Aikuisten maidon juonti
En keksi mitään järkevää syytä aikuisten maidon juonnille. Ihme etteivät juo tuttipulloista tai pyydä äitiä antamaan.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se tärkein syy ole hyvä maku ja toisena tottumus. Etkö noita keksinyt?
Mielipide asia ja todellakaan maito ei maistu hyvälle. Pyydätkö äitiäsi lämmittämään maidon vielä mikrossa ennen juomista? :)
Kylmää maitoa ja pitsaa, nam :) EN YMMÄRRÄ, MIKÄ TOISIA HUOLETTAA, JOS JUO RUUAN KANS KYLMÄÄ MAITOA.
Tuleeko ihmisestä hullu jos ei juo maitoa. AP ainakin vaikuttaa siltä.
Kukin omalla tavallaan, maito hyvää mutta mieluummin juon rasvatonta piimää. Nam.
Calsiumin ja D-vitamiinin saanti, Maistuu hyvälle. En kuulu työpaikan kahvikitisijöihin, laitan maitoa sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykynuoret ovat sentään fiksumpia ja ovat siirtyneet joukolla maidosta kaurajuomiin ja vastaaviin. Varmaan turha odottaa että boomerit tekisivät saman :D
Ai kauraryynien liotusvettä pitäisi juoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valion propaganda on selvästi tehonnut palstamammoihin. Aikuinen ihminen ei tarvitse maitoa ruokajuomaksi.
Joo pitäisi kaljaa juoda ennemmin. Kalsium pitää luuston kunnossa jos et satu tietämään. Ethän sinä tiedä kun et ole koskaan pers ettäsi salille raahannut läs kiperse
Nii mut viinassa on vitamiineja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En oo koskaan juonut maitoa, enkä juo" 🤡
En ymmärrä miten voi toisen ihmisen juomiset noin paljon häiritä? Pitäiskö sunkin juoda vähän maitoa niin et ois noin takakireä?
Miksi ylipäätään mikään häiritsee? Miksi joistakin asioista voi puhua/kysellä/ihmetellä mutta sitten aina näitä löytyy kun vetää herneen nenään ku pahastuu niin paljon. En juo maitoa kun ymmärrän ettei se kuulu aikuisille :)
Kuka sen on määritellyt, ettei kuulu aikuiselle?
Maidon juonti ja liikunta eri muodoissa auttaa pitämään luut lujina. Näin on opetettu. Olen kyllä vähentänyt. Lisänä jogurttia kerran tai kaksi päivässä.
Joku täällä sanoi raudan huonosta imeytymisestä. Olen juonut maitoa koko tähän astisen elämäni suhteellisen paljon ja naiseksi hb arvoni on miehien lukemissa, 150-160.
Kylmä maito ja piimä parasta juomaa. Kaikki kelpaa. 😋
Vierailija kirjoitti:
Selännekin juo maitoa.
No mutta sehän onkin sitten loistava syy olla juomatta sitä :D
En ole vegaani, mutta Itseäni ihmetyttää ne, jotka ihmettelevät maidon juomista koska se on vasikalle tarkoitettu mutta
syövät esimerkiksi kananmunia. EIpä niitäkään ole tarkoitettu ihmisen ravinnoksi vaan kanan lisääntymiseen.
Meillä juodaan ja käytetään ruuanlaittoon ja kahviin punaista maitoa. Ei ole laktoosivikoja.
Vierailija kirjoitti:
Maidon juonti ja liikunta eri muodoissa auttaa pitämään luut lujina. Näin on opetettu. Olen kyllä vähentänyt. Lisänä jogurttia kerran tai kaksi päivässä.
Pitääkö kaikkea propagandaa uskoa?
Ihan parasta krapulaan ja iltasella unijuomaksi. Nythän oli myös hyväksi hellejuomaksi todettu. Olin 20 vuotta juomatta maitoa ja aloitin uudestaan kun huomasin nämä terveydelle ja mielelle suotuisat ominaisuudet. Ihan joka päivä en siis juo vieläkään. Sellainen funktionaalinen elintarvike.
Vierailija kirjoitti:
Selännekin juo maitoa.
Kyl se ottaa keppanaa kans!
Lehmä pakotetaan synnyttämään vasikoita vuosi toisensa jälkeen ja lehmät on jalostettu niin, että ne tuottavat mahdollisimman paljon maitoa. Sitten vasikka erotetaan lehmästä mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen ja ihmiset lypsävät sille tarkoitetun maidon itselleen. Miltä tuntuisi, jos teille naisille tehtäisiin niin? Joku ottaisi vauvan pois teiltä heti syntymän jälkeen ja joisi itse maidon, mitä tuotatte?
Palautusjuomana erinomaista. Ihan tutkittua tietoa