Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten maidon juonti

Vierailija
16.02.2024 |

En keksi mitään järkevää syytä aikuisten maidon juonnille. Ihme etteivät juo tuttipulloista tai pyydä äitiä antamaan. 

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehmä pakotetaan synnyttämään vasikoita vuosi toisensa jälkeen ja lehmät on jalostettu niin, että ne tuottavat mahdollisimman paljon maitoa. Sitten vasikka erotetaan lehmästä mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen ja ihmiset lypsävät sille tarkoitetun maidon itselleen. Miltä tuntuisi, jos teille naisille tehtäisiin niin? Joku ottaisi vauvan pois teiltä heti syntymän jälkeen ja joisi itse maidon, mitä tuotatte?

Älä rutise hippi.

Vierailija
142/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon voisi suosiolla säästää juuston ja voin valmistamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maistuu minulle.
Kun olen sairas, maito on yksi harvoista ruoista, joita siedän.

Vierailija
144/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, en kyllä tosiaan muista milloin olen viimeksi juonut maitoa, käyttänyt olen silloin tälloin sumbin kanssa. Niin ei kyllä tule ostettua.

Vierailija
145/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden keski-ikäisen akan, joka juo maitoa, ja on helvetin lihava.

Olen yli 50-vuotias nainen, joka juo maitoa ja on alipainoinen. 

Vierailija
146/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupas eipäs aihe taas.... Nyt maito.  Milloin - Sipuli. -Korianteri., -Homejuusto jne..

Vierailija
147/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupas eipäs aihe taas.... Nyt maito.  Milloin - Sipuli. -Korianteri., -Homejuusto jne..

Joo

Vierailija
148/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo

mmm

Vierailija
149/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää protskua ja hivenaineita sekä kalsiumia.  Käytän palautusjuomana treenin jälkeen.  Muuten juon enimmäkseen hanavettä. Hammaslääkäri viiden vuoden välein eikä ole edes hammaskiveä.

Vierailija
150/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaan, onko hyvää vai ei...

Vierailija
151/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon sipulimaito on hyvää ja helpottaa flunssaista oloa!

Vierailija
152/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehmä pakotetaan synnyttämään vasikoita vuosi toisensa jälkeen ja lehmät on jalostettu niin, että ne tuottavat mahdollisimman paljon maitoa. Sitten vasikka erotetaan lehmästä mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen ja ihmiset lypsävät sille tarkoitetun maidon itselleen. Miltä tuntuisi, jos teille naisille tehtäisiin niin? Joku ottaisi vauvan pois teiltä heti syntymän jälkeen ja joisi itse maidon, mitä tuotatte?

Noinhan te synnytyspakotrajafasistit haluaisitte tehdä.

Ja hyvillä mielin mussutatte naudanjauhelihaa.

Vierailija
153/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin limakalvojen kuivuudesta ja aloin selvittämään, eikö ravinnosta olisi apua, ettei tarvitsisi kalliita tuotteita ostaa apteekista. Löytyi tieto, että omega 7 vaikuttaa limakalvoja kosteuttavasti. Sitä saa mm. maitorasvasta. Myös tyrnistä, mutta maidostahan sitä sitten helpoiten ja edullisimmin saa, koska tyrni on aika kallista. Itse käytän maitotuotteita tosi vähän, rutkasti alle ns. virallisten suositusten, joten ongelmani saattaa juontaa siihen, etten ole saanut tarpeeksi maitorasvaa. Turhaa maito ei siis ole.

Vierailija
154/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako sinua, jos raavas mies lorauttaa tilkan kahvimaitoa tai kahvikermaan kahvin sekaan?

Ei, mutta lähinnä näyttää naurettavalta jos aikuisen miehen pitää juoda ruuan kanssa maitoa tai käyttää maitoa janojuomana. Naurettiin usein töissä työkavereiden kanssa kun lounaspöydässä aikuiset miehet pyytää lisää maitoa. 

Noh me raavaat miehet emme kyllä pelkää naurua vaan nauramme mielellämme itsekin. Osa juo kahvinsa mustana, osa kahvikermalla ja osa maidolla. Jos joku juo kaurajuomalla, se ei herätä keneltäkään kommenttia. Keskitymme ihan muihin asioihin kuin toisten tarkkailuun.

Raavas mies ei tarvitse maitoa ruokavalioonsa

Mutta kaljaa tarvitsee. 

Vierailija
155/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta ap vaan kaljaa minä ostan maitoa mikä minun maidon juonnissa sinua ahistaa. samalla tuen suomalaista työtä ja erittäin hyvin hoidettuja lehmiä.

Vierailija
156/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maito miehen tiellä pitää. Thaimaan reissuillakin tulee maitoa ja savusiikaanikävä.

Thaimaassahan saa maitoa kaikista ruokakaupoista. Rasvatonta, täysmaitoa ja monenlaisia maustettuja maitoja. Miksi et osta? 

Savusiiasta en tiedä.

Vierailija
157/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset juo limppareita ja makuvesiä? Ja vielä muovipulloista? Maito on ainakin terveellisempää. 

Vierailija
158/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on tosiaan hyvä kalsiumin lähde ja se ei aiheuta hampaille happohyökkäystä kuten mm kauramaito tekee, juon paljon kahvia maidolla ja en halua vaihtaa sitä koska maito on hampaille parempi kun muu vaihtoehto.

Musta kahvi värjää hampaat. Siinä oma syyni. En luovu.

Vierailija
159/159 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan rasvatonta piimää,sammuttaa sekä nälän,että janon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä