Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta jos täysin kieltäytyy niin periaatteessa silloin on velvollinen tarvittaessa huolehtimaan jonkun ulkopuolisen tekemään ne omat työt"
Tämä onnistuu lähinnä silloin kun ollaan vain pariskunta. Lapsiperhe ei kyllä saa mistään sellaista ostettavaa apua jolla voisi korvata kokonaan toisen puolison haluttomuus osallistua.
Maksaa lastenhoitajasta.
Lapset on jo päivät päiväkodissa, joten he tarvitsevat oman vanhemman seuraa eikä mitään vaihtuvaa lastenhoitajaa. Sellaisella vanhemmalla, joka ei halua olla oman lapsensa kanssa, ei tee yhtään mitään.
Miksi porsitte sellaiselle miehelle?
Vain sialle voi emakko porsia. Sanotko kaikkia isäksi tulleita mi
Sen oma isä on sika ja äiti emakko, sitähän se yrittää tässä kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laita nyt luvut kuinka paljon on miehiä jotka eivät tee kotitöitä ja lähde myös."
Laita itse luvut ja tutkimukset jotka todistavat että sellaisia ei ole.
Sinä esitit väitteen että miehet eivät tee kotitoitä. Ei ole toisten tehtävä todistaa väitteitä vääräksi vaan sinä todistat väitteesi oikeaksi.
Lue ketjua. Ihan omat frendis sitä todistaa...
Et taida olla frendini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihan tarkalleen 189cm, mutta puhunkin ilmiöstä yleensä. Kuten puhun naisten seksuaalisesta ahdistelustakin, vaikka en sitä itse harrasta enkä koskaan näe, kuulen kyllä paljonkin. :/
Puhut siis lyhyiden miesten puolesta? Miesten onneks naisten keskipituus on lyhyempi kuin miesten, joten jokainen mies ja nainen voi löytää sopivan pituuseron omaavan puolison.
Kyllähän lyhyetkin miehet voi saada naisen, varsinkin jos ne ei ole vuokratuhnuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta jos täysin kieltäytyy niin periaatteessa silloin on velvollinen tarvittaessa huolehtimaan jonkun ulkopuolisen tekemään ne omat työt"
Tämä onnistuu lähinnä silloin kun ollaan vain pariskunta. Lapsiperhe ei kyllä saa mistään sellaista ostettavaa apua jolla voisi korvata kokonaan toisen puolison haluttomuus osallistua.
Maksaa lastenhoitajasta.
Lapset on jo päivät päiväkodissa, joten he tarvitsevat oman vanhemman seuraa eikä mitään vaihtuvaa lastenhoitajaa. Sellaisella vanhemmalla, joka ei halua olla oman lapsensa kanssa, ei tee yhtään mitään.
Vain sialle voi emakko porsia. Sanotko kaikkia isäksi tulleita mi
Palstanaiset sanovat, mikä minä olen heidän kokemustaan mitätöimään?
Vierailija kirjoitti:
Ideologinen kuilu? Haistakkee huilu! 😅 Korkeintaan käytöstapojen puutetta nk. miehillä: Vähemmän manosphereä ja enemmän töitä, kyllä se siittä lutviuthuu!
Joo, miehen ei pidä olla vuokratuhnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laita nyt luvut kuinka paljon on miehiä jotka eivät tee kotitöitä ja lähde myös."
Sinä esitit väitteen että miehet eivät tee kotitoitä. Ei ole toisten tehtävä todistaa väitteitä vääräksi vaan sinä todistat väitteesi oikeaksi.
Miehet palstalla todistivat, etteivät tee kotitöitä. Kai sinä nyt miehiä uskot??
Nainen kymmenkertaistaa kotitöiden määrän ja vaatii tuomansa kuorman jakamista tasan.
Ne on ihan yhdessä sovittavissa, mitä pitää minimissään tehdä. Niihin löytyy myös suositukset.
Yleisesti tuollaiset kommentit tulee tyypeiltä, jotka haluavat vastustaa ihan kaikkea velvollisuutta. Ovat sentään keskimäärin 44min. pidempään töissä.
Palstamamma ollut vauhdissa:
Kuusikymppinen nainen aiheutti ulostepainajaisen Kiteellä - Nainen saastutti tahallaan kaivoveden Kiteellä.
Nainen saastutti kahden perhekunnan käyttämän kaivoveden omalla ulosteellaan sekä sinilevää sisältäneellä järvivedellä heinäkuussa 2018 Kiteellä. Saastunutta vettä ehti juoda 12 ihmistä, joista suurin osa sairastui ja sai vatsaoireita. Yksi heistä oli pieni vauva.
Oikeuden mukaan nainen saastutti kaivoveden kiusanteko- ja vahingoittamistarkoituksella. Se tarkoitti samalla uhrien henkilökohtaisen koskemattomuuden vakavaa loukkausta.
Rangaistusta alensi hyvitys, johon tekijä oli oikeutettu valtion vastuulla olleen oikeudenkäynnin pitkän keston perusteella.
-- naisille tulee aina vähän hyvitystä, ehkäpä hänkin oli masentunut raskaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet palstalla todistivat, etteivät tee kotitöitä. Kai sinä nyt miehiä uskot??
Nainen kymmenkertaistaa kotitöiden määrän ja vaatii tuomansa kuorman jakamista tasan.
Ei nainen aina. Meillä esimerkiksi mies tekee ainakin puolet kotitöistä, ja ihan jokainen päivä muistan olla kiitollinen, ja myös kiitän ääneen <3 Kuten h
Yritin aikanaan kiitellä ja mies kysyi: miksi kuttuilen. Se kun nyt vaan kuuluu tähän yhteiseen elämään, et molemmat tekevät. Eikä siitä tule riitaa. Meillä ainakaan.
"Palstatotuus, miehet ovat sikoja. Täällähän on vuosien ajan epäinhimillistetty miehiä kutsumalla niitä sioiksi.
Se tekee niiden sikojen kanssa parittelevista... arvasit! Emakoita. Ja mitä emakot tekevät"
En ole ikinä haukkunut yhtään miestä siaksi. Se ei estä sinua kutsumasta minua emakoksi. Miten tää menee sit muissa yleistyksissä. Voinko samaan syssyyn kutsua sinua väkivaltaiseksi....raiskuriksi...pe...
Palstatotuus, miehet ovat sikoja. Täällähän on vuosien ajan epäinhimillistetty miehiä kutsumalla niitä sioiksi.
Se tekee niiden sikojen kanssa parittelevista... arvasit! Emakoita. Ja mitä emakot tekevät?
Okei. No ehkä tässä tietysti taas pätee se että kaltaiset toisensa löytävät, muuta logiikkaa en tähän johtopäätelmään äkkiseltään keksi 🤔
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Täällä huudellaan jätä se sika vaikka kyse olisi anopista, lapsesta, kissasta, työpaikasta tai huonekasvista.
Noin v.2010 aikoihin kaverin mies hoki tuota kommenttina ihan kaikkeen. Ihan sama, sopiko vastaus aiheeseen mitenkään. Vaikka olis puhunut rikkimenneestä polkupyörän kumista. Enpä silloin arvannut, et miehiä siinä haukku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on ihan yhdessä sovittavissa, mitä pitää minimissään tehdä. Niihin löytyy myös suositukset.
Yleisesti tuollaiset kommentit tulee tyypeiltä, jotka haluavat
Mä en välttämättä enää ihan heti usko että voi muka tehdä kokopäivätyötä ja olla silti aamusta iltaan läsnä tällä palstalla kellon aikaan katsomatta. Hiihtoloma viikot toki menossa, mutta en siltikään nyt ihan usko.
Joten jos töissä ei käydä yleensäkään niin tuskin sitä työaikaakaan pääsee tällöin liiaksi kertymään.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaa lastenhoitajasta.
Vain sialle vo
No mutta tälläkin logiikalla äkkiä ajateltuna miehen pitäisi tällöin olla porsas eikä sika 🤔 ainakin siihen asti että aika jättää omasta isästä...
Ihan vaan samantasoinen vastaus samantasoiseen aloitukseen :DD mä en voi ottaa tällaisia juttuja vakavasti kun tiedän miten naisen ja miehen lisääntyminen tosiasiassa menee.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat rahat naiselle ja miehelle. Korkeintaan yhteinen tili johon molemmat siirtää saman sovitun summan yhteisiin menoihin. Muut rahat on pariskunnan osapuolten omia ja näin ollen vapaasti käytettävissä kuten itse haluaa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset päättävät kuka saa lähestyä."
Kyllä ja olisikin virkistävää kuulla jonkun miehen kysyvän ensimmäisenä että "millaisia urasuunnitelmia sinulla on" eikä vain sen "hyvä perse". Voisin hyvin kiinnostua eri lähtökohdista lähestyvästä miehestä vaikka ei muuten olisikaan ensikatsomalla minun tyyppiäni.
Oletko ajatellut että voisit jotenkin korostaa osaamistasi, eikä persettäsi?
Tämähän nyt on naisille aivan täysin mahdotonta. Ilmeisesti jopa luonnonvastaista, niin suosittua sen perseen esittely on.
Vierailija kirjoitti:
Täällä huudellaan jätä se sika vaikka kyse olisi anopista, lapsesta, kissasta, työpaikasta tai huonekasvista.
Ajattelun laiskuutta ja argumentointi taidon puutetta. Ymmärrän korkeintaan "humoristisen" näkökulman mutta siltikin pidän tällaisia lausuntoja älyllisenä alisuoriutumisena. Tietää heti ettei tarvitse enempää tuhlata aikaansa tutustuakseen näiden laukojiin :D
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset päättävät kuka saa lähestyä."
Kyllä ja olisikin virkistävää kuulla jonkun miehen kysyvän ensimmäisenä että "millaisia urasuunnitelmia sinulla on" eikä vain sen "hyvä perse". Voisin hyvin kiinnostua eri lähtökohdista lähestyvästä miehestä vaikka ei muuten olisikaan ensikatsomalla minun tyyppiäni.
Oletko ajatellut että voisit jotenkin korostaa osaamistasi, eikä persettäsi?
Tämähän nyt on naisille aivan täysin mahdotonta. Ilmeisesti jopa luonnonvastaista, niin suosittua sen perseen esittely on.
Ja jos mies kiinnittää huomion naisen ulkoisiin avuihin, niin se on naisen syy ja vika. :Dd logiikka on taas 6/5....
Minä sain aikanaan mieheltä vastauksen "miellytit silmää ja ajattelumme kohtasi" tässä järjestyksessä. En loukkaantunut, otin huumorilla ja ymmärsin pointin. Ja ei siinä, kyllä hänkin miellytti silmääni, en kai muuten olisi lähtenyt kokeilemaan kohtaako ajattelukin 🤔 ei naisen tarvitse mitään esitellä. Mies huomaa ihan itse jos on jotain mikä niin sanotusti silmää miellyttää :)
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Palstatotuus, miehet ovat sikoja. Täällähän on vuosien ajan epäinhimillistetty miehiä kutsumalla niitä sioiksi.
Se tekee niiden sikojen kanssa parittelevista... arvasit! Emakoita. Ja mitä emakot tekevät"
En ole ikinä haukkunut yhtään miestä siaksi. Se ei estä sinua kutsumasta minua emakoksi. Miten tää menee sit muissa yleistyksissä. Voinko samaan syssyyn kutsua sinua väkivaltaiseksi....raiskuriksi...pe...
Tietysti voi, ja niin teetkin. Sinä näissä miesvihaketjuissa riehut, turha kiistää kun sun tyylin tunnistaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Palstatotuus, miehet ovat sikoja. Täällähän on vuosien ajan epäinhimillistetty miehiä kutsumalla niitä sioiksi.
Se tekee niiden sikojen kanssa parittelevista... arvasit! Emakoita. Ja mitä emakot tekevät?
Okei. No ehkä tässä tietysti taas pätee se että kaltaiset toisensa löytävät, muuta logiikkaa en tähän johtopäätelmään äkkiseltään keksi 🤔
T. Nainen KTM ja PS
No onhan se hauska nimitellä miehiä sioiksi. Tiesitkö että siitä on tehty gradukin?
Ideologinen kuilu? Haistakkee huilu! 😅 Korkeintaan käytöstapojen puutetta nk. miehillä: Vähemmän manosphereä ja enemmän töitä, kyllä se siittä lutviuthuu!