissit.
Joo, itellä on jo tosi isot tisut.
Vierailija kirjoitti:
On. Muijallani on ryhdikkäät isot tissit ja vielä lisäksi hyvä herkku perse. Näihin jäin kiinni heti ensi tapaamisella. Harvemmin löytyy samasta paketista molemmat. Olo on kuin lotto voittajalla
Onneksi olkoon. Tuollaista naarasta olen etsinyt jo kauan
Vierailija kirjoitti:
Vaimollani on 100 e koon rinnat. On aivan mahtavaa työntää pää niiden väliin, nuolla nänniä jotka ovat kuin sikarin jämät. Ja mikä parasta työnnellä kullia niiden väliin ja ruikkia spermat pitkin vaimon naamaalle.
Unissasi varrmaan. Ei Suomessa sellaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuollaisen naisen kun myös löytäisin niin panisin joko ajan ja spermalla kyllästäisin...
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei ole muitakin voittajia?
Valitettavasti monet pitävät nämä herkut piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuollaisen naisen kun myös löytäisin niin panisin joko ajan ja spermalla kyllästäisin...
Näin minäkin luulin ennen kuin sellaisen hommasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei ole muitakin voittajia?
Toivottavasti onkin
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti monet pitävät nämä herkut piilossa.
Sekin totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin luulin ennen kuin sellaisen hommasin.
No en kyllä ole vielä lopettanut/kyllästynyt...
Laittakaa naiset ne herkut esille....
Oon ollut tissi miehiä niin kauan kun muistan ja tulen aina myös olemaan. Ei tuu muutoksia....
En edes kykene ymmärtämään, miksi joku ei pitäisi suurista rinnoista. Ne ovat parhaat!! Vähän roikkuvat päärynät. Olen oppinut pitämään katseeni erossa, mutta en haluaisi. Toivoisin unelmieni naisella suhteessa sellaiset olevan.
Isorintaiset naiset, on täysin harhaluulo, että rinnoistanne ei pidettäisi. En tarkoita sitä, että ne olisivat ainoa syy teistä kiinnostua, mutta ne ovat niin kauniit. Pienirintaisista naisista ei tule sama fiilis. Ja meitä on varmasti enemmistö. Ääliöitä löytyy myös pienirintaisista pitävistä, joten älkää lannistuko. Varsinkaan kateellisten naisten kommenteista. Olette ihania.
Tänne kirjoittelevilla miehillä monella on melko isot ja roikkuvat miestisut lihavuuden seurauksena.
Tuommoisilla tisseillä 80F/80G varustettu naaras saisi kyllä 100% huomion tisseillensä.