Kolistelen rautoja salilla ja käyrän steroideja siksi, että näytän paremmalta naisten silmissä
Nuorempana en käynyt kuntosalilla. Olin aika pullapoika vielä tuolloin. Joskus 30-vuotiaana kiinnostuin kuntosalista. Nyt 38-vuotiaana aloitin ensimmäisen dopingkuurini.
Aina väitetään, ettei kropalla ja vartalolla ole merkitystä naisten silmissä, mutta se on paskapuhetta.
Ei silloin nuorempanakaan naiset olleet kiinnostuneita. Ei ollut merkitystä olinko mukava, sulkeutunut tai tyly. Naiset pysyivät etäisinä olentoina.
Kun hartiat ovat saaneet leveyttä, rintalihakset kehittyneet jne niin huomiota on alkanut tulla ihan eri tavalla. Söpöjä hymyjä ja kulmien alta ihastelua. Ei tämmöisrä ollut pullapoikana parikymppisenä.
Kommentit (81)
En todellakaan haluaisi kumppanikseni miestä joka käyttää steroideja, heistä tulee räjähdysherkkiä ja menevät nollasta sataan alle sekunnissa jos jokin asia ärsyttää..
Olet kai kuullut, että Äo:n ja hauiksen ympärysmitan tulo on vakio.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan haluaisi kumppanikseni miestä joka käyttää steroideja, heistä tulee räjähdysherkkiä ja menevät nollasta sataan alle sekunnissa jos jokin asia ärsyttää..
Ei tule, jos pitää järjen annoskoossa eikä lähde lapasesta. Monella ei tule mitään ihmeellisiä sivuvaikutuksia, jos ei ala kiskomaan lätkäkassillista roinaa.
Pidemmän päälle surkastuneet sukuelimet eivät ole parisuhteen eduksi.
Miehet sinusta lihasten vuoksi kiinnostuvat.
Toimii niillä joiden tavoitteena on vain saada nainen riippumatta siitä millainen se nainen on.
Itse en haluaisi sellaista naista joka valitsee minut nimenomaan steroideilla pumpattujen lihasten takia. Mitä minä sellaisella naisella tekisin?
Aika usein liian lihaksikas mies alkaa näyttää sedältä ennen aikojaan ja marsilaiselta. En nyt viittaa sinuun, vaan niitä on nähty kuvissa. Koska massaa tulee liikaa ja turvotusta. Osa näyttää hurjalta, jopa pelottavalta. Mitä jos se vaikuttaa sydämeen? Naiset pelkäävät jotkut, jos osa ei. Jos on teston puutetta ettei tule normaaleja lihaksia, silloinhan jo lääkäri voi määrätä valmisteen. Yleensä miehillä tulee jo luonnostaan riittävästi massaa, kuten naisillekin joilla on luomusti mieshormoneja. Meillä naisille ongelmana voi tosin olla ylipaino joskus, paitsi aina voi hoikentua hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule, jos pitää järjen annoskoossa eikä lähde lapasesta. Monella ei tule mitään ihmeellisiä sivuvaikutuksia, jos ei ala kiskomaan lätkäkassillista roinaa.
Minulle kyse on periaatteesta. Jos mies on valmis käyttämään laittomia keinoja niin se on ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne naiset kiinnostuneet ennen. Ei ollut väliä olitko mukava, tyly vai neutraali.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyse on periaatteesta. Jos mies on valmis käyttämään laittomia keinoja niin se on ehdoton ei.
Doping ei ole laitonta. Omaan käyttöön hallussapito on laillista. Myynri, markkinoijti jne on laitonta kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne naiset kiinnostuneet ennen. Ei ollut väliä olitko mukava, tyly vai neutraali.
ap
Ero johtuu itseluottamuksesta. Luulet olevasi viehättävä ja käyttäydyt sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doping ei ole laitonta. Omaan käyttöön hallussapito on laillista. Myynri, markkinoijti jne on laitonta kylläkin.
Periaatteessa laillista käyttöäkään ei ole ilman laitonta myyntiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudut vielä testosteronikorvaushoitoon. Kaikille roinaajille käy lopulta niin.
No toivotaan että silti aivotoiminta pysyy yllä kun tyhmät ei oo seksikkäitä
ja myös se alakerrassa toimisi terhakkaasti eikä kutistuisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sinä niitä doping-aineita saa käsiisi ilman että joku tekee rikoksen. Ja jos minusta laittomuuksien hyväksyntä on turn-off niin vielä isompi turn-off on kaikenlainen selittely miksi se rikos ei olekaan oikeastaan rikos tai ei ainakaan niin paha asia.
Minä haluan rehdin ja rehellisen miehen, en ketään vilunkipetteriä.
Vierailija kirjoitti:
Joko on hiukset harventunut?
ja muna kutistunut?
Vierailija kirjoitti:
No toivotaan että silti aivotoiminta pysyy yllä kun tyhmät ei oo seksikkäitä
ja myös se alakerrassa toimisi terhakkaasti eikä kutistuisi
Miten selität sitten sen, että kaikilla vähän tyhmemmillä amiksillakin on kauniita naisia? Itse olen koulutukseltani DI. Selitys että tyhmä ei ole seksikäs ei toimi.
ap
On ihan ok käydä salilla ja hankkia lihaksia mutta muista myös oikea liikunnallisuus. Kävely, juoksu, fudis tms tekee hyvää kropalle. Se että jaksaa nostaa 100kg muttei jaksa kävellä 5km ei ole mikään meriitti.
Itse kaipaan tosin parisuhteeseen jotain muuta kuin lihaksia joten jätän noteerauksen siihen yhteen vilkaisuun