Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko loukkauksena vai kehena, kun sanotaan, että tuot mieleen Vaahteramäen Eemelin?

Vierailija
30.11.2023 |

Minulla siis kyllä ihan siistit vaatteet, mutta työkaveri sanoi, että tulee Eemeli mieleen ja olen siis nainen

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istutko usein arestissa?

Veditkö työkaverin lipputankoon?

Vierailija
42/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen asia tuo vain on ihan ehdottomasti. Itse ainakin ottaisin ilolla vastaan, jos tuon mieleen iloisen ja kekseliään Eemelin. Keksikää mulle Eemeli-look

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahteramäen Eemeli on symppis. Iloinen, hyväntahtoinen ja toimelias. Isona hänestä tuli kunnanvaltuuston puheenjohtaja. En loukkantuisi. Päinvastoin. 

Vierailija
44/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaahteramäen Eemeli on symppis. Iloinen, hyväntahtoinen ja toimelias. Isona hänestä tuli kunnanvaltuuston puheenjohtaja. En loukkantuisi. Päinvastoin. 

Kolttoset vaan meni joskus vähän yli ja joutui arestiin, vaikka taisi kyllä viihtyä siellä, kun sai tehdä puu-ukkoja

Vierailija
45/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo melkoista kettuilua. Vetäisit työkaveria turpaan!

Vierailija
46/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua sanottii Eemeliksi, kun mulla oli mustat puukengät ja vajaalahkeiset housut. 

Jossain vaiheessaa puukengät ja nilkoista lyhyet housut oli muotia

Vierailija
47/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten on piirretty paljasjaloin kulkevaksi, mutta nauhakengätkin löytyy. Housut on enemmänkin vajaalahkeiset kuin selvät polvihousut. Tulee fiilis lyhyiksi jääneistä pitkistä housuista.

Eemelistä tulee ulkonäöllisesti mieleen vaalea pellavatukka, siniset silmät ja mössykkä. Käytöksen puolesta reipas touhottaja, jolle sattuu ja tapahtuu. Että kumpaa puolta on työkaveri tarkoittanut?

Minä ainakin olen touhottaja, jolle aina sattuu ja tapahtuu. Onneksi meillä ei ole kotona verstashuonetta :)

Vielä puuttuisikin, kun kotona sanoittaisiin, että "Nyt äiti verstashuoneeseen mars" :D

Kyllä tekisi hyvää monelle aikuisellekin, joutua verstashuoneeseen istumaan. 

Vierailija
48/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun vanhempi on tuhma, niin viedään korvanipukasta arestiin istumaan :D Mahtaisi siinä lapsilla olla nauramista.

Vierailija
49/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun vanhempi on tuhma, niin viedään korvanipukasta arestiin istumaan :D Mahtaisi siinä lapsilla olla nauramista.

Istuisin arestissa varmaan joka päivä :))

Vierailija
50/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemeli oli ärsyttävä kakara.

Vierailija
51/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eemeli oli ärsyttävä kakara.

Eikä ollut, vaan ajattelevainen ja vilkas. Väärin ymmärretty.

Vierailija
52/54 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua sanottii Eemeliksi, kun mulla oli mustat puukengät ja vajaalahkeiset housut. 

Jossain vaiheessaa puukengät ja nilkoista lyhyet housut oli muotia

Niin oli. Farkut vaan lahkeesta saksilla poikki.

Vierailija
53/54 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolttoset vaan meni joskus vähän yli ja joutui arestiin, vaikka taisi kyllä viihtyä siellä, kun sai tehdä puu-ukkoja

Emil tarkoitti kaikilla aina ihan hyvää. Asiat vaan meni välillä pieleen ja täyshullu isä veti kilarit herkästi. Mä en ymmärrä mistä sai aikoinaan leiman jonakin pahantekijänä tai keppostelijana. Juu juu ja puhutaan kuvitteellisesta hahmosta, mutta elokuvissa pojan kultainen sydän tulee hyvin esille!

Vierailija
54/54 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuotakin sitten jo moralisoidaan isänsä kurin takia mikä kauhistus nyt nykyaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä