Onko Isossa Omenassa hyvää jäätelöpaikkaa?
Kommentit (6)
Vierailija wrote:
Laihduta
Ei ole tarvetta laihduttaa. Kiitos välittämisestäsi♥️😂
Vierailija wrote:
Siellä on yläkerrassa se pirtelöbaati. Oiskohan niiillä ihan jäätelöäkin myynnissä? Soita ja kysy. Ja sitten joku niistä italalaisista mun (näkö)muistini mukaan myy jäätelöä. Oisko se mikä on ihan Finnkinoa vastapäätä? Vähän on nyt arvailua, kun itse en syö jäätelöä ollenkaan.
Ko. pirtelöbaari meni nurin jo aikaa sitten.
New Yorkissa on monia, varsinkin italialaiset on hyviä!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siellä on yläkerrassa se pirtelöbaati. Oiskohan niiillä ihan jäätelöäkin myynnissä? Soita ja kysy. Ja sitten joku niistä italalaisista mun (näkö)muistini mukaan myy jäätelöä. Oisko se mikä on ihan Finnkinoa vastapäätä? Vähän on nyt arvailua, kun itse en syö jäätelöä ollenkaan.
Ko. pirtelöbaari meni nurin jo aikaa sitten.
No en ihmettele, oli se sen verran kallis paikka. Mutta "aikoja sitten" taitaa olla liioittelua, kun kyllä se siinä vielä kesällä oli kun siitä ohi menin.
Vierailija wrote:
Harvoin kyllä tulee jätskiä täälläkin syötyä, joten en oo yhtään laittanut merkille. Täytyypä käydä katsomassa tarjonta.
Ap