raskaana olevan naisen nainti on ihanaa
se turvonnut märkä kuumana sykkivä turpea pillu ja turvonneet rinnat on parasta mitä tiedän. tätä kun saisi useammin
Kommentit (15)
Vaimo kävi raskausaikoina aina kuuman kuin hellankoukku. Oli aivan kyltymätön. Sama juttu jo heti silloin, kun päätti haluta uuden lapsen. Hänellä ei ollut vaikea houkutella minua tekemaan uutta lasta. Tiesin aina mitä on tulossa. Siksikin meillä on monta lasta. Mutta onneksi vaimo halusi seksiä paljon myös synnytysten välissä ja niiden jälkeen. Hän sai haluamansa katraan ja minä seksiä yllin kyllin.
Painava masu painaa myös pillua tiukemmaksi. Oli ihania aikoja. Muutenkin silloin nainen on naisellisimmillaan. Eikä seksi ollut suorittamista kun eipä se valas paljoa pysty liikkumaan.
Saisipa raskaana olevaa naista joskus vielä
Vierailija kirjoitti:
Joo on, mutta se 9 kk jälkeen tuleva ei yhtään kiva.
9kk jälkeen on ihanaa imeä maitotisua, joten ei olleenkaan huono asia. ;)
Oliko vastasyntyneillä lapsilla kaikilla kuhmuinen pää ?
Löytyisikin raskaana oleva nainen joka ei kotona saa seksiä tarpeeksi ja kävisi luonani silloin tällöin.
Täällä toinen halukas avustaja raskaana ole valle tai imettävälle naiselle. Sinun ehdoilla toiveittesi mukaisesti. 100km säteellä Helsingistä. Enaiokertoakaan@gmail.com
Varsinkin jollekin toiselle raskaana olevaa on hienoa lykkiä.
Kolmannes ihmisistä käy vieraissa. Olisi kiva tietää kuinka moni raskaana oleva käy vieraissa. Oma vaimo ei vieraissa juokse. Raskaana, jokaisella neljällä kerralla, vieras on päässyt pumppaamaan spermansa liukkaaseen turvonneeseen pilluun. Samaa olen kuullut muistakin.
Voi panna paljaalla eikä tarvitse pelätä että nainen pamahtaa paksuksi🤗
Sama juttu imetyksen alkuvaiheessa. Paljasta sisään!
Olisi hienoa kun saisi tutustua raskaana olevaan naiseen ja tämä antaisi nauttia avuistaan. Myöhemmin lapsen synnyttyä suhde ilman muuta jatkuisi ja nainen antaisi minun nauttia maitotisseistä. Itsestäänselvyys että huolehtisin nautinnon olevan molemminpuolista.
Turunseudulta haluaisin löytää. Yksinhuoltaja tietenkin olisi parempi, varattu käy myös jos vaan pääsee helposti mieheltään karkuun. Minulta löytyy gmail-osoite nimimerkilläni.
Tämä kiinnostaa niin paljon että voin naista sponssatakin.
Muutamaa raskaana olevaa olen pannut, ja onhan se yleensä aika kiihkeää seksiä
Raskaana olevat tietää että niillä on miehiin yliote. Ne käyttää sitä hyväkseen. Miehet ovat ihan vietävissä kalu kovana. Jos leikkii vähän vieraan kanssa, puoliso tuskin jättää, koska odottaa tulevaa jälkeläistä.
Vaimo on ollut ihan nymfo raskauksissa. Minua ja vieraita miehiä on naitu hengästymiseen asti.
Joo on, mutta se 9 kk jälkeen tuleva ei yhtään kiva.