Lidl ei pysty kilpailemaan S-ryhmän Coop tuotteiden hinnoilla
Tuleeko minusta nyt S-ryhmän asiakas..
Esim.
Coop X-tra tomaattimurka 0,37 senttiä
Lidl halvin 0,79 senttiä
Coop mozzarella raaste 1,34 euroa
Lidl mozzarella raaste.. tais olla jotan 1,8 euroa
Kommentit (93)
Coop ei ole S-ryhmän omistama tuotemerkki. Ihan vaan tiedoksi. Nyt bisset tulee ulkomailta eikä Suomesta niinku Rainbow.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatu on tärkeää, siksi Lidl.
Juuri siksi ei Lidl.
Esim. paprikat ja mandariinit jo ostoa seuraavana päivänä homeessa.
Jauheliha on pari kertaa ollut pilalla jo ostopäivänä. Aspa syytti siitä minua. Kummasti muulta ostetut jauhelihat säilyvät minulla pidempäänkin kuin päivän.
Erikoista. Olen ostanut monta kertaa. Ei ole koskaan ollut vastaavia ongelmia. Olisko jauhelihapussissa ollut pieni reikä? Lidlissä on tosi pitkät päiväykset kanoissa ja lihoissa.
Ei ollut reikiä, eikä tosiaan ollut yksittäinen kerta.
Ja kun nämä pilaantumisongelmat ei ole Lidlin ainoita miinuksia, niin olen lopettanut kokonaan siellä käymisen.
Prismasta löytyy kaikki ilman säätöä, mitään ei jää listalta puuttumaan, ei edes kampanjatuotteita, vaihtoehtoja löytyy, ei ole ahdasta, kassoja ei suljeta nenän edestä jne.
Mulle on aivan sama vaikka Lidl-fanit on eri mieltä, käykää toki siellä jos koette saavanne haluamanne, minä en.
Ja äläpä puhu paskaa S-botti. Lidlin halvin tomaattimurska on 30-40 snt. Valehtelet.
No esimerkiksi se Coopin tomaattimurska on ihan paskaa, joten jää ostamatta ihan sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi ei Lidl.
Jauheliha on pari kertaa ollut pilalla jo ostopäivänä. Aspa syytti siitä minua. Kummasti muulta ostetut jauhelihat säilyvät minulla pidempäänkin kuin päivän.
Erikoista. Olen ostanut monta kertaa. Ei ole koskaan ollut vastaavia ongelmia. Olisko jauhelihapussissa ollut pieni reikä? Lidlissä on tosi pitkät päiväykset kanoissa ja lihoissa.
Tai sitten joku keksii vähän tarinoita taas Lidliä haukkuakseen.
Sehän tämän aloituksenkin pointti on :)
Mitä ihmettä? Sun elämä saattaa olla niin tylsä että valehtelisit niinkin älyttömästä asiasta.
Mulla ei ole muutenkaan tapana valehdella mut turhahan sitä on jollekin netissä selittää.
Usko mitä haluat tai älä usko, mutta voitko kuvitella, vaikka jotain ei olis tapahtunut sun kohdalla niin jonkun muun kohdalla on saattanut tapahtuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi ei Lidl.
Liha täytyy tarkistaa siellä kaupassa jo, ettei ole pilalla. Aina välillä tulee heikompia eriä. Jauheliha jossa on mennyt viimeinen käyttäpäivä eilen näyttää ihan punaiselta, sellanen jauheliha joka menee huomenna pilalle näyttää harmaalle. Oletko katsonut, että jääkaappi on puhdistettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi ei Lidl.
Liha täytyy tarkistaa siellä kaupassa jo, ettei ole pilalla. Aina välillä tulee heikompia eriä. Jauheliha jossa on mennyt viimeinen käyttäpäivä eilen näyttää ihan punaiselta, sellanen jauheliha joka menee huomenna pilalle näyttää harmaalle. Oletko katsonut, että jääkaappi on puhdistettu?
Voi haloo. Sieltä tulee täti kädestä pitäen opastamaan.
Mä olen n. 25 vuoden aikana aika hitosti ehtinyt jauhelihaa ostella. Olet siis samaa mieltä kuin aspa, asiakkaan vika. Mistähän syystä en sitten tee samoja virheitä muiden kauppojen jauhelihojen kanssa?? Vai oisko kuitenkin jossain muualla vika kuin asiakkaan tavoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo coopit on ihan paskaa.
Lidlissä kaikki on priimaa 10+ laatua.
Riippuu aika paljon tuotteista. Esim s-rymän paprikat tulee ilmeisesti Ukrainasta, koska ovat jääneet tankin alle.
Vierailija kirjoitti:
Coop ei ole S-ryhmän omistama tuotemerkki. Ihan vaan tiedoksi. Nyt bisset tulee ulkomailta eikä Suomesta niinku Rainbow.
Coop myymälä on ainakin Haaparannassa, siellä näkyi kesällä olevan Xtra tuotteita myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coop myymälä on ainakin Haaparannassa, siellä näkyi kesällä olevan Xtra tuotteita myynnissä.
COOP on Ruotsalainen kauppaketju, eikä mikään halpakauppakeju.
Coop tuotemerkillä "yhteisostot" nostaa hintoja Suomessakin (markkinatalous):)
Haaparannan Coop, oliviöljyt n100-135 Kr eli 10-13EUR!!!!!!!!!! Huono valinta Coop S ryhmälle ja omistaja-asikkaiden rahatamiselle.
S-Ryhmä boikottiin, niin kauan kuin Taneli Mäkelä imee ja nuolee kusisia sormiaan.
Coop mozzarellaraaste on ainakin ihan hyvää.
Siis mitä? Katsoin S-ryhmän kaupan, eli Helsingin Triplan Prisman hinnan. Coop tomaattimurska 400 g
0,79 €
1,98 €/kg
https://www.s-kaupat.fi/tuote/coop-tomaattimurska-400-g/7340011476054
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Katsoin S-ryhmän kaupan, eli Helsingin Triplan Prisman hinnan. Coop tomaattimurska 400 g
0,79 €
1,98 €/kghttps://www.s-kaupat.fi/tuote/coop-tomaattimurska-400-g/7340011476054
Tässä vielä Coop-tomaattimurskan tuotetiedot. 65% tomaattia kun esim. Mutti Poloassa on 99,8%.
"Maustamaton Coop-tomaattimurska. Ei lisättyä suolaa ja sokeria. Sisältää luontaisesti sokereita.
Valmistusmaa
Italia
Ainesosat
AINESOSAT: Kuorittu ja murskattu tomaatti 65% (Italia), tomaattitäysmehu 35% (tomaatti: Italia), happamuudensäätöaine (E 330).
Valmistaja
La Doria"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0,79 €
Tässä vielä Coop-tomaattimurskan tuotetiedot. 65% tomaattia kun esim. Mutti Poloassa on 99,8%.
"Maustamaton Coop-tomaattimurska. Ei lisättyä suolaa ja sokeria. Sisältää luontaisesti sokereita.
Valmistusmaa
Italia
AinesosatAINESOSAT: Kuorittu ja murskattu tomaatti 65% (Italia), tomaattitäysmehu 35% (tomaatti: Italia), happamuudensäätöaine (E 330).
Valmistaja
La Doria"
Eipä ihme, että Coop maistuu vetiseltä. Toisin sanoen, Coop-tomaattimurska on kalliimpaa. Maksat varasinaisesta tomaatista 3,05 euroa kilolta kun taas Mutti maksaa 2,38 tomaattikilo.
Lidlillä on laajempi paistopistevalikoima ja tuotteita joita ei myydä muissa suomalaisissa kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi ei Lidl.
Jopa Lidlistä ostetut porkkanat mätänee jääkaapissa pussiin.
Vierailija kirjoitti:
0,79 €
https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-tomaattimurska-400-g/7340011482772
Oikeastaan aivan sama kunhan tavara ei ole kotimaista niin siitä ei tarvitse maksaa suomi-lisää.
Tai sitten joku keksii vähän tarinoita taas Lidliä haukkuakseen.
Sehän tämän aloituksenkin pointti on :)