Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love is blind season 6

Vierailija
17.02.2024 |

Kuka on jo katsonut? Ajatuksia? 

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt Netflix auki, kivaa!

Vierailija
82/91 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooo jakso katsottuna!

Sarah Ann ja Jeramey. Vähä ehkä nolo, että J sanoi "ei taputeta Lauralle" 🤣  Mutta ihan kiva, että löysivät toisensa. Harmi, ettei valinnut suoraan Sarahia, olisi ollut paljon helpompaa 🤭 Häiritsevää se, että Laura ja Jeramey jaksoivat vieläkin riidellä. Mutta hyvää sisältöä tietty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Trevor oikeasti vain todella hyvä näyttelemään vai menikö oikeasti ihan lukkoon? Alkoi jo hieman säälittää Trevor. 

Vierailija
84/91 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, 1h silkkaa reunionia :) Kiva!

Mä olen toiveikas Joka päivän ja Clayn suhteen. AD ei sanonut ehdotonta EI:tä, ja kunhan C käy terapiassa ja uskaltaa oikeasti alttarille, niin jospa tää sitten!

Kiva että Jessica ja Chelsea ovat nykyisin ystäviä, jopa bestiksiä :O  Kertoo tästä ohjelmasta paljon ja sen intensiivisyydestä, että hitsautuvat niin vahvasti yhteen. Vähän kuin yhdistävä ripari.

Vierailija
85/91 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Trevor oikeasti vain todella hyvä näyttelemään vai menikö oikeasti ihan lukkoon? Alkoi jo hieman säälittää Trevor. 

Pahaa pelkään, et luonnevikainen, jos ei psykopaatti... Todella outoa se viestittely sen "toksisen" toisen naisen kanssa, sekavaa rakkaudentunnustelua ja naimisiinmenopyyntöä. Säälittävää joka tapauksessa.

Vierailija
86/91 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen toiveikas Joka päivän ja Clayn suhteen. AD ei sanonut ehdotonta EI:tä, ja kunhan C käy terapiassa ja uskaltaa oikeasti alttarille, niin jospa tää sitten!

Kiva että Jessica ja Chelsea ovat nykyisin ystäviä, jopa bestiksiä :O  Kertoo tästä ohjelmasta paljon ja sen intensiivisyydestä, että hitsautuvat niin vahvasti yhteen. Vähän kuin yhdistävä ripari.

Siis tietty 1,5h!!

Vierailija
87/91 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tietty 1,5h!!

Meitä hemmoteltiin! Ihanaa että vauvojakin on tulossa edelliskauden osallistujille.

Vierailija
88/91 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia? Kyllä Vanessa oli taas kaunis <3 Toki muut naiset myös.

Mukava oli nähdä Jimmy ja Chelsea ystävällisinä, ja C nyt rauhallisena ja itsevarmana.

Vierailija
89/91 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä pidit jälleennäkemisjaksosta?

Vierailija
90/91 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös olen toiveikas AD:n ja Clayn suhteen! Oikeasti voisivat täydentää hyvin toisiaan.

Vierailija
91/91 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myös olen toiveikas AD:n ja Clayn suhteen! Oikeasti voisivat täydentää hyvin toisiaan.

Jep. Parhaita on ihmisten kasvutarinat, ja tässä voisi olla ainekset sellaiseen. Vaatii muutosta, mutta usein se on muutos parempaan. Jäädään katsomaan! Ehkä vuoden päästä tulee uusi jälleennäkemisjakso :)