Politiikan tutkija Hanna Wass ei uskalla laskea kauneuteen käyttämäänsä summaa
Ja tässä tulos:
Kommentit (311)
Ihania vaatteita ja kiva naisellinen tyyli! Ei kaikkien tarvitse pukeutua asiallisesti mustaan. Kaunis nainen!
Wass oli käsittänyt väärin saamansa arvostelun siinä A- studiossa, jossa mekosta putosi hiha olkapäältä. Ainakin minä, nainen myöskin, katsoin vähän kauhistuneena ja myötätuntoisena milloin putoaa lisää, kun huomasin ettei hän itse tajunnut mitä tapahtui. En myöskään ole kiinnostunut hänen helmansa pituudesta, mutta kamera näytti häntä sellaisesta kulmasta, että jännitin, milloin pikkarit näkyy.
Eli ihan hänen puolellaan olin ja toivoin vain ettei joudu tosissaan noloon tilanteeseen.
Tyylineuvontaa kaipaisi minustakin noiden kuvien perusteella.
Sinänsä ei ole paha käyttää omia rahojaan vaikka sitten kosmetiikkaan, jos siltä tuntuu. Esim. Japanissa nuoret aikuiset naiset käyttävät palkastaan noin kolmasosan siihen.
Se raha on satsausta omaan hyväänoloon, mielihyvään. Kauneushoidot tuntuvat hyvälle, hellivät eri aisteja. Hyvät tuoksut, ylelliset purkit jne.
Ei sitä vain ulkoista kauneutta ajatellen tehdä.
Kivannäköinen nainen. Hänellä on sanomakin: ei tarvitse piilotella itseään, vaikkei enää näytä nuorelta.
Aira Samulin oli häntä vanhempi, ja paineli menemään minihameessa. Jos tykkää tuollaisista jutuista, se on jokaisen oma asia.
On se hauska, miten Suomessa ei alipukeutumien juurikaan herätä enemmistössä negatiivisia tunteita. Sitten ylipukeutuminen taas herättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan simsakka seitsemänkymppiseksi!
Kädet paljasti iän. Muuten ei kyllä uskoisi.
Kaula ja kasvot myös. Valitettavasti leuan ja suupielten ympäristö menettää kimmoisuuttaan.
Omaan makuuni liikaa meikkiä. Kaunishan hän on, vaikka en pidäkään liiasta ulkonäkökeskeisyydestä.
Luitteko jutun?
hänhän sanoo leikittelevänsä tyyleillä,
älkää ottako kaikkea niin vakavasti.
hyvä että joku uskaltaa!
Hauska pukeutumistyyli mielestäni. Mutta hämmästyin kyllä ikää, luulin hyvin säilyneeksi seniori-ikäiseksi. En oikein ole varma mistä johtuu, jokin hiuksissa, meikissä, naaman vaoissa, vartalossa tai olemuksessa viestii 60-70-kymppisestä. Useimmat tuon ikäiset on vielä hyvinkin vereviä.
Mutta vaikuttaa oikein mainiolta tädiltä! Tämä ei ollut kritiikkiä, ihan vaan ihmettelyä.
"Harmi kun on nuo nuoruuteen liittyvät ihanteet...yritänpä nyt näyttää niin nuorelta kuin voin"
Tämä Wassiin liittyvä kommentoiti on kyllä lievästi ärsyttävää. Joo - on jopa nuorempi, kuin minä ja rääsyt on niin kasarilta Halosen alennusmyynnistä, mutta oikeasti kaiken meikin ja sössötyksen ja ristin alta paljastuu ehkä yksi Suomen parhaimmista politiikan tutkijoista ja analysoijista.
Kirkas äly. Jo pelkästään siksi lähtisin kanssaan koska vain treffeille. Vaivaantuisin lähinnä omasta älystäni ja kunnioitan omaa tyyliä . Hyvä Wass!
Paljonko näitä on kaikenmaailman tutkijoita ja dosentteja? Ihan turhia elättejä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin säilynyt kuuskymppinen minusta.
Paitsi että on jutun mukaan alle 50v.
Googletin Hanna Wassin iän ja hämmästyin kovin, että onko hän todellakin melkein 10 vuotta nuorempi Innes-Stubbia... Jokaisella on toki oma makunsa ja tuolla Annassa luki, että Hanna tykkää Dallas tyylistä ja bling-blingistä...
Miltäs teidän hampaanne luomuna näyttäisi?
minä olen hannan ikiä, hampaani ovat 100% luomukunnosssa ja suoremmat, sirommat ja nätimmän väriset kuin monella nuoremmalla, jotka ovat tehneet hampaiden vaikka mitä, vähimmilläänkin epätoivosta vaalentamista.
niin, miltä TE TOSIAAAN ITSE NÄYTÄTTE ESIM. 47 v luomuna..aivan..LOL.