Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut pukeutua 1-3 numeroa liian suuriin vaatteisiin ja se tuntuu ihanalta!

Vierailija
06.01.2024 |

Olo tuntuu paljon vapautuneemmalta ja laihemmalta, kun 34/36 -kokoisena käytän nyt 38/40/42 koon vaatteita! Suositellen kaikille, joiden elämäntehtävä on jokin muu kuin miesten miellyttäminen käyttämällä muodot paljastavia istuvia asuja!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En tykkää yhtään väärän kokoisista vaatteista. Ihan yhtä epämukavaa jos vaate roikkuu muodottomana päällä tai jopa valuu vyötäröltä.

Mikään ei näytä paremmalta kuin oikeankokoinen vaate joka on tyyliltään oma. 

Vierailija
2/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kokoa 34, 36, . Missä ne muodot on. Olet siro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne vaatteet valita tilanteen ja käyttötarkoituksen mukaan. Ja siis meillä normaaleilla naisilla se käyttötarkoitus ei ole miesten miellyttäminen, kuten aloittajalla oli.

Vierailija
4/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kokoa isommat toppahousut ja kas kummaa kun näyttää hoikemmalta kuin ei vaate nuole ihoa vaan luonnollisesti laskeutuu paikoilleen ja tilaa on turvota päivän aikana.

Vierailija
5/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis kestä enää yhtään sitä tunnetta että vaate rajoittaa liikeratoja ja tuntuu kireältä liikkuessa mistään kohtaa. Käytän kuitenkin usein vyötä ja paita on housujen sisällä, haluanhan osoittaa että olen kuitenkin hoikka enkä mikään paksulainen. Mikään ei ole yhtä ällöttävää kuin se näky kun ihmisellä on niin kireät vaatteet että läskit näkyvät vaatteet päälläkin. 

ap

Vierailija
6/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis kestä enää yhtään sitä tunnetta että vaate rajoittaa liikeratoja ja tuntuu kireältä liikkuessa mistään kohtaa. Käytän kuitenkin usein vyötä ja paita on housujen sisällä, haluanhan osoittaa että olen kuitenkin hoikka enkä mikään paksulainen. Mikään ei ole yhtä ällöttävää kuin se näky kun ihmisellä on niin kireät vaatteet että läskit näkyvät vaatteet päälläkin. 

ap

Ehkäpä olet löytänyt nyt ne oikean kokoiset vaatteet? Suuri osa ihmisistä pukeutuu vääriin kokoihin kun paino ei ehkä ole noussut, mutta vanhetessa mittasuhteet silti kasvaa koska lihas häviää ja rasva tulee tilalle sekä löysä iho.

Vierailija
7/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne vaatteet valita tilanteen ja käyttötarkoituksen mukaan. Ja siis meillä normaaleilla naisilla se käyttötarkoitus ei ole miesten miellyttäminen, kuten aloittajalla oli.

Me normaalit suomalaiset naiset haluamme miellyttää lähinnä itsemme. Siksi pukeutumisessa on tärkeintä mukavuus.

Vierailija
8/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa ennen ajatellut noin, sillä silloin minulla olisi nyt oikeankokoisoa vaatteita! Nyt kun olen vuosien lihomisen myötä oikeasti se 42-kokoinen, kaikki vanhat vaatteet ovat joko liian pieniä, tai venyvistä materiaaleista tehdyt makkarankuoria. 

Nyt oikeasti pukeutuisin mielelläni löysiin vaatteisiin, mutta koko 46 tällaisen 42-kokoisen päällä on pelkkä muodoton säkki. Näytän että olisin oikeasti satakiloinen. Sen sijaan tuollainen hyvin hoikka ja siro kuin ap voi näyttääkin löysissä vaatteissa tosi hyvältä. 

Vierailija
9/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti helpottaa. Pieni voi olla hankala.

Vierailija
10/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin eilen XL-koon vaatteita, vaikka oma kokoni on S. Ei haittaa olla säkkeihin pukeutuva täti. 

Vierailija
11/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan olet alkanut pukeutumaan OIKEASTI sinun kokoisillesi tarkoitettuhin oikean kokoisiin vaatteisiin.

Vierailija
12/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa ennen ajatellut noin, sillä silloin minulla olisi nyt oikeankokoisoa vaatteita! Nyt kun olen vuosien lihomisen myötä oikeasti se 42-kokoinen, kaikki vanhat vaatteet ovat joko liian pieniä, tai venyvistä materiaaleista tehdyt makkarankuoria. 

Nyt oikeasti pukeutuisin mielelläni löysiin vaatteisiin, mutta koko 46 tällaisen 42-kokoisen päällä on pelkkä muodoton säkki. Näytän että olisin oikeasti satakiloinen. Sen sijaan tuollainen hyvin hoikka ja siro kuin ap voi näyttääkin löysissä vaatteissa tosi hyvältä. 

Kalliimmissa vaatteissa on enemmän muotoilevaa leikkausta joten se isokin koko istuu kivasti päälle.

Vierailija
13/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimpien ap:n viestien perusteella tarkoitus taisikin olla vain päästä kehumaan omaa itseä ja haukkumaan läskejä.

Vierailija
14/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli aloittaja on alkanut vihdoin pukeutumaan oikean kokoisiin vaatteisiin.

Vierailija
15/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti ole oikeasti kokoa 42, kun mittani ovat 163cm ja 51kg. Vai yhäkö niin väität? 

Ap 

Vierailija
16/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vaihdoin over-size vaatteisiin ja lihoin huomaamattani 5 kg. Mikään ei kiristänyt, eikä tule peilin edessä alusvaatteilla keimailtua. Ennnen sitä käytin "oikean kokoisia" vaatteita, ja heti huomasi jos alkoi housun vyötärö kiristää, sitä automaattisesti kiinnitti huomiota syömisiinsä.

Vierailija
17/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puet nyt oikeaa kokoa etkä ahtaudu liian pieniin vaatteisiin

Vierailija
18/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia koska en halua olla näkyvillä miehille .terv. 175cm/ 60 kg.nainen 

Vierailija
19/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan tyypit täällä väittävät että mitoilla 163/51 nainen on kokoa 40/42? LOL. 

ap

Vierailija
20/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tehnyt noin. En paljastele itseäni.

N54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä