Kuusen alla ei ole edes pientä lahjaa mieheltä
Okei okei sanoimme että aikuisille ei osteta, mutta silti pienen paketin tein itse hänelle. Minulle ei ole
Kommentit (23)
Tyly mies. Ei varmaan suklaalevy paljoo maksa?. Mää odotin innoissani mun exältä jotain pientä naistenpäivänä, siis edes suklaapatukkaa, mutta kun tulin iltavuorosta niin totes vaan kylmästi että se oli naistenPÄIVÄ ja nyt on ilta. Pihi mikä mikä pihi.
Tää on just niin naista. "ei osteta toisille" = katsokkin että ostat lahjan mulle.
Vain typerys sopii asioita, joita ei edes itse halua.
Miksi käyttäydyt noin ap? Sovitaan, ettei lahjoja ja sitten kuitenkin sulla paketti miehelle ja jo nyt mökötät kun sulle ei ole pakettia? Teet inhottavasti miehellesi ja taatusti pilaat käytökselläsi koko joulun.
No onhan sillä jotain piilossa sullekkin
Vierailija kirjoitti:
No onhan sillä jotain piilossa sullekkin
Nakkipiilo on liian arkinen juttu lahjaksi.
Mene nukkumaan. Ehkä se paketti on ilmaantunut sinne kuusen alle aamuksi.
Ota pois se sinun lahjasi hänelle ja jätä antamatta. Harmittaa sitten vähemmän, jos hän ei anna lahjaa sinulle.
Puhutaanko nyt aikuisista ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole kuusta.
Ei ole kuusta eikä pillua, enkä juhli amerikkalaista kulutusjuhlaa
Älkää sopiko tuollaista, jos oikeasti haluat lahjan. Kommunikaatio on kaikkien onnistuneiden suhteiden avainasemassa! Onko lapsuudenperheessäsi kenties joku marttyyri, kenen käytöstä nyt tiedostamattasi kopioit?
Vierailija kirjoitti:
Tää on just niin naista. "ei osteta toisille" = katsokkin että ostat lahjan mulle.
Ei osteta aikuisille/toisillemme on ansa. Älkää uskoko jos eukko tuollaista ehdottaa.
Ap, itse pilaat joulun tuolla märinällä ja saat vain miehellesi pahan mielen kun hänellä ei ole sinulle mitään. Niinhän te sovitte? Lahjoja ei hankita.
Mieheni lahjaa minulle ei voi laittaa kuusen alle, koska se lahja on aineeton.
Vierailija kirjoitti:
Saat pienen lahjan sängyssä.
Puleerattua katkarapua.
Iso Jamal saapuu huomenna! Miehesi on aisurina!
Saat pienen lahjan sängyssä.