Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Politiikan tutkija Hanna Wass ei uskalla laskea kauneuteen käyttämäänsä summaa

Vierailija
24.11.2023 |

Kommentit (311)

Vierailija
81/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Hanna Wass on oikein edustava ja tyylikäs sekä ikäisekseen hyvännäköinen. Hänellä on hyvät sääret ja hän tietää sen ja tuo niitä esiin. En ymmärrä pinkistä leningistä syntynyttä kohua. Ilmeisesti Suomessa kaikkien pitää pukeutua (Marimekon) kaapuihin, jotta ei herätetä tunteita. Kohta täällä vaaditaan naisilta burkaa.

Vierailija
82/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ajattelen, että jokaisella saa olla oma tyyli ja ihanaa, kun uskaltaa pukeutua juuri niin kuin haluaa, mutta... Onhan tuo nyt sanottava, että jos se tyyli on napattu amerikkalaisen poliisisarjan ilotyttökadulta, niin... Näyttää kamalalta ja syö hänen ammatillista uskottavuuttaan, ei sille mitään mahda. 

Ikää ihmettelen. On saman ikäinen (s. -77) kuin minä, mutta jos näkisin kasvokuvan jossakin, niin arvioisin noin kymmenen vuotta vanhemmaksi. 

Luulet vaan itse että näytät nuoremmalta.

Mä oon 35 ja luulin että tuo Hanna Wass on joku 70

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää helposti 58-vuotiaalta. En ymmärrä, miksi hän haluaa niin kovasti tuoda näitä ulkonäköjuttuja esiin julkisuudessa. Eikös tämä ollut siinä Hesarin nakukuvassakin vähän aikaa sitten? 

No ei näytä 🤣

Sorry, luulin että on joku  lähemmäs 70 vuotias 🤔

Vierailija
84/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hänen tyyli on kiva ja hänelle sopiva. Olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä tuosta, että ihmiset saavat ja voivat halutessaan pukeutua miten tykkäävät, ja jos se tykkääminen ei satu osumaan hillittyyn hipster-tyyliin kuten yliopiston työntekijöillä usein, niin hyvä vaan. Siis hyvä, että on poikkeuksia joukossa ja erilaisiakin tyylejä. Rohkeita ja persoonallisiakin. 

Mitä ikään tulee, niin jokainen ikääntyy omassa tahdissaan. Tuon ikäisillä miehillä on monillakin jo huomattavan vanhentunut look, tulee mieleen esim. Joaquin Phoenix.

Naiset näitä ikääntymisen merkkejä yleensä enempi yrittää peitellä, mutta mielestäni ei tarvitsisi. Mieluummin hakee piristystä lookiin juurikin kivoista vaatteista ja urheilusta, kuin mistään pistoksista ja muusta peittelystä. 

Vierailija
85/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina Aitolehti on viisi vuotta häntä nuorempi, mutta omaa kurtumman ihon.

Entäs Anni ihamäki Hautala, huh Hu, vasta 40, mutta ihoanalyysin mukaan 54.

entäs Virpi sarasvuo 47? Ihoanalyysin tulos 53.

sitten Kuustosen tytöt vanhan näköisiä jo 35+ entäs helmileena Nummela 35.. syvät uurteet..

Sinäkö ne "analyysit" olet tehnyt?

Tulee mieleen ilmaisen kasvohoidon yhteydessä tehty ihoananalyysi. Kesakkoinen ihoni tulkittiin kännykkäkuvan perusteella maksaläiskäiseksi ja vanhan ihmisen ihoksi. Sellainen ihoanalyysi. 

Vierailija
86/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan kaunis nainen.  En ole kiinnittänyt huomiota, siis nähnyt missään televisio-ohjelmassakaan tms., nyt vaan näissä kuvissa.  Ihan ookoon näköinen, mutta nuo hiukset.  Ne on sellaiset kuin mulla silloin, kun en ole laittanut niitä mitenkään, lähinnä aamulla ylös noustessa.

Vaatteisiin en ota kantaa ja itse ainakin tuossa iässä olin ehkä hoikemmassakin kunnossa.  Olen aina ollut laiheliini, mutta nyt on ikä tuonut kiloja.  Olen jo 70 v.

Vierailija
87/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää helposti 58-vuotiaalta. En ymmärrä, miksi hän haluaa niin kovasti tuoda näitä ulkonäköjuttuja esiin julkisuudessa. Eikös tämä ollut siinä Hesarin nakukuvassakin vähän aikaa sitten? 

Sama syndrooma kuin sillä oopperalaulajalla?

Vierailija
88/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän ilkeitä ja raakoja kommentteja. Kyllä minäkin vähän tuosta iästä yllätyin, mutta kukin on sen näköinen kuin on. Ja vaatetus ja tyyli on ihan omia asioita, hampaista nyt puhumattakaan. Kyllä teillä on päässä vikaa kun näitä kommentteja lukee. Toivottavasti ei ole lapsia.

Vierailija
89/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne häntä, kuvien perusteella katsoin, että on nuorekas 6-kymppinen. Mutta hän onki 46v eli 10v mua nuorempi! Ei ne isotkaan rahasummat siis nuoruutta takaa.

Myös noi vaatteet on valittu vain siksi, että värit on rohkeita - ei siksi, että ne pukisi häntä. Värit syö hänestä kaiken energian ja elävyyden. 

Luulisi, että 46v olisi jo löytänyt itselleen hyvät värit. Ennemmin epäkypsän ihmisen touhua valita vaatteita shokeeratakseen. Ja vähän ylimielisen kuvan antaa kuvitellessaan "murtavansa" jotain yliopistomaailman pukeutumiskoodeja. Jos menee A-studioon tyrkkymekossa on tyrkky, eikä milään rajojen rikkoja-kspinallinen.

Vierailija
90/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän sanonut ps-kannattajista pahasti kun noin sylettää?

Huom: Panisin himoiten. 

Samoin (panisin), tosin uskistausta vähän häiritsee

Vierailija
91/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Hanna Wass on oikein edustava ja tyylikäs sekä ikäisekseen hyvännäköinen. Hänellä on hyvät sääret ja hän tietää sen ja tuo niitä esiin. En ymmärrä pinkistä leningistä syntynyttä kohua. Ilmeisesti Suomessa kaikkien pitää pukeutua (Marimekon) kaapuihin, jotta ei herätetä tunteita. Kohta täällä vaaditaan naisilta burkaa.

Ei tarvitse pukeutua marimekkoon. Wass on vain mauton. Tykätköön itse vain tyylistään mutta hienostuneen eleganttia tuo ei ole eikä varmaan haluakaan olla vaan jotain dynastia-saippuaoopperaa.

Vierailija
92/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noi hiukset tekee vanhemman vaikutelman? Tv-studion kovissa valoissa kylmänsävyinen vaalea näyttää vaan harmaalta.

Minusta hänellä on kivan persoonallinen tyyli ja upea vartalo. 

Vierailija
93/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin teränsä menettänyt kommentti. Naiset, jotka ovat eri mieltä jostain asiasta, laukovat heti tuon burkha-kommentin. Niinkuin se olisi vastakohtaisuus kaikkeen. Typerää yleistämistä ja huomionhakuisuutta. Tämä Erika Wikmanista lähtien. 

Vierailija
94/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Wass on todella älykäs ja sujuva ilmaisultaan, pidän hänen persoonastaan, mutta täysin tyylitajuton ja mauton habitukseltaan - anteeksi tämä ulkoinen dissaus. Siis ihan viehättävä nainen periaatteessa.

Vierailija
95/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna Wass on todella älykäs ja sujuva ilmaisultaan, pidän hänen persoonastaan, mutta täysin tyylitajuton ja mauton habitukseltaan - anteeksi tämä ulkoinen dissaus. Siis ihan viehättävä nainen periaatteessa.

Jos sillä on asperger? Voimakkaita kiinnostuksen kohteita, tarkka puhetyyli, viihtyy yksin jne.

Vierailija
96/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne korkeasti koulutetut, jotka ovat työläisperheestä, pukeutuvat ihan hassusti. Näin pukeutuminen paljastaa yhteiskuntaluokan.

Wass on käynyt Töölön Yhteiskoulua, joka on yksi pääkaupunkiseudun parhaista kouluista ja yhä yksityiskoulu. Sinne pyrittiin aikanaan kolmannelta luokalta, en tiedä miten on tänään.

t. entinen TYKkiläinen.

Vierailija
97/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Puna yliopisto vanhentaa ihmisen kuin ihmisen. 😁

Vierailija
98/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän ilkeitä ja raakoja kommentteja. Kyllä minäkin vähän tuosta iästä yllätyin, mutta kukin on sen näköinen kuin on. Ja vaatetus ja tyyli on ihan omia asioita, hampaista nyt puhumattakaan. Kyllä teillä on päässä vikaa kun näitä kommentteja lukee. Toivottavasti ei ole lapsia.

Kommentoijatko? 

Vierailija
99/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/search?&q=hanna+wass

Arvatkaapa minkä ikäinen on ja katsokaa sitten vastaus.

Vierailija
100/311 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Ja tuo ristiriita älyn ja anteeksi nyt, mutta ilotyttötyylin, välillä vie uskottavuutta. Ihan kuin edessä olisi kaksi persoonaa älykäs aikuinen nainen ja samalla  epävarma, kypsymätön ja huomiota vaille jäänyt pikku tyttö.