Ei sitten kiinnosta tippaakaan hakea töitä.
Kiinnostuksen puute ei johdu laiskuudesta eikä siitä, ettenkö haluaisi työllistyä, vaan siitä yksinkertaisesta tosiseikasta, että kukaan työnantaja ei tule palkkaamaan minua, vaikka lähettäisin kuinka monta hakemusta tahansa.
Olenhan päälle nelikymppinen ja lihava ja lisäksi työhistoriani ei ole täydellinen
(täydellinen työhistoria:ei pitkiä aukkoja, ei useita määräaikaisuuksia ja kaikki työkokemus samalta alalta)
Haluaisin vain saada sen normaalin vakituisen kokopäivätyön mitä kuulemma 90 prosenttia suomalaisista tekee, mutta mikä minulle on aina ollut mahdotonta saavuttaa.
Kommentit (46)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mihin kaikenlaisiin palveluihin sua on höykytetty? Mulle uhkailtiin, et jos en nyt työllisty, joudun johonkin työvalmennukseen tai työkokeiluun.
Olen päässyt mielestäni aika vähällä. Muutamalla työkkärin järjestämällä kurssilla olen ainakin ollut. Viime vuonna oli työnhakukurssi. Siitä oli oikeasti hyötyä. Siis sen verran hyötyä, että tajusin millaiseksi pelleilyksi työnhaku on mennyt viime vuosina. Se vei lopullisesti kiinnostuksen työnhakuun. Eipä sitä kiinnostusta tosin ollut sitä ennenkään juuri yhtään.
Mäkin oon parilla työnhakukurssilla ollut ja melkosta pelleilyähän se on. Brändäystä, visuaalisia cveitä, korulauseita työhakemuksiin. Piilotyöpaikkojen etsimistä esim verkostojen (hahhahhaa) avulla, sinne tänne soittelua, unelmaduuniksi kehuskelua. Hyvin oon osannu kaiken tehdä, mutta ei se mun paska cv paremmaksi muutu vaikka suklaaks väittäs ja kirsikalla koristelis.
Terv se copypastettaja
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kanssa. Ei ole aikomustakaan alistua kenenkään orjaksi enkä ole muutenkaan niin pinnallinen ihminen, että tekisin rahan takia yhtään mitään.
Mutta ilmeisesti kuitenkin haluat, että muut "orjat" elättää sua ilmaiseksi..?
Ihan sama mitä teet.
No future for you. Kuuntele Sex Pistolsia.
Vierailija wrote:
No future for you. Kuuntele Sex Pistolsia.
Ahdistaako noin paljon lähteä taas huomenna oravanpyörään?
En minäkään jaksa enää hakea töitä. Olen ollut noin 32 eri firmassa töissä. Pätkätöitä olen siis tehnyt 2 viikko-12 kk pätkissä 20 vuoden aikana. En jaksa enää ei kiinnosta hakea pätkätöitä.
Pieni ero noissa duuneissa.
Eikä aio mennä ammattitiskariksi.