Miksi ei ole julistettu jo kansallista hätätilaa, kun suomalaiset ei enää pääse lääkäriin?!
Nyt on jo Suomessa tilanne niin katastrofaalinen että tavalliset suomalaiset ei enää pääse jopa vuosiin lääkäriin, vaikka olisi tarve. Samaan aikaan ulkomaalaiset kyllä pääsevät Suomessa vastaanotolle, vaikkei lääkäreitä edes olisi niin aina löytyy ukrainalaisille ja muslimeille semmoisia.
En päässyt viime vuonna kertaakaan lääkärin vastaanotolle, lääkäri vain soitti. Olen monisairas ja minulla on paljon ilmaantunut uusia oireita ja olisi tärkeää että lääkäri voisi mut livenä nähdä. Mutta hoitajan mukaan en pääse lääkärin vastaanotolle ehkä tänäkään vuonna, kun lääkäreitä on kuulemma nyt vain 2 ja monta kuntaa palvelevat.
Tämä on järkyttävää kun tämän tajuaa, että tässä ollaan tavallaan nyt ihan oman onnen varassa. Olkaa onnellisia te joilla on työterveudenhuolto. "Hyvinvointialueilla" me jotka ei olla työssä, kuollaan ennen kuin saadaan terkkarista lääkäriaika, ainakin minun pahoinvointialueella.
Miksi ei ole julistettu jo kansallista hätätilaa, jos tilanne on näin paha?
Täytyy nyt sanoa tähän loppuun presidentilliset sanat, koska nyt jos koska on hyvä hetki tulla uskoon. Herran hallussa nääs tässä monet ollaan, kukaan ei auta, ellet oo ulkomaalainen, täytyy vaan rukoilla vissiin. Eli:
Jumalan siunausta.
Kommentit (172)
Huomannut saman, ja mitä tekee VALHEIN maahamme saapuvat ,, osa ei edes mene verovaroin kustannettuun yksityiseen ja kalliiksi tuleelinkki: lue lue https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1558857
Kyllä.
Suomi tuhottiin ensin Marin ex viisikko hallinnon voimin 2020-2023 ja suomalaisten talous ja ostovoima tuhoutui samalla... ja Orpon hallinto vielä jatkaa poistamalla tukia 2023-2024...
Kyyti on nyt kylmää, WEF miljardöörien laatimaa köyhdyttämisen agendaa on ajettu jo vuodet 2020-2024 ja se näkyy kaikessa Suomessa...
Oikeistohallitusta ei kiinnosta muu kuin oman osakesalkun kasvattaminen.
jaa-a tänään käytiin hakemassa jäykkäkouristusrokotteen uusinta ja samalla siinä luukulla valitin kättäni niin heti löytyi aika fyssärille, ensiviikon torstaina arvioon tarviiko lääkäriä vai ei. Puolisolle järjestyi saman tien maaliskuulle , kuten ennenkin, labrat vuosikokeet. Ihan paikallisessa terkkarissa.
Palvelusetelillä pääsee kyllä ihan missä päin Suomea tahansa . Haiskahtaa valheelta.
Osittain olet oikeassa. Työvoimapulan nimissä halutaan korvata vanhenevaa eläkkeelle jäävää väestöä ulkomaisella väellä.
Terveyskeskuksessa istuu kuitenkin aina vanhusporukkaa jostain maailman toiselta puolelta, että eikö meitä vanhoja monisairaita ole jo muutenkin liikaa täällä?
Täällä pohjoisessa asuessa kuulemma ihminen saastuttaakin enemmän. Toki enhän tiedä, josko eläkkeensä saavat sieltä afganistaniasta tjs. ja itse olenkin pelkkä tyhmä työeläkeläinen. Sopimattomia tämmöiset mietteet.
Pitäskö lääkärit kutsua palvelukseen, kunnes tilanne helpottaa.
On tää todellisuus Suomessa ihan Twilight Zonea nykyään.
Voimia kaikille sairauksien ja epätietoisuuden kanssa kamppaileville! Ette oo yksin.
Kyllä olen päässyt lääkäriin tai saanut apua puhelimessa. Ihme valheita levitään.
Kaksi päivää sitten kävin julkisella lääkärissä, vaikka yksityisellekin voisi periaatteessa mennä.
Tilanne on helpompi siellä, missä lääkäritkin haluavat asua. Ei täällä ulkomaalaiset ole millään ohituskaistalla. Lääkärit eivät vain itse halua tehdä sijaisuuksia saati sitten muuttaa jonnekin peräseinäjoelle.
Terveisin espoolainen.
Suomi on jo pohjolan banaanivaltio ja alkaa olemaan pohjasakkaa koko Euroopassakin. Eihän me edes olla mikään länsimaa, vaikka meille sitä on yritetty hokea. Jos Suomi kuuluu itsestäänselvästi länteen, miksi sitä sitten pitää koko ajan meille päättäjien toimesta muistutella ja vakuutella?
Vierailija kirjoitti:
Suomi on jo pohjolan banaanivaltio ja alkaa olemaan pohjasakkaa koko Euroopassakin. Eihän me edes olla mikään länsimaa, vaikka meille sitä on yritetty hokea. Jos Suomi kuuluu itsestäänselvästi länteen, miksi sitä sitten pitää koko ajan meille päättäjien toimesta muistutella ja vakuutella?
No ei koko Suomi ole banaanivaltio, ainoastaan Pähkinäsaaren rajan turaanipuolella on banaanivaltio joka imee kehittyneen puolen kuiviin kaikista resursseista ja yhteisestä hyvästä.
Olisiko jotain todisteita esittää väitteelle muslimien pääsystä lääkäriin jonojen ohi?
Lääkärille pääsy ei auta yleensä, koska pitäisi olla usein yksityinen erikoislääkäri suoraan, ultra, labra, kuvannus, gyne tai pientoimenpide. Muu on turhaa juoksutusta. Yleislääkäri ei ole kaiken lääkäri. Paitsi ehkä sua voisi auttaa. Julkisen apu on aina rajattua?
Minäkin kun yritän lääkäriin, niin joko aikoja ei ole tai hoitaja antaa hoitaja-ajan. Sitten lääkäri juosten kusten käy katsomassa potilasta/minua sillä hoitaja-ajalla. Tätäkö on verovaroin kustannettu terveyskeskus hoito?
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa linkki iizzzzlamistien hyysäämisestä.
Mikä ihmeen linkki? Koko ketjussa on yksi linkki, siellä ei puhuta mitään mainitsemastasi ryhmästä tai kenenkään hyysäämisestä eikä se muutenkaan tue ensimmäistäkään ap:n väitettä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jotain todisteita esittää väitteelle muslimien pääsystä lääkäriin jonojen ohi?
Nää on just näitä maalaisten vainoharhoja. Kipeetä sakkia. Tarttis kyllä apua, mutta ei ihme ettei kukaan halua mennä hoitamaan tuollaisia ihmisiä.
Jos pääset , valita olevasi kipeä homeesta. Sen jälkeen ei tarvi vaivautua, olet omillasi. Apua et saa vaikka kävisitkin terveydenhuollossa
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kun yritän lääkäriin, niin joko aikoja ei ole tai hoitaja antaa hoitaja-ajan. Sitten lääkäri juosten kusten käy katsomassa potilasta/minua sillä hoitaja-ajalla. Tätäkö on verovaroin kustannettu terveyskeskus hoito?
No just tätä se on, kun nettosaajia on enemmän kuin nettomaksajia ja ikärakenne on tällainen.
Me asumme suomessa ei täällä kansalaiselle ole mitään arvoa. Tavallinen kansalainen on vain arvoton tulonlähde