Love is blind season 6
Kommentit (91)
Aika paljon kolmiodraamoja tällä kaudella. Tuotanto vissiin keksinyt edellisen kauden jälkeen, että saa lisää hyvää sisältöä, kun tuo alun osallistujia myöhemmin takaisin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nämä uudet jaksot. Aika kiva että suurimmalla osalla tuntuu menevän lähtökohtaisesti oikein kivasti. Eniten säälittää Chelsean surkea itsetunto. On todella epävarma itsestään :/ Menneisyyden haavoilla ei kannata tuonne mennä, hänhän sanoi että häntä on petetty paljon, se kaikki pelko näkyy kilsan päähän.
Kävi kyllä sääliksi. Oli niin kuin tarvitseva vauva kun anoi lohdutusta ja itki hotellihuoneessa, miten hänelle tuli paha mieli, vaikka toinen ei muuta tehnytkään kun vakuutti rakkautta kehui morsiantaan toisille... Toisekseen, Jimmyn olis pitänyt tajuta, et jos toisella on paha mieli, niin se "I love you" ei välttis poista sitä pahaa mieltä, vaan vaikka rakastaa, voi silti loukata toista. Chelsea olis toivonut et Jimmy olis ymmärtänyt sen hänen turvattomuuden tunteensa. Ihan sama kuinka paljon rakastaa, silti toisen tunne pitää ottaa vastaan.
Mutta väärässä ohjelmassa tuo Chelsea, vaikutti hyvin rikkinäiseltä sisäisesti. Ei mies voi toimia ensisijaisesti toisen terapeuttina tai haavojen parantajana, ja emotinonaaliset tarpeensa tälläkin.
Ap, miksi kysyt etkä itse ole aktiivinen?
Eikö muut ole katsoneet? Jutellaan aiheesta jooko. Omat lähiystäväni eivät seuraa näitä niin ei heille voi juoruilla :D
On kyllä niin outo pari tuo Chelsea ja Jimmy... Ihme edestakaista tunne-jojoilua, varsinkin Chelsealla. Hän on niin tavattoman epävarma, pelottavaa tuollainen. Ja Jimmy raukka, luulee että hokemalla "I love you" kaikki on hyvin. Toisen täytyy saada tuntea, että tarkoitat myös. Ja kyllä sen toisen pitäisi myös uskoa, paha combo.
Laurakin on aika kompleksikas. Ei saisi ulkonäön perusteella arvostella, mutta koko ajan pelkään, et onkin niin pinnallinen kuin näyttää ja on vääristä syistä.
Mutta mikä se joulujuttu oli? Kertoi ensin että vihaa joulua, ja sitten kun Jeramey alkoi piirtää idyllistä kuvaa joulupäivästä, niin olikin seuraavassa hetkessä ihan myyty??
Laura puhuu uskonnosta kuin olisi uskovainen, mutta näyttää ja vaikuttaa erittäinen kokeneelta... Ennenkin olen huomannut, että pinnallisimman näköiset amerikkalaiset ovatkin niitä uskonnollisimpia. En tajua jenkkejä, ihan eri meininki kuin meidän maan uskovilla!
Tänäänkin tätä sarjaa on katsottu paljon, nro 1 Netflixin katsotuissa.. Missä keskustelijat?
Yritetään tämmöstä, jos joku innostuis:
Käyttävätkö monet jenkit vasektomiaa väliaikaisena ehkäisymenetelmänä? Amy ja Johnny haluavat joskus lapsen, mutta tällä hetkellä vasektomia voisi olla vaihtoehto. What?!
Onko kenenkään muun mielestä Jessican suhde tyttäreensä liian läheinen? Ei lapsen kanssa jaeta tuollaisia asioita. Ja jos J vaikutti aluksi sopissa ihan mukavalta, lopuksi ja nyt oikeassa maailmassa hän on ihme manipuloija ja ulkonäköönsä fiksoitunut bimbo
Joo sanaa mieltä näistä viimeisistä:
Vasektomia ehkäisykeinona?!
Ja tuo että naimisiin olis pitänyt mennä koska tytär haluaa... Jess vaikutti oikeastaan aika ikävältä, ei erityisemmin arvostanut Chelseaa eikä Jimmyn päätöstä. Ehkä ajattelee että saa ja ansaitsee kaiken ulkonäöllään, viis muusta.
Vierailija kirjoitti:
Yritetään tämmöstä, jos joku innostuis:
Käyttävätkö monet jenkit vasektomiaa väliaikaisena ehkäisymenetelmänä? Amy ja Johnny haluavat joskus lapsen, mutta tällä hetkellä vasektomia voisi olla vaihtoehto. What?!
Onko kenenkään muun mielestä Jessican suhde tyttäreensä liian läheinen? Ei lapsen kanssa jaeta tuollaisia asioita. Ja jos J vaikutti aluksi sopissa ihan mukavalta, lopuksi ja nyt oikeassa maailmassa hän on ihme manipuloija ja ulkonäköönsä fiksoitunut bimbo
No samaa ihmettelin, et vasektomiako on oikea toimenpide, jos halutaan lapsia parin vuoden päästä :O ?? Eikai sen peruminen ole mikään automaattisesti onnistuva juttu?
Joo en tykkää Jessicasta minäkään. Oli liian itsevarma siitä et on maailman upein, et ihan tarvitaan epipeni kun Jimmy hänet näkee ja katuu loppuelämänsä.... Siis what, hirveä punainen lippu olis tuollainen ylimielisyys minulle ainakin! Muutenkin vaikutti kylmältä draamakuningattarelta, eli kun asiat ei menekään mielen mukaan, niin tulta ja tappuraa. Ja ei, lapsen kanssa ei tarttis miettiä, et nyt mennään hakemaan uusi mies äidille.
Mä kirjoitin tämän tuonne toiseen Love is Blind -ketjuun, mutta tässä ketjussa on sentään muutama viesti enemmän, joten kopioin tännekin:
Saataisiinkohan me keskustelu jatkumaan? Itse nyt vasta löysin tämän ketjun. Hiihtoloman aikana katsoin kaikki toistaiseksi tulleet jaksot.
Chelsea ja Jimmy eivät mun mielestä sovi toisilleen. Trevor olisi ollut parempi Chelsealle ja Jessica Jimmylle. Jimmy vakuuttelee rakkauttaan, mutta ei tunnu vilpittömältä. Chelsean ulkonäkö oli ehkä kuitenkin pettymys Jimmylle?
AD ja Clay... no, varmaan sopivat toisilleen, vaikuttavat kumpikin aika ulkonäkökeskeisiltä. Itseäni ärsytti Clayn mielipiteet siitä, että naisen täytyy pitää vartalo kuosissa ja synnytyksen jälkeenkin heti vaan salille treenaamaan, että HÄN pysyy tyytyväisenä.
Ja joo, ihan totta, noloa Jessican käytös kun Jimmy valitsi Chelsean. Siis se kun sanoi, että kunhan näet mut niin tulet katumaan ikuisesti (tai jotain sellaista).
Olin kyllä vähän pöyristynyt siitä ehkäisykeskustelusta. Johnnyn kaikki entiset ovat käyttäneet pillereitä ja piti sitä jotenkin automaationa?! Raskautumista pelätään niin paljon, ettei uskalleta luottaa kondomiin. Tsiisus. Ja totta tosiaan, vasektomia?!
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin tämän tuonne toiseen Love is Blind -ketjuun, mutta tässä ketjussa on sentään muutama viesti enemmän, joten kopioin tännekin:
Saataisiinkohan me keskustelu jatkumaan? Itse nyt vasta löysin tämän ketjun. Hiihtoloman aikana katsoin kaikki toistaiseksi tulleet jaksot.
Chelsea ja Jimmy eivät mun mielestä sovi toisilleen. Trevor olisi ollut parempi Chelsealle ja Jessica Jimmylle. Jimmy vakuuttelee rakkauttaan, mutta ei tunnu vilpittömältä. Chelsean ulkonäkö oli ehkä kuitenkin pettymys Jimmylle?
AD ja Clay... no, varmaan sopivat toisilleen, vaikuttavat kumpikin aika ulkonäkökeskeisiltä. Itseäni ärsytti Clayn mielipiteet siitä, että naisen täytyy pitää vartalo kuosissa ja synnytyksen jälkeenkin heti vaan salille treenaamaan, että HÄN pysyy tyytyväisenä.
Joo saa nähdä et miten käy Chelsean, Jimmyn, Tervorin ja Jessican. Helppoa jos vaihtamalla paranisi. Jotenkin hankalaa tuo Jimmyn ja Chelsean olo.
Tyypillinen pinnallisen komeana itseään pitävän miehen kommentti, että nainen ei saisi lihoa. Kun itse odottais et toinen sanois, et rakastan sua, vaikka lihoisit 200-kiloiseksi.
Tänään uudet jaksot, eikun katsomaan :)
Jimmyn perhehän on isokokoista väkeä :O
Hetken jo ajattelin et ehkä C ja J sopivat yhteen kun oli niin harmoonista Jimmyn vanhempien kanssa, mut ääh, taas mustasukkaista ja epäkypsää "kommunikointia"... Chelsean pitäisi opetella kertomaan tunteistaan rauhallisesti ja rakastavasti, ei syytellen kuten hän nyt tekee.
Chelsea vaikuttaa epävakaalta persoonalta. Ja miksi olisi hänelle ok sanoa, ettei haluakaan naimisiin, mutta kun Jimmy sanoo, niin se onkin kamalampaa? Ei se niin mene, että naisen toisen testaaminen olisi parempaa kuin miehet tunteet.
Ja Jimmy. Hän vaan jankuttaa että rakastaa toista. No ei se vielä tarkoita, että olisi hyvä aviomies toiselle, pitää olla vähän muutakin sisältöä kuin pelkkä rakkauden sanallinen vakuuttelu. Teot, niissä se rakkaus punnitaan, ja ne on aina parempaa rakkautta kuin pelkkä sanahelinä.
Katsoin nämä uudet jaksot. Aika kiva että suurimmalla osalla tuntuu menevän lähtökohtaisesti oikein kivasti. Eniten säälittää Chelsean surkea itsetunto. On todella epävarma itsestään :/ Menneisyyden haavoilla ei kannata tuonne mennä, hänhän sanoi että häntä on petetty paljon, se kaikki pelko näkyy kilsan päähän.