Mies jatkuvasti huonolla tuulella
Äreä töiden takia. Stressiä, kiirettä... Sitten puretaan se koko muuhun perheeseen. Eniten harmittaa lasten puolesta.
Kommentit (29)
Testosteronin hiipuminen aihettaa hiipivää hulluutta miehissä. Eivät muutu. Jätin myös ukkoni heti kun lapset oli tarpeeksi isoja. Uutta zikaa en varmasti ota.
Vierailija kirjoitti:
Testosteronin hiipuminen aihettaa hiipivää hulluutta miehissä. Eivät muutu. Jätin myös ukkoni heti kun lapset oli tarpeeksi isoja. Uutta zikaa en varmasti ota.
Just testosteronihan aiheuttaa raivoa ja sekopäistä käytöstä. Miehet vanhentuessaan muuttuvat rauhallisiksi vanhuksiksi ja ovat enemmän äidillisiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies muuttui kun joutui kahdeksi vuodeksi työttömäksi.
Sitten kun töitä löytyi, niin muuttui takasin kireäksi ikäväksi ihmiseksi.
Irtisanoutui ja totesi ettei enää työnteko kiinnosta. Ei ole väärtiä ja kuulemma kaikki tykkäsi edellisestä työttömästä persoonasta. Minua ei kiinnostanut muuttaa vuokralle ja ei kiinnostanut maksella yksin asuntovelkaa, joten erosin kivasta miehestä talousasioiden vuoksi. Talousasiat menee rakkausasioiden edelle.
Lapsista isä on edelleen kiva ja cool. Pitävät hänestä enemmän kuin minusta. Mielestäni mies on edesvastuuton, kun näyttää lapsille huonoa esimerkkiä heittäytymällä työttömäksi. Meillä miehen työstressit oli sitä että hänen piti ottaa rauhoittavia pitkin viikkoa isoja annoksia ja ennen sitä sai raivokohtauksia työmaalla alaisilleen ja esimiehilleen. Hän mm. nappasi nyrkillä oven läpi ja väänsi nurin liikennemerkin pihalla raivopuuskan iskiessä. Mitään sov
Miksi et alunperin alkanut maksulliseksi, jos talousasiat menee rakkausasioiden edelle?
Yleensä miehet käyttäytyy aggressiivisemmin kun täysikuu lähestyy. Se johtuu nesteistä päässä.
Meillä isoveljeni joka on potkunyrkkeilijä, käy vähän ottamassa mieheni kanssa "palaveria".
Yleensä ei tarvitse kuin mainita omasta lähisukulaisesta, niin hiljenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna seksiä ja ota kellolla aikaa kuinka kauan pysyy tyytyväisenä tämän jälkeen. Avaa haarasi sitten säännöllisesti tyytyväisenä pysytyn mitatun ajan välein.
12 sekuntia.
Ei onnistu, koska miehelle pitää tehdä ruoka, pyykätä vaatteet, maksaa laskut, hieroa harteita, huoltaa ja katsastaa miehen auto...
Eräs mies tekee luettelemasi ja sen lisäksi hoitaa lapset, kaupassakäynnit ja on äreä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies muuttui kun joutui kahdeksi vuodeksi työttömäksi.
Sitten kun töitä löytyi, niin muuttui takasin kireäksi ikäväksi ihmiseksi.
Irtisanoutui ja totesi ettei enää työnteko kiinnosta. Ei ole väärtiä ja kuulemma kaikki tykkäsi edellisestä työttömästä persoonasta. Minua ei kiinnostanut muuttaa vuokralle ja ei kiinnostanut maksella yksin asuntovelkaa, joten erosin kivasta miehestä talousasioiden vuoksi. Talousasiat menee rakkausasioiden edelle.
Lapsista isä on edelleen kiva ja cool. Pitävät hänestä enemmän kuin minusta. Mielestäni mies on edesvastuuton, kun näyttää lapsille huonoa esimerkkiä heittäytymällä työttömäksi. Meillä miehen työstressit oli sitä että hänen piti ottaa rauhoittavia pitkin viikkoa isoja annoksia ja ennen sitä sai raivokohtauksia työmaalla alaisilleen ja esimiehilleen. Hän mm. nappasi nyrkillä oven läpi ja väänsi nurin liikennemerkin pihalla raivopuuskan iskiessä. Mitään sov
Terapian myötä mies tajusi että sinä aiheutat hänelle huonon mielenterveyden ylirealistisilla vaatimuksillasi ja hän ei katsellut sinua nurkissaan. Niin päin se taisi mennä. Häneltä lapset oppivat välttämään nykyajan epäterveellistä työkultuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna seksiä ja ota kellolla aikaa kuinka kauan pysyy tyytyväisenä tämän jälkeen. Avaa haarasi sitten säännöllisesti tyytyväisenä pysytyn mitatun ajan välein.
12 sekuntia.
Ei onnistu, koska miehelle pitää tehdä ruoka, pyykätä vaatteet, maksaa laskut, hieroa harteita, huoltaa ja katsastaa miehen auto...
Eräs mies tekee luettelemasi ja sen lisäksi hoitaa lapset, kaupassakäynnit ja on äreä.
Jaa. Mä teen noi kaikki, siis hoidan lapset, käyn kaupassa, teen ruuat, pyykkään vaatteet, maksan laskut, hieron hartiat, huollan ja katsastan miehen auton, lämmitän talon, pidän anopin hyvällä tuulella jne ja mies on koko ajan kiukkuinen ja äreä. Saa myös sek siä ihan halutessaan. Ei mikään riitä. (olen siis tuo 12 sek. kirjoittaja)
Se pettää. Yrittää kiukuttelemalla saada sua ottamaan eron, niin pääsee itse helpommalla.
Joka ilta mies katuu käytöstään. Olen sanonut monta kertaa, että en hyväksy käytöstä lapsia kohtaan. Hän tiedostaa sen, mutta hänellä ei ole ratkaisua muuttaa käytöstään. Tämä tekee arjesta raskasta. En halua uhata erolla, koska muuten meillä suhde kyllä voi hyvin.
Olen kannustanut panostamaan myös itseensä. Hän vain tuntuu olevan saamaton, ei oikein tartu siihen, vaikka tilaisuus annetaan...