Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Isossa Omenassa hyvää jäätelöpaikkaa?

Vierailija
27.10.2023 |

Tekis mieli syödä joku hyvä kermajäätelö

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on yläkerrassa se pirtelöbaati. Oiskohan niiillä ihan jäätelöäkin myynnissä? Soita ja kysy. Ja sitten joku niistä italalaisista mun (näkö)muistini mukaan myy jäätelöä. Oisko se mikä on ihan Finnkinoa vastapäätä? Vähän on nyt arvailua, kun itse en syö jäätelöä ollenkaan.

Vierailija
2/6 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Laihduta

Ei ole tarvetta laihduttaa. Kiitos välittämisestäsi♥️😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siellä on yläkerrassa se pirtelöbaati. Oiskohan niiillä ihan jäätelöäkin myynnissä? Soita ja kysy. Ja sitten joku niistä italalaisista mun (näkö)muistini mukaan myy jäätelöä. Oisko se mikä on ihan Finnkinoa vastapäätä? Vähän on nyt arvailua, kun itse en syö jäätelöä ollenkaan.

Ko. pirtelöbaari meni nurin jo aikaa sitten. 

Vierailija
4/6 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa on monia, varsinkin italialaiset on hyviä!

Vierailija
5/6 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ko. pirtelöbaari meni nurin jo aikaa sitten. 

No en ihmettele, oli se sen verran kallis paikka. Mutta "aikoja sitten" taitaa olla liioittelua, kun kyllä se siinä vielä kesällä oli kun siitä ohi menin.

Vierailija
6/6 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Harvoin kyllä tulee jätskiä täälläkin syötyä, joten en oo yhtään laittanut merkille. Täytyypä käydä katsomassa tarjonta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi