Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

// MAALISmasut uusi viikko uudet kujeet//

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa tänään käyty. Kaikki oli ok, vauvakin kääntynyt pää alaspäin. Ainoa, mikä vähän sapetti oli painon nousu. Tuli eilen syötyä suolaista ja aamulla sen näki ylimääräisenä kilona vaa' assa. Vaikka olin illalla syönyt mansikoita ja ananasta. Sormukset otin pois, kun jättivät jo ikävät jäljet sormiin. Painoa oli tullut 900g/vko, kun eilen vaaka näytti vajaata puolikasta kiloa viikolle.

Vauvan kääntymisen myötä kohdunpohjan korkeus oli sama kuin viimeksi, mutta yläkäyrällä vieläkin. On vaan niin helpottava olo, kun vauva kääntyi. Kääntyi varmaankin eilen, kun mahassa kävi kauhee muljuaminen, sitten sattui alamahaan ja supisteli. Mulla ei oo tässä raskaudessa maha kovettunut kuin kerran. Supistukset tuntuu vaan menkkamaisina kipuina. Poikaa odotellessa kipu tuli vasta kun synnytys alkoi, mutta päivittäin puolen välin jälkeen maha kovettui, etenkin lenkillä. Olipa oudosti ilmaistu...

G: mitä vaippoja olette käyttäneet??? Siis kertakäyttöisiä? Halppisvaipat on toiminu meidän pojalla tosi hyvin. Liberot on suosikkeja mutta aika kalliita. Huonoimmaksi olen kokenut Pampersin teippivaipat, kun niissä ei ole selässä ollenkaan joustoa. Pampersin active fitit on sitä vastoin taas tosi hyviä. Mutta hyvin on toiminu myös Muumit, Pirkat jne. Läpivuotoja on tapahtunut varmaan alle 10 koko 1,5 vuoden aikana.

Haluaisin olla synnärillä 2-3 vuorokautta. Pojan synnyttyä viivyin synnärillä 5 vrk. Tutkivat ja syynäsivät meitä molempia, etenkin minua. Oli vielä viikonloppu ja piti odotella maanantaihin, että pääsisin neurologin juttusille ja pään kuvauksiin (sulkivat pois tulpan mahdollisuuden ja tulkitsivat kohtaukset migreenin auraoireiksi). Mikäs siellä ollessa, valmiit ruuat ja kaikki. Ja etenkin se perhehuone!

Vaan nukkumaan on mentävä.

rimma 31+5

Vierailija
42/42 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen kommentti:

Puuenkuli ihmetteli miten sokerirasitus otettiin kyynärtaipeesta... En tiedä mistä muualta se voitaisiin ottaa,mut multa ainakin se ottettiin myös kyynärtaipeesta ihan normaalin verikokeen tavoin...

Masumamma 31+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla